Cuplaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa-aikaimettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osa-aikaimettäjä

Vieras
Joudun antamaan vauvalle korviketta rintamaidon lisäksi.
Mietinkin, että pitääkö Cuplatonta antaa vauvalle myös ennen rintaruokintaa vai annanko vain ennen korviketta?
Meillä rinnasta syöminen on siis tosi epäsäännöllistä maidon vähyyden vuoksi, eikä välillä edes oikein onnistu, kun vauva ei malta imeä, koska maitoa ei suihkua rinnasta.

Lisäksi...
Onko siitä haittaa, jos annan Cuplatonta ja vauvalla ei olekaan nälkä vaan huutaa jotain muuta?

Voit myös kokeilla Disflatylia,sitä helpompi annostella ja on myös "paukkulääke".Meillä se auttoi paremmin kuin cuplaton.Annetaan muistaakseni 2 krt/pvä,ei tarvitse aina ennen jokaista syöttökertaa antaa.

Ihmettelen tuota kommenttia "Disflatyliä on helpompi annostella", kuinka niin? Samanlaisia tippoja ovat, Cuplatonia annetaan vähemmän kuin Disflatyliä. Cuplaton on muovipullossa ja Disflatyl lasipullossa, joten helpommin ne Cuplatontipat tulee ulos.

Cuplatonia tulee antaa joka syötöllä, kun Disflatylia annetaan vaan pari kertaa päivässä, siinä se helppous.

Itse tiputin cuplatonin suoraan vauvan suuhun ennen imetystä, helposti kävi.

Ap, en tiedä minkä ikäinen vauvasi on, mutta aivan pienet korvikkeella olevat syövät 2-3 tunnin välein. Voit antaa Cuplatonia aina, kun annat korviketta ja imettäessäsi anna tarvittaessa vaikkapa vain 2-3 tippaa.
Ei ole haittaa vaikka vahingossa annatkin hänelle tippoja, vaikkei hänellä sitten olekkaan nälkä (tuo 2-3h ruokaväli auttaa sinua tietämään noin milloin on ruoka-aika).

Sulle Cuplaton:juuri noin kuin edellä mainittiin:cuplatonia pitää antaa useammin kun taas disflatylia 2 krt/pvä.Se oli mun mielipide,voit kertoa omasi puuttumatta muiden vastauksiin=)

Alkuperäinen kirjoittaja Iitu.:
Sulle Cuplaton:juuri noin kuin edellä mainittiin:cuplatonia pitää antaa useammin kun taas disflatylia 2 krt/pvä.Se oli mun mielipide,voit kertoa omasi puuttumatta muiden vastauksiin=)

Ihmettelin vain, mitä tarkoitettiin helpommalla annostelulla, sen kummempaa puuttumatta muiden vastauksiin. Ja vastauksen sain.

Yhteistyössä