Crohnin tauti ja sikarokotus

  • Viestiketjun aloittaja Mistä voi kysyä?
  • Ensimmäinen viesti
Aivan varmasti saat!MIssä rokotukset järjestetään?entäs jos soitat lähimpään tk päivystykseen?
äitini sairasti tuota toista kymmentä vuotta.ei ole mikään pikku juttu tuo sairaus.
saanko kysyä kauanko olet sairastanut?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Aivan varmasti saat!MIssä rokotukset järjestetään?entäs jos soitat lähimpään tk päivystykseen?
äitini sairasti tuota toista kymmentä vuotta.ei ole mikään pikku juttu tuo sairaus.
saanko kysyä kauanko olet sairastanut?
Rokotus alkaa vasta klo.12, päivystyksessä varmaan voisivat tietää mutta eivät varmaan tykkää kyselyistä.

Sairaus on miehelläni ja sairastanut jo useita vuosia.
Siksi koitan nyt selvittää kun miehiähän ei tunnetusti saa tuonne jonottamaan ilman että on varmaa että saa sen... Ja viikolla ei ehdi :(
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33898284"]
Havrix on aiheuttanut sellaista.
Apuaineissa selvä syy.
[/QUOTE]
Mihin, crohnin tautiin? Miten hepatiitti rokote liittyy sikainfluenssa rokotteen ottamiseen? Mihinkä apuaineissa on syy?
 
vierailija
Apuaineissa selvä syy.
Mihin, crohnin tautiin? Miten hepatiitti rokote liittyy sikainfluenssa rokotteen ottamiseen?
Mihinkä apuaineissa on syy?
[/QUOTE]

Apuaineet

Aminohappoja injektiota varten (sis. fenyylialaniinia)

Dinatriumfosfaatti

Kaliumdivetyfosfaatti

Polysorbaatti 20

Kaliumkloridi

Natriumkloridi

Injektionesteisiin käytettävä vesi

Adsorbentti, katso kohta Vaikuttavat aineet ja niiden määrät."

nuo siis kohdassa 6.
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33898284"]
Havrix on aiheuttanut sellaista.
Apuaineissa selvä syy.
[/QUOTE]
katotaan ku onkin ripoteltu moneen eri paikkaan se!!!

"2 adsorboitu hydratoituun alumiinihydroksidiin (tot. määrä 0,25 milligrammaa Al3+)

Tämä lääkeaine sisältää neomysiinisulfaattia jäämäaineena (ks. kohta Vasta-aiheet)."
 
vierailija
"Tämä lääkevalmiste sisältää 0,166 mg fenyylialaniinia per 1 ml annos tai 0,083 mg per 0,5 ml annos. Fenyylialaniini voi olla haitallista, jos sinulla on fenyyliketonuria (PKU), harvinainen perinnöllinen sairaus, jossa kertyy fenyylialaniinia, koska elimistö ei kykene poistamaan sitä kunnolla."

QUOTE="vierailija, post: 33898941"]
Apuaineissa selvä syy.
[/QUOTE]
Mihin, crohnin tautiin? Miten hepatiitti rokote liittyy sikainfluenssa rokotteen ottamiseen? Mihinkä apuaineissa on syy?
[/QUOTE]
 
vierailija
"Tämä lääkevalmiste sisältää 0,166 mg fenyylialaniinia per 1 ml annos tai 0,083 mg per 0,5 ml annos. Fenyylialaniini voi olla haitallista, jos sinulla on fenyyliketonuria (PKU), harvinainen perinnöllinen sairaus, jossa kertyy fenyylialaniinia, koska elimistö ei kykene poistamaan sitä kunnolla."

QUOTE="vierailija, post: 33898941"]
Apuaineissa selvä syy.
Mihin, crohnin tautiin? Miten hepatiitti rokote liittyy sikainfluenssa rokotteen ottamiseen? Mihinkä apuaineissa on syy?
[/QUOTE]
[/QUOTE]https://slidetodoc.com/excitotoxin-usually-a-free-excitatory-amino-acid-over/

tuon voi katsoa myös diaesityksenä. John Olney kertoo tarkemmin tutkimuksista.
 
vierailija
Olin influenssan takia sairaalahoidossa neljä viikkoa ja lääkäri kertoi minulle, että joskus influenssainfektio saa elimistön hyökkäämään myös omia soluja vastaan, koska influenssaviruksessa on samanlaisia proteiineja kuin ihmisen omissa soluissa ja influenssan aiheuttama reaktio voi olla erittäin voimakas. Jälki voi olla vakavaa.

En sitten tiedä miten rokote tekee, mutta sen olen ottanut koska influenssan sairastaminen teki minusta kerta heitolla riskiryhmäläisen.
 
vierailija
Olin influenssan takia sairaalahoidossa neljä viikkoa ja lääkäri kertoi minulle, että joskus influenssainfektio saa elimistön hyökkäämään myös omia soluja vastaan, koska influenssaviruksessa on samanlaisia proteiineja kuin ihmisen omissa soluissa ja influenssan aiheuttama reaktio voi olla erittäin voimakas. Jälki voi olla vakavaa.

En sitten tiedä miten rokote tekee, mutta sen olen ottanut koska influenssan sairastaminen teki minusta kerta heitolla riskiryhmäläisen.
Jäikö sinulle siitä jotakin pysyvää - lääkityksiä tms?
 
vierailija

Yhteistyössä