cuckold-orjana omasta tahdosta

  • Viestiketjun aloittaja sissy42
  • Ensimmäinen viesti
sissy42
Olen ollut aisurisuhteessa kohta 2v. itseäni huomattavasti nuoremman vaimoni kanssa (25v.). Tähän ruvettiin omasta aloitteestani, ja täytyy sanoa että vaimoni on ollut hyvin ennakkoluuloton asian kanssa, päinvastaisista peloistani huolimatta.

Vaimoni on nätti isorintainen brunette salitypy. Käyn itse säännöllisesti töissä, mutta vaimoni pääasiassa treenaa ja viettää aikaa ystäviensä tai ikäistensä nuorten miesten kanssa. Pidän yleensä siveysvyötä töissä ollessani, mutta joskus saan sovitusti "vapaapäiviä". Runkata en myöskään saa enään ilman lupaa. Ennen aisuriksi rupeamistani harrastin nuoren vaimoni kanssa seksiä säännöllisesti. Muistan vieläkin, miltä tuo upea pieni karvatupsuinen herkku tuntui painaessani pienen mutta halukkaan kaluni sisään hänen kosteaan pimpsaansa. Peppuakin olen päässyt kerran naimaan, ja se onkin paras seksimuistoni ikinä! Tulin vain harmikseni melkein samantien, ja muistan että tuo silloin turhauttikin vaimoani suuresti.

Nykyään, kun tulen töistä kotiin, en voi koskaan tietää onko vaimollani seuraa siellä. Meillä on iso talo ja parasta ehkä on se, kun sisään astuessani kuulen musiikin soivan yläkerrasta eikä alhaalla näy ketään.
Jännityksestä tärisevänä olen hiipinyt useita kertoja portaita ylös ja lähestyessä yläkertaa alkanut kuulla musiikin seasta vaimoni kiimaista ähinää sekä sängyn rakenteiden kolisemista vaimoni ratsastaessa kuin viimeistä päivää tämänpäiväisen "tuttavansa" kanssa.

Kerran tunnistin leikkikaverin vaimon yhdeksi ensimmäisistä vakkareista (19v. inttipoju, joka poikkesi yhteenaikaan aina perjantaisin ja sunnuntaisin matkansa varrella päästelemään paineensa pois). Tiesin pojan olevan bi - enkä voinut vastustaa, kun näin hänet sheivailtu peppu pystyssä kairaamassa vaimoni pimpsaa. Lähestyin heitä takaapäin ja yllätin pojan työntämällä kieleni tämän peppureikään kesken pumppauksen. Kaveri yllättyi ja naurahti hämmästyen samalla selvästi nauttien. Vaimoni yltyi myös herskyvään nauruun huomatessaan minun liittyneen mukaan heidän touhuihinsa, huohottaen samalla hengästyneenä pariskunnan kiihkeiden lemmenleikkien johdosta. Kasvoni olivat nuorenmiehen pakaroiden välissä, mutta kuulin silti heidän nauravan ja juttelevan jotain aisurista. Miehen peppu oli onneksi tuolloinkin puhdas ja sheivailtu, ja olihan minulla jo aiemmin kokemusta hänen seksilelunaan olemisesta. Silloin kuin vaimolla oli menkat ja halusi vaan katsella miesten välisiä "painimatseja". Noita juttuja varten minulle oli oikein hankittu peruukki, tekorinnat ja nahkasaappaat siveysvyön seuraksi.

Meillä on ollut tapana, että saan kerran viikossa yrittää nussia paineeni pois puhallettavan seksinuken kanssa. Vaimoni laittaa käteni käsirautoihin selän taakse ja antaa aikaa sen mukaan, kuinka olen viikosta suoriutunut. Jo nuken pimpsan sisään pääseminen on haastavaa, mutta silloin kun onnistun, voitte kuvitella että nain kuin viimeistä päivää. Parasta on onnistua saamaan kunnon pano nuken kanssa esim. sohvaa vasten, jolloin pääsen usein rynkyttämään lastini loppuun asti :) Voitte kuvitella oloni maassa muutaman viikon lastit tyhjentäneenä, kun vaimoni nauraen kehuu "hyväksi pojaksi ja kunnon panosonniksi", usein vielä jonkin miehen ollessa meillä hänen seurananaan tätä minun nöyryyttämistäni katsomassa. Sen jälkeen onkin pikaisesti jääpalojen aika ja kaluni sujahtaa takaisin häkkiinsä alta aikayksikön. Sitten he usein naivat estottomasti edessäni ikäänkuin kostaakseen orgasmini. Noina hetkinä siveysvyön puristus ja epätoivu pillutta jäämisestä tuntuu pahimmalta, ajan edetessä taas totun osaani ja alan nauttia vaimoni ja hänen rakastajiensa palvelemisesta.

Rakastan olla aisuri vaimolleni, eikä meidän elämä oikeastaan pelkästään tämän asian ympärillä pyöri. Toivottavasti teilläkin on fantasianne tyydyttävä parisuhde!
 

Yhteistyössä