Clomittaret 2015

Ihaa mulla oli kp13 kun ultrattiin, lääkäri ei edes mitannut mitään mistä olis saanut tietoa minkä kokosta siellä edes on. Jotenkin turhauttavaa kun olin niin toiveikas kun ekalla kerralla onnistui. Oisko ne e-pillerit vaikuttanut niin paljon että nollas vallan oman hormonitoiminnan. No hyvä jos saan sen menopurin seuraavaan kiertoon. Ja letroja syön, clomit ei ole koskaan tuottanut tulosta. Onko kellään tullut myöhäsillä kp:llä ovis kuitenkin?
 
Ihaa: Lomasi kuulostaa hyvältä. Pienet irtiotot on silloin tällöin tarpeen tästä hoitorumbasta.
Mulla on ollut normikierrossa rinnat kipeät loppukierrosta, mutta nyt pregnylin kanssa ei mitään. Ei siis sitäkään! :O Oireettomana siis mennään täällä edelleen kp. 22 menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikille, toivottavasti teillä on ollut mukava viikonloppu. Täällä kp 28, ei oireen oiretta jos ei krapulaa lasketa. Nega testi tehty eilen aamulla joten tässä nyt odottelen menkkoja. Olisin niin toivonut että kierrossa olisi käynyt tuuri mutta ei me tälläkertaa voitettu!
 
Plaah RooRoo! Täällä taitanee olla sama homma. Ajatukset jo ensi kierrossa. Tänään menossa kp 26. Luget lopetin eiliseen. Nyt odottelen vuodon alkamista. En tiiä mikä on testauspäivä, kun sitä ei erikseen hoitosuunnitelmassa tällä kierrolla lukenutkaan. Olisikohan loppuviikosta. Tuntuu tylsältä ostaa raskaustestiä ihan vaan toteamisen iloksi. Ilmeisesti se pitää tehdä vaikka vuotokin alkaisi.
 
Heippa ajattelin liittyä joukkoon jakamaan tunteita ja kokemuksia.

Tilanteemme on siis se, että olen 29.v ja mieheni 39.v (miehellä entuudestaan 12.v lapsi). Hormonaalinen ehkäisy jätetty pois reilu vuosi sitten (takana 10.vuotta e-pillereitä), siitä puolisen vuotta mentiin keskeytetyillä ja "varmojen päivien" välttelyllä. Sitten päätettiin että tulee jos on tullakseen ja jatkettiin ilman huolia ja suurempia ajatuksia. Mulla puolivuotta tuli menkat alkuun aika ok, mutta sit rupes heittelemään 35-60 kp.

Hakeuduin yksityiselle gynelle, kierron heittelyn takia ja kerroin että lapsi olisi tervetullut elämäämme. Hän ultrasi ja totesi etten ovuloi joka kierrossa.ja määräsi terolutin tasaamaan kiertoa ja clomit aloitettavaksi myös. Diagnoosissa lukee "munasolun irtoamattomuuteen (anovulaatio) liittyvä naisen hedelmättömyys" Täytyy sanoa, että oli melkoinen shokki, taisi kotimatkalla muutama kyynelkin silmäkulmaan kohota kun yksinäni ajelin.

Aloitin terolutit heti ja sain kierron aika hyvin kuriin eli terojen aikaan kp ollu nyt 29-32. Olen syöny terolutia 3 kiertoa (ja pidin niistä pari kk taukoa ja kierto pysyi hyvin aisoissa) nyt aloitin taas terolutin nyt menossa kp 20/29-32. ja seuraavan kierron alusta (kp 5.) olisi tarkoitus vihdoin aloittaa clomifenit. Jännittää niin, että ei muuta oikein päähän mahdukkaan. Clomit määrätty mulle kp 5.-9. Lähinnä pelkään, että mitä jos emme niilläkään saa aikaan toivottua tulosta. Menen yksityiselle myös seurantaultraan tuon clomifen kuurin jälkeen kp 11-13 (minkä uutia pelkään todella!!).

Tsemppiä kaikille muille jännitäjille!! :flower:
 
Tervetuloa amouret! Toivottavasti viivyt täällä vain hetken ja saatte nopeasti toivomanne nyytin!

Täällä kuukautisia ei kuulu ja menossa olisi kp 31. Negan tein lauantaina joten arvelen että en ole tässä kierrossa ovulaatiota aikaan saanut... Harmittaa mutta eniten toivoisin että menkat tulisi jotta päästäisiin sitten sitä 2016 vauvaa yrittämään!
 
Liitynpä tähänkin ketjuun.. eli täällä ensimmäinen yrityskierto menossa, KP1 tänään ja ultra 23.4., clomit aloitetaan 50 mg/päivä KP3-KP7.

Jännittää. Mitäs tähän muuta voisi sanoa. Menkat alkoi vähän etuajassa tässä kuussa, oletin vasta loppuviikosta, kierto lyheni normaalista 28-29 päivästä 25 päivään. Ahdistavaa kun nyt laskeskelen ovulaatiota lauantaille ja sitten voi vain haaveilla inssistä..

Muoks: Ajatuksissani unohdin kertoa itsestäni.. :D eli pian 26-vuotias nainen, mies samanikäinen, yritystä takana vuodesta 2011 eli silloin jätetty pillerit pois, ei yhtään lasta, ei yhtään raskautta, nyt aloitettu hoidot julkisella. Suurimpana ongelmana luultavimmin miehen sperman liikkuvuus, mutta mulla myös ollut epätasaista kiertoa ja joskus ei ole ollut ovulaatiota. Kierto tosin nyt tasoittunut viime vuoden aikana itsestään tosi paljon, ennen saattoi vedellä välilä 10-40 päivää, nyt pitkään tasainen 28-30 päivää. Paljon sekavia tunteita ja ajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Niin miten sitä kehtaa toivottaa tänne ketään tervetulleeksi :) Toivottavasti meistä ketään ei joudu täällä kauan olemaan :)

Tänne ei myöskään mitään ihmeellistä, kp19 eikä ovisplussaa tule. Muutaman päivän päästä terolutit ja sitten on menopur varattu letrojen avuksi.

RooRoo :hug:
 
Moikka.

Tervetuloa uusille! Tää on välistoppi matkalla siihen parhaaseen palkintoon. :)

Itellä ei hajuakaan kiertopäivistä, mutta ovis on ihan juuri, sellaset jomot on alavatsalla. EN halua liikaa laskea, enkä suunnitella. Sovittiin ukon kanssa että joka toinen päivä taktiikalla mennään ja se on alotettu toissapäivänä. :) Katostaan.

Mites teillä muilla clomittaritlla? MÄ oon jotenkin tosi innoissani nyt tästä kesän tulosta. MIetin et mulla on sit koko syksy aikaa murehtia taas tätä shaissea. Nyt pitää relata vähä vaikka samalla toki hormonit tunnollisesti popsien ja aikataulun kanssa sänkyyn meniskin. Jos ei ihan kesää kuitenkaan pilais tällä saakelin ressillä.

kirspsakka
Mulla oli siinä onnistuneessa inssissä aina menopur mukana. Tokastahan me onnistuttiin. Nyt en tiedä miksi en sitä saanut. Miksi se sulla annettiin, mitä se tekee?

Ihaa
 
Mulla ei vissiin noi letrot toiminut kun sen kerran. Nyt kahdessa kierrossa ei näytä tulevan follia ollenkaan. Kaipa sillä koitetaan saada niitä kasvuun. Tosin mun tuurilla niitä tulee sitten sen verran jos ollenkaan että että kierto menee mönkään. Ai miten niin pessimisti ei pety :LOL:
 
Nega testattu aamulla, ajattelin että se avaisi hanat mutta ei vieläkään. Ärsytys on todella kova!!! Kiitos kirpsakka huomiosta, hymyilin automatkan kotiin eilen töistä :) harmillista että nää kierrot menee ilman ovisplussaa, niin turhanpäivästä ja ennenkaikkea ÄRSYTTÄVÄÄ!! kp 32 joten tulis jo...
 
Josko vihdoin noi testit alkais tummua :) Tänään aamulla testasin vahvimman viivan nyt tähän mennessä vaikka yleensä noi aamun testit on ollut haaleampia kuin iltaset, ei ollut tasavahvat vielä kuitenkaan :)
Onneks ostin testejä eilen lisää. Toivon niin kovin että se nyt muuttuis näinkin myöhäsillä kiertopäivillä plussaksi vielä :)
 
RooRoo, tää kierto mennään samassa tahdissa! Kp 1 tänään :) olisipa se onni tässä kierrossa!

Tässä kierrossa mulla on uusi hoitosuunnitelma eli poikkeaa tablettien määrässä. Ennen otin yhden tabletin kierron 3-7 päivinä. Nyt tämä kierto mennään kaksi tablettia samat päivät. Aiemmissa lääkekierroissa munasolu ei ollut irronnut kp 15 mennessä ja olen joutunut käyttämään Pregnylin sekä siitä johtuen olleet myös Luget käytössä. Nyt toivon, että en joutuisi turvautumaan Pregnyliin. No kahtotaa kui käy!
 
Mulla on KP5 menossa ja clomeja syöty nyt KP3 lähtien. V***ttaa kuin pientä oravaa koko ajan - yritän kovasti uskotella itselleni, että johtuu vain hormoneista ja menee ohi kohta ja sitten on hyvä mieli, kun ultrassa näkyy folleja etc.. mutta argh, ruumiita meinaa tulla kun ketutuskäyrä nousee.

Noh, sivuvaikutuksia. Eipä niille mitään voi. Onneksi ei ole muita sivuoireita. Mies on varpaillaan, heh..
 
Tarvin teitin apua. Miten tulkitsette tämän ovistestin 20150419 190040

Kun olen nyt viikon vielä tikuttanut lääkärin käskystä ja nyt kp24 testit näyttää tolta. Ja tänään pitäisi alottaa terolutit, tosin unohdin käydä apteekissa niin alotan ne vasta huomenna. Mahtaako toi nyt lähennellä jo plussaa? Se on nyt vahvistunut parin päivän sisällä ja tänään oli noin vahva :/
 
Täällä viimeinen Terolut napattu 18.4. Eikä vielä mitään menkka oireita (mulla oireet alkaa yleensä noin viikkoa ennen menkkoja mm. nännit kosketusarat). Odotan kuumeisesti menkkoja, että pääsisi aloittamaan Clomit ensimmäisen kerran! Toivottavasti terolutit ei sekoittaneet nyt mun kietoa :headwall:
 
Amouret vaan raskaustestiä sitten jos menkkoja ei kuulu :D

Aamulla tuli vielä aika vahva viiva ovistestiin, haaleampi hieman kuin tuo eilisiltanen ja hain sitten uuden paketin että saa illalla vielä testata, no en malttanut odottaa vaan pidätin 2,5h töissä ja tein uuden testin joka on jo haalistunut.

Taidan tehdä niin että odotan pari päivää ja alotan terolutit, ei ne menkat sitten ala jos tuo nyt ovista meinas ja vahingossa tärppäis :)
 
kirpsakka Tuota en edes tullut ajatelleeksi kun ei ole mitään alkuraskaudenkaan oireita ollu, mutta kai sekin voisi olla mahdollista =)
En kuitenkaan uskalla vielä antaa sille toiveelle tilaa. Eli odottelen menkkoja kiltisti ensi viikkoon.
 
No niin aloin tänään "tiputtelemaan", vessa käynneillä vuodan - suojalle ei ole ollut vielä tarvetta. Todella outo kierto kun ei ollu mitään minulle ominaisia oireita!! :| Toivottavasti vuoto nyt alkais pian kunnolla eikä jäisi vain tällaiseksi pikku tiputteluksi, että pääsisin clomeihin käsiksi. :stick:
 
Mä kanssa jo ajattelen että onkohan sillä joku tarkoitus etten aloita vielä terolutteja kun sunnuntaina piti aloittaa mutta sitten tuli se melko vahva viiva ovistestiin ja unohdin viikonloppuna hakea ne apteekista. Maanantaina kun menin niitä hakemaan niin ne oli loppu ja saa lisää vasta viikolla 28. Löyty niitä sentään toisesta apteekista josta ne hain mutta en tiedä koska alottaisin ne :saint:
 
Moi,

Amouret
Toivottavasti pian pääset kiinni clomeihin, tuo tuhruttelu on kyllä sieltä ja syvältä. Sit miettii et mikähän kp nyt on ja kaikkee et ni mistä se nyt sit laskettiinkaan yms...

kirpsakka
Alota terot ku plussasta on 3 vuorokautta. Näin mulle on aina sanottu. Sit ei pitäs olla mitään ainakaan oviksen kanssa vaikutusta. Mikäli nyt siis munasolu irtosi. Toivottavasti, ja saatais plussia tähän pinoon.

Itellä aika matelee. Ja toisaalta menee taas niin kovaa. Viikot hujahtaa töissä, kun on paljon tekemist,ja sit viikonloput menee mökillä. Just kattelen kuumeisesti leikkimökkiä sinne, mutta on ne uutena vaan kalliita. Ja käytettyinä ei oikeen taho löytyä tällä hetkellä. Mun ryytimaa on valmis, ja nyt puuttuu enää viljeltävät. Tulis jo mun tilaus. Oviksesta tulee perjantaina viikko, ja mitään oireita ei oo, enkä oo kyllä kytännykkään. Ja jos mahdollista en aiokkaan kytätä. Mä alan niin olla luovuttanu tän jutun kanssa. Tai ajatukset alkaa suistua siihen, että ehkä näin on hyvä...

Ihaa
 

Yhteistyössä