S Sukat märkinä Vieras 07.04.2010 #1 Tietääkö joku mistä löytäisin aikuisten "Crocs"-kumppareita (siis jäljitelmiä) Turun seudulta?
LisaMarie Aktiivinen jäsen 06.04.2005 21 832 7 38 07.04.2010 #2 Mä ostin Motonetista, mutta siitä on jo aikaa.
T torpeedo harm. Vieras 07.04.2010 #3 siellä Tampereentien Prisman lähellä on se Talouspörssi, siellä näin niitä viikko sitten. Taitaa olla Kärsämäen aluetta.........?
siellä Tampereentien Prisman lähellä on se Talouspörssi, siellä näin niitä viikko sitten. Taitaa olla Kärsämäen aluetta.........?
V Vieras Vieras 07.04.2010 #5 Yleensä paikalliset Robinhoodit ymv. myy sellaisia. Itse ostin eilen vastaavasta kaupasta kopiot. Ps. Jos varret ovat liian pitkät, niitä pystyy myös saksimaan lyhyemmiksi...... ( Fiskarseilla eilen saappaita modifioinut )
Yleensä paikalliset Robinhoodit ymv. myy sellaisia. Itse ostin eilen vastaavasta kaupasta kopiot. Ps. Jos varret ovat liian pitkät, niitä pystyy myös saksimaan lyhyemmiksi...... ( Fiskarseilla eilen saappaita modifioinut )