hilipitappitilipitap
onko kellään kokemuksia cymbalta-masennusllääkkeistä.olen ennen syönyt sepramia, ja nyt tänään aloitin cymbaltan 60mg, kuulemma tehokas lääke, ja uusi sellainen....
kiitos vastanneille!
Terve!Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 11:29 Jukelis kirjoitti:Onko sulle määrätty lääke aamulla vai illalla otettavaksi?? Tuntuu väsyttävän tosissaan, ja olo ihan pöhnäinen. Ihankuin olis humalassa, hui kauhia.
Aika outoa, tuo imetykseen liittyvä juttu, sillä mulle tosiaan sanottiin että ei vaikuta lapseen millääntavalla...söin sepramia 7kk:tta, ja jo odotusaikana, niin silloinkin sanottiin että kyllä saa syödä kun imettää..ja samaa tästä.ei kai mitkään lääkkeet oikein sovellu jos imettää...outojuttu!olen muutenkin kohta lopettamassa imetyksen, eli olen jo alkanu vähentää..eikä tyttö nyt ainakaan oo vaikuttanu mitenkään oudolta, vaiks oon popsinutkin näitä.Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 14:12 Jukelis kirjoitti:Mulle sanottiin teratologisesta että ei voi imettää, ja lääkäri kirjoitti reseptiin että ei saa käyttää imetyksen yhteydessä.
Outoa...
Miten on mennyt lääkkeen kanssa?
Mulla on jotenkin sellainen "tunteeton" olo lapsia ja kaikkea kohtaan...Kamalan passiivinen.Mut ei kuitenkaan ahdista.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 16:08 Jukelis kirjoitti:Nosto!!
Miten menee cymbaltan kanssa??
Täällä ei ainakaan mieliala vielä noussut...