Meillä lapsilla on Halpa-Hallista ostetut, ja ihan asiansa ovat ajaneet.Alkuperäinen kirjoittaja nubbe:voiko ne oikeesti muka olla yhtä hyvät kuin alkuperäiset?
No, itselläni on aidot ja kopiot ja ei niissä eroa ole. Ihan yhtä kamalat kummatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nubbe:voiko ne oikeesti muka olla yhtä hyvät kuin alkuperäiset?
meillä hongkongista ostetut,alle 5? maksoi ja hyvin välttävät.mä en usko että aidot olis paremmat vaan sen takia että niissä lukee jotain muuta ja hinta on moninkertainen....Alkuperäinen kirjoittaja nubbe:voiko ne oikeesti muka olla yhtä hyvät kuin alkuperäiset?
onko sulla honkkaria lähellä?käy sielt hakee...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Löysin jo aikaisemmin tuon alejussin mut niissä oli aikuisten koot umpinaisia.. En mä niit haluu! Ja lasten oli tuolla 4,90 kun taas tossa mirnetissäoli 25 e !
Täytynee sit mennä honkkariin! Kiitän!Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:meillä hongkongista ostetut,alle 5? maksoi ja hyvin välttävät.mä en usko että aidot olis paremmat vaan sen takia että niissä lukee jotain muuta ja hinta on moninkertainen....Alkuperäinen kirjoittaja nubbe:voiko ne oikeesti muka olla yhtä hyvät kuin alkuperäiset?