Clomittaret 2015

Kirpsakka, oottehan ollu korkkarit katossa kuitenki? Mulle se ensimmäisen hoidon tehny lääkäri sanoi, et ne testit on vähä niin ja näin ku on hormoneista kyse. Eli voit ihan hyvin ovuloida vaikka et sitä plussaa saisikaan, kun kuitenkin on nuo horkut. Ja se että et saa positiivista tulosta, ei tarkota siis et letrot ei toimi. Positiivinen ovulaatiotulos, ei ole takuu oviksesta, eikä kerro kuinka hormonit vaikuttaa. Se kertoo vaan et kroppa valmistautuu ovikseen.
Sori paatoksellisuuteni :saint:
 
Kirpsakka, oottehan ollu korkkarit katossa kuitenki? Mulle se ensimmäisen hoidon tehny lääkäri sanoi, et ne testit on vähä niin ja näin ku on hormoneista kyse. Eli voit ihan hyvin ovuloida vaikka et sitä plussaa saisikaan, kun kuitenkin on nuo horkut. Ja se että et saa positiivista tulosta, ei tarkota siis et letrot ei toimi. Positiivinen ovulaatiotulos, ei ole takuu oviksesta, eikä kerro kuinka hormonit vaikuttaa. Se kertoo vaan et kroppa valmistautuu ovikseen.
Sori paatoksellisuuteni :saint:
Ollaan oltu kp11 lähtien. Nyt on ollut parin päivän tauko kun isännän on pitänyt kerätä voimia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ihaa82
^meillä esikoista yrittäessä ekassa clomikierrossa ultrattiin ja follit oli niinku pitikin ja lääkäri totesi oviksen olevan lähellä, seuraavan päivänä sainkin elämäni ensimmäisen (ja ainoan) VAHVAN o+ testiin, seuraavassa kierrossa ei ultraa, ei yhtään ovisplussaa (ei edes mitä oisi voinu ajatella olevan lähellä plussaa) ja seksiä tais olla kierron aikana kerta tai kaks (sattui siihen vähän muuttohässäkkää ja juhannusta ym) niin siitä tärppäs ja nyt tuolla päiväunilla :D

Haluaisin jo itse päästä "tositoimiin"!! Meille PeSun terkkari sanoi kun puhuttiin seksistä, määrästä, ajoittamisesta, kun se alkaa maistua puulta ja työltä, niin käski lopettaa joka päivä-puuhat, 2-3krt viikossa riittää kuulema raskautumiseen, ja kun ne siittiöt vielä on kestäviä hyvissä olosuhteissa... Joo joo, mutta emmie enää varmaa osaa järjellä näitä asioita ajatella...
 
Enkelin kertomus antaa toivoa! :)

Itsekään en saanut ovulaatiotestiin plussaa pyydystettyä tässä kierrossa kp 15 mennessä vaikka kp 14 aamulla follikkeli oli jo 20 mm. No pregnyl pistetty niin eipä sitä sitten voinut metsästää enää...

Laitoin pregnylin tiistaina klo 15. Jos ovulaation pitäisi tapahtua 36 tuntiin mennessä, niin minulla ainakin eilen iltapäivällä ja illalla oli alavatsa kipuilua / nipistelyä koko illan. Ihan kuin olisi ollut pienimuotoinen jännitystila siellä päällä :D hahhah tätä kuvailua. Minulla siis normikierrossa ei ole tuollaisia tuntemuksia koskaan. Olisikohan ovulaatio voinut olla vasta 48 tunnin tietämillä? en muutakaan keksi mitä tuo olisi ollut. Nyt olotila on jo hyvä
 
Mä soitin hoitajalle ja selitin nuo mun kp 14 tikuttelut ja käski olla testaamatta enää. Sanoi myös että kovin moni soittaa että ei ole saanut tikkuun ovisplussaa ja sitten parin viikon päästä ei ole kuukautiset kuitenkaan alkaneet ja sitten onkin tehty plussa raskaustesti :)

Että mä nyt luotan että ovis on ollut tuolloin ja testaan 16.päivä jos menkat ei ala.

Hyvää viikonloppua :)
 
Hei taas ja mahtavan aurinkoista alkuviikkoa kaikille.

Mä sit oon masistellu koko viikonlopun. En tiä onko muilla tälläsiä, mut mulla tulee aina kun aurinko tulee esiin keväällä, niin mulla menee pari vko totutellessa taas tähän valon määrään. Mies on ollu nyt töissä 14pv putkeen, iltavuorossa ja ylitöissä, niin on ollu vähä raskasta. Tytön kanssa kyllä jaksaa, mut sit kaikki muu ei taho huvittaa. Meillä menee ihan hyvin kyllä onneksi tällä kertaa parisuhteessa, enne olisin jo heittäytyny marttyyriksi, ja kiukutellut tollasesta työputkesta. Ja silloin ei ollut lasta... Et... no kai sitä on ees vähä aikauistunu matkan varrella. Ku herranjumala, jos toinen haluaa tienata rahaa, ja ollaan parin viikon päästä lähössä reissuun, niin antaa tienata.... Kyllä moon ollu niin hankala ennen. Nythän olen suorastaa ZEN.Itse rauhallisuus.... NOT!! Mut vaan vanhempi.
Anteeksi paasaus, mut tänne on kiva ku saa purkaa olojaan, kiitos :flower:

Niin joo, ja testasinhan mä negan eilen. Voisin laittaa siitä tänne kuvan jos osaisin, oli meinaan eriskummallisin nega minkä oon ikinä nähny. Lugejakaan en enää tänään laittanu. Et päästään taukokierrolle. Huomenna virallisesti sais lopettaa, mut ku testasin negan niin mitäpä niitä tunkemaan. Jos ei mensut alkaa jostain syystä niin testaan sit uudestaan.

Turiskaa nyt joku muuki munkans :)

Ihaa[url=http://aijaa.com/H1g34o]20150308 092531[1][/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Onko tossa testialueella väriä :) Tulee niin suurena näytölle että hankala katsoa :D

Mulla on jotenkin hirveen seesteinen olo.. alavatsalla nippailee vähän joka puolella, tisseissä tuntuu välillä kihelmöintiä vaikka ei ole muuten kipeät yhtään.
Mä tipun varmaan korkealta ja kovaa viikon parin päästä. En haluaisi ollenkaan tehdä testiä ja nähdä sitä negaa mutta en jaksa kyllä odottaa että alkaako menkatkaan :D Vaikeeta on :D
 
Täällä menossa DPO 6 ja en yhtään odota että täti tulee kylään. :( jotenkin tietysti taas toivoo mutta ainahan sitä toivooturhaan. Ensi kierto ajateltiin pitää taukoa lääkkeistä, ehkä kroppa tarvitsee lomaa?
Viimekerralla kun plussasin niin oli kurkkukipua DPO 4-6 ja voitte varmaan ajatella miten toive nousee kun kurkkukipu on kyläillyt. Tyhmätkin oireet tuovat toivoa :)
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Kirpsakalla kuulostaa oireet oikein lupaavilta!

Itselläni ei ole sitten minkäänlaisia oireita. Jotenkin tuntuu siltä että ei onnistanut tämä kierto. Mikähän dpo minulla on menossa, kun pregnyl tuli tuikattua tiistaina. Kipuja oli vasta torstaina. Ehkä nyt sitten dpo 4 tai 5?

On tämä odottaminen ja toivominen vaan niin turhauttavaa. Eikös edes pregnylistä tai lugeista ois pitänyt jotain oireita tulla. Mulla ei kertakaikkiaan mitään! :(
 
Pisamapeikolla onkin jännä paikat, pidetään peukkuja että tärppää nyt :)

Toivottavasti Hannuliiniakin onnistaa kuitenkin kevään aikana :)

Mä olen menettänyt toivoni tähän kiertoon. Nyt on kp25 ja totta kai eilen illalla piti testata nega. Onhan se aikaista mutta hyvä totutella pettymykseen nyt jo. Ihan on sellainen olo että ovista ei oo ollutkaan ja tuskinpa menkatkaan alkaa. Joku surkastunut keltarauhanen tuolla vaan jomottelee..
 
Täällä myös yksi jolla toiveet menneet tämän kierron suhteen. Nyt elellään kp 24 eikä oireen oiretta ole edelleenkään... EDES Pregnylistä tai Lugeista!! :ashamed: Olisi nyt edes niistä voinut jotain oireulua saada aikaan. Huoh!
 

Yhteistyössä