Crocs-kengistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monoa toisen eteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monoa toisen eteen

Vieras
Onko toimivat työkengät sisätiloihin? Mistä saisi edullisimmin aidot versiot? Netistä löysin sellaiset Mary Jane-mallit alta 40 ?...

Jos jollain teistä sattuis olemaan ko. kengät kokoa 39 tai 40, voisitteko mitata kengänpohjan pituuden? Aika vaikea tilata sopivia netistä.

Iso kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja monoa toisen eteen:
Onko toimivat työkengät sisätiloihin? Mistä saisi edullisimmin aidot versiot? Netistä löysin sellaiset Mary Jane-mallit alta 40 ?...

Jos jollain teistä sattuis olemaan ko. kengät kokoa 39 tai 40, voisitteko mitata kengänpohjan pituuden? Aika vaikea tilata sopivia netistä.

Iso kiitos!

jos asut jonkun crocseja myyvän kaupan lähellä niin mene sinne sovittamaan niin tiedät sopiiko toi mary jane malli sulle. Esim stockmannilta ainakin löytyy. Jumbossa ja Ideaparkissa ainakin myös crocs myymälä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Monet kenellä on aidot ja feikit ,sonoo et feikit on paremmat.

En allekirjoita. Käytän töissä aitoja ja monen värisiä ja merkkisiä piha kenkiä feikkejä, ei lähellekkään niin hyvät. Ei niillä jaksaisi 8h seisoma työtä

Enpä ole kyllä kenenkään kuullut niin sanovan, enkä voi uskoa, että asia niin edes olisi. Crocsien idea on ihan muukin kuin vain kiva ulkonäkö. Ei ne halpikset ole likikään samaa materiaalia vaikka jotain pehmomuovia ovatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ja lehmät lentää:
Enpä ole kyllä kenenkään kuullut niin sanovan, enkä voi uskoa, että asia niin edes olisi. Crocsien idea on ihan muukin kuin vain kiva ulkonäkö. Ei ne halpikset ole likikään samaa materiaalia vaikka jotain pehmomuovia ovatkin.

Mulla ei ole aitoja, mutta mulla on alligatorit. Kyllä ne on paljon paremmat jalkaan kuin ne mitkä olen ostanut muutamalla eurolla Halppiksesta.

No sitten eivät puhu totta. Itse läpi vuoden aidoilla kulkeneena voin kertoa, että ei aidon kengän jousto kantapään kohdalta on jämäkämpi. Feikin kumi on löysempää ja tuki näinollen huonompi. Siis omistan puutarhakenkänä myös halpakengät. Puhun satasella aidon puolesta, eihän niitä saa edes rikki... Ja jos saa niin takuu korvaa..

Mulla on crocs cayman jalkineita muutamat ja ovat mielestäni tosi hyvät =) paremmat kun kopiot. Yhdet jo ylimääräiset pistin huutikseen kun näitä näköjään kertynyt siis aitoja

No se on varmaan sit mielipide kysymys. Mulla yks kaveri päiväkodissa töissä ja hänellä oli ensin aidot ja rinnalle osti feikit ja sanoi et feikit on paljon paremmat ja samaa yks tuttu mies joka seisoo työssään koko päivän.

Itsellä ollu muutaman euron feikkejä, yhdet alligatorit ja kahdet crocsit. Ja työkenkänä varsinkin ero kuin yöllä ja päivällä, Crocsien eduksi tietty.
Piha/puutarhakenkänä käytän feikkejä mutta aidot töissä ja esim. kesällä raveissa ja messuilla missä joutuu seisomaan/kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja monoa toisen eteen:

Iso kiitos!

Mary Janet kokoa 8. Ovat ihan mielettömän hyvät jalassa. Reissuissa varsinkin. Kuumalla säällä eivät hikoa ollenkaan, ja kylmemmällä sukkien kans hyvät. Ihanat kun voi helposti pestä. Niin ja jalkojani en niissä ole saanut kertaakaan väsymään, vaikka olen tallustellut niillä 40 asteessa monta tuntia. Koko perhe käyttää reissuissa pelkästään näitä. Koskaan ei myöskään ole tullut rakon rakkoa, ei lapsilla eikä ukolla. Kaupungilla en tosin niillä kävele, paitti jos huomaamattaan jäävät jalkoihini;). Suosittelen todellakin!! Niin ja feikit eivät tod ole hyviä. Pihakenkinä kokeilin, mutta ei kiitos..yhdet aidot riittävät vallan mainiosti ja toimivat.

Yhteistyössä