croksit häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten olisi sellaiset jumppatossut/sisätossut niin kuin lapsilla päiväkodin sisätiloissa on monesti? Sellaiset valkoiset tossut, joissa ei niin kuin oo pohjaa kunnollista ollenkaaan vaan ovat kankaiset/nahkaiset?

[QUOTE="ööö";23831098]No kyllä mulle tulis semmonen fiilis, että voi hemskatti! Eikö toi kunnioita näitä häitä juurikaan?! Miksi mä jouduin ostamaan meidän Nico-Petterille uudet tamineet näitä yksiä häitä varten, kun taas toi ämmä ei kehdannut ostaa vaan halusi säästää pitkän pennin! Olisinhan mäkin voinut laittaa Nico-Petterin jalkaan vanhat lenkkitossut eikä olis tarvinnu ostaa uusia kiiltäviä nahkakenkiä.[/QUOTE]
Pennun jaloissa ei liene vikaa kun taas aapeen jaloissa on.

olin raskaana viikoilla 32 + risat, jalat sun muut ihan turvoksissa. No, itse ratkaisin ongelman ostamalla alennusmyynnistä varsin perusballerinat, jotka menivät jalkaan, jotka oli helppo ottaa pois tilaisuuden tullen ja jotka eivät näkyneet kovinkaan erottuvasti pitkän hameen alta. Eli jos pystyt, piilotat sitten kengät sen juhlamekon alle... ballerinojahan on aika kivoja nykyään, halpojakin ja juhlallisia.
Sitä paitsi, muista et sie kuiteski hehkut raskaana ollessas, niin joko kaikki huomio kiinnittyy siun hehkuvuuteen yleisellä tasolla tai vauvavatsaan :D

Kyllähän jotkut sandaalit menee, vaikka olisi kuinka turvonneet. Mieluummin vaikka urheilusandaalit kuin kroksit jos on hätätapaus. Niissäkin on säätövaraa. Tai sit ostat jotkut halvat mutta juhlavammat.

Miten olis, jos ostaisit ne valkoiset crocsit ja koristelisit ne jotenkin tai sitten menisit crocs-kauppaan katsomaan, josko sieltä löytytis juhlallisempia crocseja! tai sitten ompelet kankaisen/nahkaisen päällyksen crocsien päälle ;D tai sitten laitat crocseihin sulkia, joilla verhoat crocsit

Minä olen ollut häissä joissa kahdella vieraalla oli croksin talvisaappaat jalassa, toisella vaaleanpunaiset ja toisella violetit, niin että taatusti erottuivat. Kyseessä tosin oli osittain ulkona järjestetyt talvihäät, ja kutsussa maininta vapaamuotoisesta säänmukaisesta pukeutumisesta. Crokseja saa kyllä ihan nätteinä avokkainakin, mutta niitä perusmalleja en kyllä laittaisi kenekään häihin. Hyviä sandaaleja, jotka ovat jalalle parempiakin kuin croksit saa kyllä ihan samalla hinnallakin. Olen itsekin raskaana, joten tiedän kyllä tilanteen, mutta silti en crokseja laittaisi. Eikä se että joku morsian niin tekee, oikeuta ketään vierasta tekemään samoin jonkun toisen häissä.

Miten olis, jos ostaisit ne valkoiset crocsit ja koristelisit ne jotenkin tai sitten menisit crocs-kauppaan katsomaan, josko sieltä löytytis juhlallisempia crocseja! tai sitten ompelet kankaisen/nahkaisen päällyksen crocsien päälle ;D tai sitten laitat crocseihin sulkia, joilla verhoat crocsit

You must be kidding :O
Tätä mä EN haluais nähdä...... never...

Mulla viimekesänä raskaana ollessa oli jalat niin turvoksissa, ettei edes crocsit menneet jalkaan. Käytin balleriinoja, ne oli ainoot jotka meni kun jalat oli niin törkeän turvonneet heti jalkapöydän päältä alkaen. Mä en käsitä että mikset voi ballerinoja käyttää?? Ne oli mulla ainakin ihan parhaat kesäkengät kun jalat oli sotanorsun jalat.

http://demandware.edgesuite.net/aadb_prd/on/demandware.static/Sites-crocs_fi-Site/Sites-masterCatalog_Images/fi_FI/v1306155465357/product-images/standard/11380_side_13S.jpg

Yhteistyössä