Damn! Pölypussiton imuri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Meillä on joku Electorluxin pölypussiton imuri. Aikasemmin jo imuroidessa se meni tosi nopeeta punaselle eli ilmotti että on säiliö täys. Joh, irrottelin kaikki palikat siitä ja pesin ja kaikkee, aattelin että loppuu ne herjailut..

Noh, puhtaat palikat ku laitoin yks päivä takas ni samantien sama homma, ei minkäänlaista imutehoo!! Mikä hemmetti tossa on vikana!?!?!? Hermot menee.. |O |O

Imuroiminen on niin raivostuttavaa hommaa et sillon ku sitä tekee ni sais ees vehkeet toimia..

Älä muuta turise. Meillä oli kanssa pölypussiton imuri, ja aina sai taistella sen kanssa.. Se oli kyllä erimerkkinen. En jaksanut sitä "säiliö tyhjennettävä joka imuroinnin jälkeen ja pestävä suodattimen kera joka viidennen imuroinnin jälkeen" GAAH!

Sitten raivostuin eräänä ihanana kesäisenä päivänä lopullisesti siihen imuriin, ja mentiin ostamaan Prismasta pölypussillinen alle satasen maksava imuri :D Tietenkin katsottiin netistä enste joku imurivertailu, ja valittiin hintaluokaltaan edullinen, mutta hintaluokkansa tasokkain. Ja hyvin on toimut tähänkin asti.

Meillä on nyt toinen pussiton imuri perä'kkäin, ja en muunlaista enää halua! Ihan äly hyvä, kun ei tarvii niitä pusseja vaihdella ja pitäähän se tietysti semmosessakin suodattimet pestä välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja diudiu:
Älä muuta turise. Meillä oli kanssa pölypussiton imuri, ja aina sai taistella sen kanssa.. Se oli kyllä erimerkkinen. En jaksanut sitä "säiliö tyhjennettävä joka imuroinnin jälkeen ja pestävä suodattimen kera joka viidennen imuroinnin jälkeen" GAAH!

Sitten raivostuin eräänä ihanana kesäisenä päivänä lopullisesti siihen imuriin, ja mentiin ostamaan Prismasta pölypussillinen alle satasen maksava imuri :D Tietenkin katsottiin netistä enste joku imurivertailu, ja valittiin hintaluokaltaan edullinen, mutta hintaluokkansa tasokkain. Ja hyvin on toimut tähänkin asti.

Mä vähän luulen että teen kohta ihan samalla tavalla. Mä haluun ihan tavallisen HILJAISEN ja toimivan imurin jota ei tarvii joka välissä rassata :D

Meillä taas on ihan huippu tuo pussiton imuri!Pois en vaihtais,sillä on jo kohta 4v imuroitu.Meillä taitaa kyllä olla erilainen malli,kun ei käske säiliötä tyhjentään,sen tyhjennystarpeen ja suodattimien pesutarpeen voi itse arvioida imutehon mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja diudiu:

Mä vähän luulen että teen kohta ihan samalla tavalla. Mä haluun ihan tavallisen HILJAISEN ja toimivan imurin jota ei tarvii joka välissä rassata :D

keskuspöltsä

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä on nyt toinen pussiton imuri perä'kkäin, ja en muunlaista enää halua! Ihan äly hyvä, kun ei tarvii niitä pusseja vaihdella ja pitäähän se tietysti semmosessakin suodattimet pestä välillä...

No niin mäkin aluks luulin..

Mutta en mä viittis niitä kaikkia suodattimia joka ikisen imuroinnin jälkee pestä. Paljo helppohoitosempi tuo äijän 10 vuotta vanha Miele :D Ja imutehooki siinä on niin että jos täysille laittaa niin sitä ei saa matosta irti :laugh:

Siinä on vaa se huono puoli et se on kauheen raskas, mulla muutenki ottaa tuo imuroiminen selän päälle..

Meillä on muuten hyvä pölypussiton imuri (edelleen tehokas, 1,5 vuotta ollu käytössä ), mut äänekäs. =) ...Dyson. (ja tätä ei ehkä pitäs tunnustaa, mut en ole vielä muistanu kertaakaan putsata suodattimia, vaikka joo, ois jo pitäny. :xmas: Kerran oon putsannu säiliön veden kanssa, toki tyhjennetään useammin.).

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
Meillä taas on ihan huippu tuo pussiton imuri!Pois en vaihtais,sillä on jo kohta 4v imuroitu.Meillä taitaa kyllä olla erilainen malli,kun ei käske säiliötä tyhjentään,sen tyhjennystarpeen ja suodattimien pesutarpeen voi itse arvioida imutehon mukaan...

Siis ei tuo erikseen ilmottele vaan punasella valolla ihan niinku tavallisissaki imureissa. Selitin ehkä vähän hassusti :D

Sitä imutehoo ku ei oo edes puhtailla palikoilla..

siis jo toinen? milloin ne tuli muotiin? mä kun aikoinaan tilasin philipsin hobbyhallista ku asuin viel kotona, se kesti 16vuotta ennenku hajos ja piti ostaa uus imppa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja nero:
keskuspöltsä

Laitattaskohan tuo isännöitsijä tähän VVO:n asuntoon jos pyytäsin.. ;) :D

Mun appiukolla on keskuspölynimuri ja se vasta surkee onkin. :D Vuosikausia ollu niin tukossa, et hyvä kun mitään imee, mut mites sitä lähtee putsaamaankaan..

No joo, meillä oli sellanen kotonakotona :D Mut ei sitä koskaa kukaa käyttäny, ihan tavallisella imurilla imuroitii, se keskuspölynimuri oli ihan onneton.

Alkuperäinen kirjoittaja nero:

siis jo toinen? milloin ne tuli muotiin? mä kun aikoinaan tilasin philipsin hobbyhallista ku asuin viel kotona, se kesti 16vuotta ennenku hajos ja piti ostaa uus imppa..

Odotas, oli se entinen meillä ainakin...6v? Ja siis viime viikolla ostettiin uusi.

No niin mäkin aluks luulin..

Mutta en mä viittis niitä kaikkia suodattimia joka ikisen imuroinnin jälkee pestä. Paljo helppohoitosempi tuo äijän 10 vuotta vanha Miele :D Ja imutehooki siinä on niin että jos täysille laittaa niin sitä ei saa matosta irti :laugh:

Siinä on vaa se huono puoli et se on kauheen raskas, mulla muutenki ottaa tuo imuroiminen selän päälle..

Niin, pitäis ne putsaa siitä pussillisestakin välillä. Mut en mäkään tuosta pussittomasta joka kerta pese, ja me kompuralla on hurautettu se säiliö puhtaaksi.

Niin, pitäis ne putsaa siitä pussillisestakin välillä. Mut en mäkään tuosta pussittomasta joka kerta pese, ja me kompuralla on hurautettu se säiliö puhtaaksi.

Toki pitää mut ei mun sitä pussillistakaan, vanhaa imuria tarvinnu joka imuroinnin jälkee purkaa atomeiksi. Ja siihen ku vaihtaa uuden pölypussin niin se kyllä imee. Toivois ihan samaa tuolta pussittomalta kunnon puhdistusoperaation jälkeen. Mut ku ei ime ni ei ime :headwall:

Toki pitää mut ei mun sitä pussillistakaan, vanhaa imuria tarvinnu joka imuroinnin jälkee purkaa atomeiksi. Ja siihen ku vaihtaa uuden pölypussin niin se kyllä imee. Toivois ihan samaa tuolta pussittomalta kunnon puhdistusoperaation jälkeen. Mut ku ei ime ni ei ime :headwall:

Pitääks sun se pussiton imuri putsaa joka imuroinnin jälkeen (siis sillon kun si toimi )? Kyllä meillä useamman kerran saa tän talon läpi mennä, ja silti vaan imutehoa löytyy. Mut näitäkin on kyllä eri kokoisilla säiliöillä varustettuna...

Pitääks sun se pussiton imuri putsaa joka imuroinnin jälkeen (siis sillon kun si toimi )? Kyllä meillä useamman kerran saa tän talon läpi mennä, ja silti vaan imutehoa löytyy. Mut näitäkin on kyllä eri kokoisilla säiliöillä varustettuna...

Ei sitä alkuun tarvinnu. Alussa sillä imuroi ties kuinka monet kerrat ja aina riitti imutehoo. Mutta sanotaanko viimesen puolen vuoden ajan joka imuroinnin jälkee putsattava. Ja kahdet suodattimetki on.

Mä en kuitenkaa mitää linnaa täällä imuroi :D Meil on 80 neliön asunto, kahdessa kerroksessa ja tuolla imurilla imuroin alakertaa (toinen imuri yläkerrassa ettei tarvii imuria kannella eestaas).

Täytyy vissii viel käydä ostaa uudet suodattimet ja kaikki systeemit ja kokeilla jos se auttas. Jos ei auta ni heitän mäkeen koko höskän.. :D

Yhteistyössä