cry baby

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
Kateltiin cry baby eilen varmaan kymmenettä kertaa ja rupesin miettii että laulaako tuo deppi itse tuossa? Kun tietääkseni jossain leffoissa laulaa itse ja jossain ei? Jäi häiritsee, pakko saada tietää :D

Kateltiin cry baby eilen varmaan kymmenettä kertaa ja rupesin miettii että laulaako tuo deppi itse tuossa? Kun tietääkseni jossain leffoissa laulaa itse ja jossain ei? Jäi häiritsee, pakko saada tietää :D

mietin eilen samaa. Aluksi ajattelin, että joku taustalaulaja, mutta kuulostikin yllättävästi deppiltä itsestään. Vähän saman tyylisiä vivahteita välillä kun siinä kauhuleffamusikaalissa, jossa laulaa itse.

[QUOTE="vieras";28272657]mietin eilen samaa. Aluksi ajattelin, että joku taustalaulaja, mutta kuulostikin yllättävästi deppiltä itsestään. Vähän saman tyylisiä vivahteita välillä kun siinä kauhuleffamusikaalissa, jossa laulaa itse.[/QUOTE]

jotenkin kuulosti et lauloi itse mut jotenkin taas ei..ota ny selvää sit :D kaikee sitä jääkin miettii...:rolleyes:

[QUOTE="vieras";28272765]voisin kyllä veikata että koska tuo on deppin alkuaikoja, on leffaan vaadittu näyttelijät jotka osaavat laulaa. Onhan depp komea, mutta eikös tuo ole vähän musikaali joten yleensä niissä lauletaan itse :p[/QUOTE]

Tota mäkin ajattelin, et mitä järkee ottaa musikaaliin näyttelijää joka ei osaisi laulaa :D mut mut tuo depp on kyl sen näköinen etten ihmettelis vaiks ois päässytkin :p:D

Ei laula, vaikka kuuloistaa kyllä sopivalta ääneltä. Deppi laulaa hetken itse siinä pätkässä missä ajavat autolla ja stereoissa soi "u-uu yes I love her, I love that girl".

LOISTAVA leffa!

Depp taisi olla ennen näyttelijäksi ryhtymistä muusikko, mikäli oikein muistan (tästä oli keskustelua Deppin Actor's Studio-haastattelussa). Laulaa itse esim. Sweeney Toddissa, joka todella on musikaali, joten pitäisi periaatteessa olla mahdollista, että laulaisi itse Cry Babyssakin. En sitten tiedä, ovatko kuitenkin käyttäneet toista laulajaa juuri siinä elokuvassa.

Yhteistyössä