Muistaako kukaan, miksi tuo Greg joutu tai lähti pois csi-tiimistä?
Rupes vaivaamaan, ku ei muista tai sit en oo nähny sitä jaksoa. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Migliore:Muistaako kukaan, miksi tuo Greg joutu tai lähti pois csi-tiimistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Jaa, tähän kysymykseen en osaa vastata, mutta se Neal McDonaghey on nami :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Joo se oli velkaa jollekin rikolliselle, eikä kertonu siitä, joten katottiin et toimi epämääräsesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä mun mielestä on näytetty, mut en kyllä muista tarkkaan. olikohan greg tehnyt velkaa jollekin rikolliselle ja jäänyt cainen mielestä semmoseen asemaan että sitä vois kiristää.
Alkuperäinen kirjoittaja Csi:Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.
Sen jälkeen näkö ei palautunut ennalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja csi:Alkuperäinen kirjoittaja Csi:Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.
Siis eikö kukaan muista tätä...????
Mielestäni johtuu tästä....
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja csi:Alkuperäinen kirjoittaja Csi:Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.
oliko se muka miami, mun mielestä se oli new yorkissa kun pieksivät sen tyypin joka näytteli roswellissakin? ja gregin näössä ei ollu vikaa, laittovat vain huhun kiertämään että saisivat sen myyrän kiinni (joka oli sitten se boa vista) joka rolli niitten asioita ylemmille tahoille.
apua mä olen ihan sekasin nyt näistä! sori mun moka jos puhutte eri tyypeistä...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja csi:Alkuperäinen kirjoittaja Csi:Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.
oliko se muka miami, mun mielestä se oli new yorkissa kun pieksivät sen tyypin joka näytteli roswellissakin? ja gregin näössä ei ollu vikaa, laittovat vain huhun kiertämään että saisivat sen myyrän kiinni (joka oli sitten se boa vista) joka rolli niitten asioita ylemmille tahoille.
Greg on las vegasissa, eli alkuperäisessä ohjelmassa, Miamissa oli se Ryan, joka sai potkut..
kummasta tässä puhutaan?
Greg siis hakattiin pahoin, ja ajoi autollaan siinä samassa rytäkässä sen yhden nuoren kuoliaaksi, Ryan taas oli peliveloissa ja muitakin ongelmia taisi olla, henkilökohtaisten asioiden vuoksi joka tapauksessa kenkää sai