Crocsien putsausvinkki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maaria

Vieras
Vinkkivitonen:
Ämpäriin kuumaa vettä ja reilusti pyykinpesujauhetta. Crocsit likoamaan muutamaksi tunniksi - luultavasti vähempikin riittää. Jokin paino pitää laittaa päälle. Lopuksi kevyt putsaus harjalla. Puhdasta tulee!
Nyt olen käyttänyt samaa pulverivettä jo usealle parille, ja puhdistuu kylmässäkin vedessä.

Alkuperäinen kirjoittaja :::
Rrrrrumat kengät, tylsät, kaikilla samanlaiset, plääh. Tunteeko sitä joukkohenkeä, kun tulee kaupungilla vastaan toisia samanlaiset kengät omaavia tyyppejä.

ei, mutta ne on halvat, helppo laittaa nopeasti jalkaan ja ottaa pois ja mukavan kevyet + vilpoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja :::
Rrrrrumat kengät, tylsät, kaikilla samanlaiset, plääh. Tunteeko sitä joukkohenkeä, kun tulee kaupungilla vastaan toisia samanlaiset kengät omaavia tyyppejä.

Mitä parhaimmat pihakengät, kun tekee pihatöitä, ei haittaa vaikka likaantuu. Etelässä myös tuli paljon käytettyä crockseja, niillä on siellä hyvä kävellä, mutta en minä täällä kaupungille crockseissa lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Mä pesen pesukoneessa. Lasten ja mun talvisaapascrocsitkin tuli tosi puhtaiksi.

Juu, nehän saa pestä kans neljässä kympissä.

Ai saa vai :o kuin mä ku etin niihin puhdistusohjetta olin lukevinani, ettei sais. No mut hyvä näin - täytyy lykätä ne koneeseen, on meinaan ihan "kivan" näköiset vaaleenpunaset karvasaappaat talven jäljiltä...

Ja muuten en mäkän crocseista niin välitä, mut noi talvisaappaat on kyl ollu huiput: lämpimät mutta pärjää hyvin loskassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Paras vinkki crocsien käyttäjälle on, että ne rumat kengät kannattaa nakata roskiin.

Älä nyt jaksa. Ei ne kenenkään mielestä kai silmää hivele. Niiden käytölle on kaiketi lähinnä mukavuussyitä. Osta huviksesi ja koukutu. Jos ei olis niin rumat, pitäisin niitä aina ja kaikkialla kesät talvet.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paras vinkki crocsien käyttäjälle on, että ne rumat kengät kannattaa nakata roskiin.

Älä nyt jaksa. Ei ne kenenkään mielestä kai silmää hivele. Niiden käytölle on kaiketi lähinnä mukavuussyitä. Osta huviksesi ja koukutu. Jos ei olis niin rumat, pitäisin niitä aina ja kaikkialla kesät talvet.

Olen kokeillut (valitettavasti) ja mukavuus oli kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen kokeillut (valitettavasti) ja mukavuus oli kaukana.

Selvä. Mitä se sit sua kaivelee jos ne muiden mielestä on mukavat? Maailmasta löytyy massoittain muitakin rumempia (ja epämukavampia) ja epäkäytännöllisempiä kenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mä pesen pesukoneessa. Lasten ja mun talvisaapascrocsitkin tuli tosi puhtaiksi.

Juu, nehän saa pestä kans neljässä kympissä.

Noita karvaa sisältäviä crocseja ei muuten saisikaan hyvin puhtaiksi.

Eikö se karvavuori ole irrotettava? Sen vuoren saa pestä koneessa, crocseja ei.
Jossain väitettiin että voivat kutistua.

ai ai, kuinka mä inhosin ennen crocseja, kunnes meille tuli duuniin niitä ja otettiin sieltä meille koko perhellee omat. ai helvata et ne on kätsyt! muita en juuri käytäkään esim. mökillä tai koirien kanssa lenkillä kesäisin. kyllä ne joskus sujahtaa jalkaan kauppareissullakin ja kaupungille.

Kiitos vinkistä! Itselläni on valkoiset, aidot crocsit- ja tuskailin niiden likaantumisesta. Mutta tuo keino tepsi; ämpäriin kuumaa vettä ja reilusti pyykkiainetta, 2 tunnin liotus ja harjaus- ja puhdasta tuli:)

Itse olen 6 vuotta pessyt koneessa 40 asteessa eri crocseja ja tulevat kuin uusiksi. Lähti jopa remonttikengistä maalit. Yhdet pesin töissä Dekossa liian kuumalla, niin kutistuivat pilalle.

Yhteistyössä