Collegehousuja hoikalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seppälästä juuri viikonloppuna ostettiin osta 3 maksa 2 mukavia paksuja collegehousuja meidän poitsulle joka on kyllä tosi hoikka ja kapoinen. Hyvät oli jalkaan.

Meillä on käytetty Tutan collegehousuja. Ne on yleensä riittävän kapeita ja pysyvät hyvin jalassa (ja tykkään itse että on suoralla lahkeella). Pitääkin tutustua Lindexin valikoimiin!

Mä ostin H&M:ltä sellaisia missä oli vyötäröllä myös kiristysnauha/säätönyöri. Nauhalla sai sitten solmittua housunvyötänön senverran tiukalle, että pysyi jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
seppälästä en ole tajunnutkaan katsoa, oliko suorat lahkeet vai resori? mistä koko alkaa?

Koko alkoi 90cm:stä ja väreinä oli harmaata, sinistä, mustaa ja sammaleen vihreää. Puntin ulkosivuissa raidat tyyliin adidas tms. Varsinaista resoria ei puntissa ole vaan pienehdö kuminauhakiristys joten näyttää kivoilta (en tykkää resoreista). Maksoi 9,95e ja kun osti kolmet maksoi vaan kahdesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä ostin H&M:ltä sellaisia missä oli vyötäröllä myös kiristysnauha/säätönyöri. Nauhalla sai sitten solmittua housunvyötänön senverran tiukalle, että pysyi jalassa.

Niissä on niin leveä se vyötärö, ettei kiristysnauha riitä, jos on oikeasti hoikka lapsi.

Niissä on niin leveä se vyötärö, ettei kiristysnauha riitä, jos on oikeasti hoikka lapsi.

Kyllä meillä on ihan oikeasti hoikka lapsi eikä vaan leikisti hoikka. :laugh: Muita H&M:n housuja meillä ei ole sitten voitu käyttää. Kun ovat vyötäröstä edes hieman sopivat niin lahkeet on sitten jo puoleen sääreen.

Kyllä meillä on ihan oikeasti hoikka lapsi eikä vaan leikisti hoikka. :laugh: Muita H&M:n housuja meillä ei ole sitten voitu käyttää. Kun ovat vyötäröstä edes hieman sopivat niin lahkeet on sitten jo puoleen sääreen.

Samoin meillä. Jos ostaa lahkeista sopivankokoiset housut, vyötärö jää tosi inhalle kurtulle kun kiristää sen nauhan tarpeeksi kireäksi.

No meillä tosi hoikka lapsi ja ko henkkamaukkahousut ei pysy jalassa edes sillä nauhalla. Vyötärö liian iso ja sitä ei saa supistettua edes sillä narulla. Että :laugh: vaan..

Yhteistyössä