CSI Miami-sarjan Greg Sanders

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Migliore:
Muistaako kukaan, miksi tuo Greg joutu tai lähti pois csi-tiimistä?
Rupes vaivaamaan, ku ei muista tai sit en oo nähny sitä jaksoa. :/

Sitä ei oo näytetty. Mä olen kattonu joka ikisen jakson ja ite mietin ihan samaa kun viime viikolla alko kuudes kausi. Viidennen kauden vikassa jaksossa Gregistä vielä tehtiin sitä dokkaria..

kyllä mun mielestä on näytetty, mut en kyllä muista tarkkaan. olikohan greg tehnyt velkaa jollekin rikolliselle ja jäänyt cainen mielestä semmoseen asemaan että sitä vois kiristää.

Eikö se johtunut sen silmistä? Siis eikö tää tyyppi ole se joka on nyt töissä ampumaradalla ja eilisessä jaksossa oli turvamiehenä?Muistaakseni se ei läpäissyt jotain testejä tai mokasi jotain... Sehän sai aiemmin sen naulan silmäänsä eikä kertonut näköongelmistaan. Voi mennä metsään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä mun mielestä on näytetty, mut en kyllä muista tarkkaan. olikohan greg tehnyt velkaa jollekin rikolliselle ja jäänyt cainen mielestä semmoseen asemaan että sitä vois kiristää.

Sen jälkeen pääsi takaisin, tämä on johtuu jostain muusta. Eiköhän se jossain jaksossa selviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Csi:
Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.
Sen jälkeen näkö ei palautunut ennalleen.

Siis eikö kukaan muista tätä...????
Mielestäni johtuu tästä....

Alkuperäinen kirjoittaja csi:
Eikös se ollut niin,että Gregin hakkasi pahasti ne naamioituneet nuoret jotka "huvikseen"potki ja hakkasi ihmisiä.

oliko se muka miami, mun mielestä se oli new yorkissa kun pieksivät sen tyypin joka näytteli roswellissakin? ja gregin näössä ei ollu vikaa, laittovat vain huhun kiertämään että saisivat sen myyrän kiinni (joka oli sitten se boa vista) joka rolli niitten asioita ylemmille tahoille.

niin ja kun ne teki sitä dokkaria gregistä, joutuko se lähtee sitten kun pilas todisteita? lähti se dna siitä hupparista kun ruiskutti liikaa sitä ainetta joka paljastaa veren? ja sit oli se jakso jossa löi vetoa siitä kuka julkkis kuolee seuraavaksi, olisko siitä tullu ne fudut?

Alkuperäinen kirjoittaja f:

oliko se muka miami, mun mielestä se oli new yorkissa kun pieksivät sen tyypin joka näytteli roswellissakin? ja gregin näössä ei ollu vikaa, laittovat vain huhun kiertämään että saisivat sen myyrän kiinni (joka oli sitten se boa vista) joka rolli niitten asioita ylemmille tahoille.

Greg on las vegasissa, eli alkuperäisessä ohjelmassa, Miamissa oli se Ryan, joka sai potkut..
kummasta tässä puhutaan?

Greg siis hakattiin pahoin, ja ajoi autollaan siinä samassa rytäkässä sen yhden nuoren kuoliaaksi, Ryan taas oli peliveloissa ja muitakin ongelmia taisi olla, henkilökohtaisten asioiden vuoksi joka tapauksessa kenkää sai

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja f:

Greg on las vegasissa, eli alkuperäisessä ohjelmassa, Miamissa oli se Ryan, joka sai potkut..
kummasta tässä puhutaan?

Greg siis hakattiin pahoin, ja ajoi autollaan siinä samassa rytäkässä sen yhden nuoren kuoliaaksi, Ryan taas oli peliveloissa ja muitakin ongelmia taisi olla, henkilökohtaisten asioiden vuoksi joka tapauksessa kenkää sai
apua mä olen ihan sekasin nyt näistä! sori mun moka jos puhutte eri tyypeistä... :D

laitanpa tähän ketjuun kysymyksen että mikä on csi miamissa Jakea esittävän tyypin oikea nimi?

tämä siis
normal_mia-601-018.jpg

Yhteistyössä