crosstrainerin omistajat...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Lauriinas:
Mulla odottaa sellainen postissa perjantaita ja palkkaa... :whistle: :whistle:

Tilasitko hobbarista??

En kun Halensilta

Voisitko laittaa viestiä, kun oot sitä käyttänyt...meinaan, että onko hyvä peli :whistle: Olen täällä kamppaillut, että ostaako vai ei.
Mutta itseni tuntien se on melkein ainoa vaihtoehto tälle kuntoilun aloitukselle. Ei tule millään lähdettyä kuntosalille tms. :ashamed:

Mulla odottaa sellainen postissa perjantaita ja palkkaa... :whistle: :whistle:

Tilasitko hobbarista??

En kun Halensilta

Voisitko laittaa viestiä, kun oot sitä käyttänyt...meinaan, että onko hyvä peli :whistle: Olen täällä kamppaillut, että ostaako vai ei.
Mutta itseni tuntien se on melkein ainoa vaihtoehto tälle kuntoilun aloitukselle. Ei tule millään lähdettyä kuntosalille tms. :ashamed:

Ihan sama homma täällä!! Oon suunnitellu tuon Crosstrainerin ostamista, ku en osaa lähtä kuntosalille, jumppaan tms..

Eli kokemuksia kaivataan!?!? :attn: =)

Mä saan sen sitten vasta perjantaina enkä tiedä koska ehdin testaamaan sitä. Mua ei kiinnosta lähteä salille, haluan olla omassa rauhassa. Torstaina aloitan ratsastuksen. Hydrobicin (vesiaerobic ) aloitan sitten kun se joskus syksyllä alkaa.

Höh.. miks mun vastaus ei tullu?=( Nii, eli minäki oon miettiny ja harkinnu tuo Crosstrainerin ostamista.. netistä oon lukenu siitä pelkkää positiivista, mut kokemuksia kaipaisin kuitenkin!?! :attn: Itelläkää ei tuu lähettyä kuntosalille tms, niin tuo ois varmaan hyvä keino saaha liikuntaa...

Mä oon käyny crosstrainer-tunneilla ja oon tykänny, salilla lämmittelen melkein aina crossarilla, vaihtoehtosesti wave-laitteella (niitä en oo nähny myynnissä...) :) Ei se tietysti oo sama kuin jos on kotona vehje... Kyllä mä mieluummin sellasen ottasin ku kuntopyörän tai juoksumaton tai soutulaitteen tai.... :D

se on tosi tehokas ja monipuolinen laite! :wave: mä kyllä suosittelen ihan täysin sitä =)

ja jos sen meinaa ostaa,niin suosittelisin että käy ensin vaikka yhden kerran sellasella crosstrainer tunnilla,niin saa vähän käsitystä mitä kaikkea sillä laitteella voikaan tehdä ;) sillä voi siis tehdä paljon muutakin kun vispata vaan perinteisesti ;) paljon,paljon monipuolisempi laite :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
sillä voi siis tehdä paljon muutakin kun vispata vaan perinteisesti ;) :D

Hauskasti sanottu... :D Salilla yritin jossain vaiheessa käydä ja sillä tuolla just lämmittelin. Sillä lailla vaan tuttu laite =)

Ei minun tule mentyä edes tuollaiselle tunnille, eikä täällä taida ees olla... :whistle:

Minä oon tuore crossin omistaja :D viikon verran oon tolla nyt tossa suhannu, kyllä se tosiaan kuntopyörät yms voittaa! Ja varsinkin kunnäillä keleillä suhaa, lentää hiki varpisti :D

mies osti Lidlistä joskus vuosi sitten ja oli paljon edullisempi ku muualla. enemmän toimintoja ja aivan loistavasti pelannut.
Mä en voi sillä treenata ku polvet ei kestä, mutta mies sillä jonkun verran treenaa. Tykkää kovasti.

Minulla on kuukauden vanha crossari. Nyt olen näillä helteillä pitänyt taukoa, mutta jatkan kyllä kunhan vähän viilenee. HIki tosiaan irtoaa helpolla, olen n. 30minuuttia (10km) polkenut tuolla. Ostettu Euromarketista. Eli suosittelen! Tosin, ymmärrän senkin, että jää helposti vaatetelineeksi, niinkuin kaikki muutkin kuntoilulaitteet... ;)

Yhteistyössä