Dailies-piilolinssit netistä..kysymyksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piilaritilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piilaritilaaja

Vieras
Onko kukaan tilannut?Mitä ootte tykännyt toiminnasta? Uskaltaako tilata ilman optikolla käyntiä muunlaisia kuin mitä on käyttänyt nyt vast'ikään?

Haittaako jos tuo kaarevuus on ollu aiemmissa piilareissa ton 13.8 ja joissain esim yötäpäivää-piilareissa ois joku muu? Onko se vahvuus nyt se tärkein vai myös muut seikat?

Mulla olis loppumassa Focus Dailies-kertakäyttöpiilarit ja ihan samanlaisia myytäis netissä tuolla Dailiesien sivuilla.

Onko noissa mitään muuta kun että tulevat postiin/kotiin ja ovat halvempia(?)?

Mie käytän just noita Focus Dailies-kertakäyttöpiilareita ja tilaan ne aina netistä. Tulee näppärästi omaan postilaatikkoon kannettuna parin päivän toimitusajalla. Noista kaarevuus-ym. asioista en osaa sanoa, olen vaan tilannut aina noita samoja linssejä, mitä aikanaan ostelin optikolta kahta kalliimmalla hinnalla. Kannattaa muuten vertailla hinnat nettitoimittajien välillä, niissäkin on aikamoisia eroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Piilaritilaaja:
Onko kukaan tilannut?Mitä ootte tykännyt toiminnasta? Uskaltaako tilata ilman optikolla käyntiä muunlaisia kuin mitä on käyttänyt nyt vast'ikään?

Haittaako jos tuo kaarevuus on ollu aiemmissa piilareissa ton 13.8 ja joissain esim yötäpäivää-piilareissa ois joku muu? Onko se vahvuus nyt se tärkein vai myös muut seikat?

Mulla olis loppumassa Focus Dailies-kertakäyttöpiilarit ja ihan samanlaisia myytäis netissä tuolla Dailiesien sivuilla.

Onko noissa mitään muuta kun että tulevat postiin/kotiin ja ovat halvempia(?)?

tuosta kaarevuudesta, se on sun silmän pinnan kaarevuus tuo 13.8.
toki voi koittaa jotain muutakin kaarevuutta, mutta se voi tuntua aika ikävältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä olen tilannut täältä: http://www.lensbuddy.com/FI/fi/ Hyvin on toiminut, ja mä suosittelen tilaamaan juuri samanlaiset, jotka optikko on suositellut.

Tota mä meinasinkin,että seuraavan kerran kun on käyntiä esim Silmäasemalla,käyn kysyyn tosta yötäpäivää-linssi-hommasta ja tosta kaarevuudesta. Tilaan samanlaisia mitä ennenkin mulla ollut,niin ei tuu probleemia. Näyttäis että Lenson.comilla ois halvimmat noi 30 kpl pakkaukset kys.merkistä.

Tilaan aina piilarit netistä, yleensä Lens Waylta, Dailies:ia käytän. Ja yleensä tilaan yhden paketin (30kpl) oikealle silmälle ja yhden paketin vasemmalle.

Oliko noissa Dailies-piilareissa merkintää,kumpi tulee oikeaan,kumpi vasempaan silmään?

Rupesin nyt miettiin,kun noi piilarit sain ja kun tilauksessa oli se laatikoiden määrä vasemmalle/oikealle silmälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Oliko noissa Dailies-piilareissa merkintää,kumpi tulee oikeaan,kumpi vasempaan silmään?

Rupesin nyt miettiin,kun noi piilarit sain ja kun tilauksessa oli se laatikoiden määrä vasemmalle/oikealle silmälle :D

Vahvuushan niissä on merkitty,että sillä perusteella varmaan osaa ne oikeaan silmään tällätä

Dailies-linsseistä on vain yhtä kaarevuutta ja sen pitäis käydä kaikille. Kertislinsseissä se ei oo niin tarkkaa kun ne on muutenkin niin ohuita, sanoi mun optikko.

Linssejä ei saa vaihtaa itse. Siis jos sinulle on määrätty joku tietty linssi niin sitä ei saa vaihtaa itse, koska linssit ovat jotenkin erilaisia vaikka numerot olisivatkin samoja.

Kannattaa lukea tuo kirjoitus
http://www.piilolinssioptikko.net/2009/01/piilolinssit-netist-vai-omalta.html

Yhteistyössä