Clomittaret 2013

NiQ mä varmaan palaan töihin eka osa-aikaisesti. Mutta vielä on sairauslomaa niin, että tulee kuukausi täyteen kesekytyksestä. Uskon kyllä että sillon voin jo palata töihin, varsinkin jos pääsen osa-aikaisesti töihin. Juhannusviikollahan mulla alka sitten kesälomakin.

Lääkkeiden otosta. Clomit mä otin aamuisin koska pelkäsin esim yöhikoiluja, ja ajattelin että aamulla muistan ne ottaa paremmin.
Pistokset laitoin aamuisin, josta tulikin sanomista, että pitäis iltaisin pistää jos esim pistoshoitoja tulis vielä jatkaa, nii ei tule sitten 36h taukoa pistämiseen mikä helposti tulee jos kynä on kotona ja ite on folli-ultran jälkeen menossa suoraan töihin.


Täällä takana koko viikko tosi huonosti nukuttuja öitä. keskiviikkona kävin lääkärissä niin määräs diapamia että rauhottuisin ja osaisin nukkua (mulle ei nukahtamislääkkeet oo toiminu koskaan). Nyt ajatteli nettä otan niitä tänään että sais nukuttua. Alan muistuttamaan pikkuhiljaa elävää kuollutta...

Tänään Enkeli-tyttäremme 2 viikkoa :heart:
Hirveän lyhyt aika, mutta samalla niin pitkä.
 
Neppu, mulla ainakin luget teki finnejä, sellasia isoja yksittäisiä sisäsiäfinnejä joita ei saanut edes puristettua. Mutta paranivat vasta kun luget lopetti. Mulla on silti tämän yrityksen aikana, eli pillerieden lopetuksen aikana iho muuttunut hirmuisesti, ennen mun kuiva ja atooppinen iho on muuttunut sekaihoksi ja tosi aina on jossain kohtaa joku finni, mutta lugeja käytettäessä huomasi selkeästi eron. :/ Kurja sivuvaikutus.

Hydra, isot pahoittelut negasta! :hug: On se niin väärin kun panostaa hoitoihin ja silti käteen jää vain iso lasku. Mä en ole edes uskaltanut laskea mitä meillä on mennyt tonne yksityiselle, ensin oli ne tutkimukset ja nyt sitten jo 2 inssiä takana, et aika potti luultavasti, mutta yritän luhduttaa itseäni et jos vaikka joskus se beibi meillekkin saatais niin on se sen arvoista. Niin ja silloin kun mä käytin lugeja niin mulla alko vuoto aina 2-3 päivää niiden käytön lopetuksesta.

Miyaka, mulla on ollut kerran hiivatulehdus antibioottikuurin yhdeydessä, mä en heti tajunnut et mistä oli kyse ja se tais päästä aika pahaksi. Mulla kesti ehkä 2 päivää pillerin ottamisesta et polttelu hävis kokonaan, mut kyllä se aika nopeasti väheni. Mut viikon mulla meni, et tuntu sen olevan ihan terve! :) Tsempiä, kamala kokemus mulla ainakin oli.

RuutuAkka, Tervetuloa, toivotaan että vierailusi jäisi lyhyeen. :)

Omaa napaa: Mulla tapahtuu täällä nyt jotain tosi outoa. Eli meillähän oli se inssi tiistaina jolloin vasesemman puoleinen folli oli jo irronnut, no eilen sitten mulla jomotti oikea puoli ihan koko päivän. Siis siellä oli oikealla folli olisikohan ollut pikkasen alle 20mm silloin tiistaina, mutta voiko se muka irrota 2 päivää toisen jälkeen?! Mä kyllä kysyin lekurilta voiko se irrota vielä ja se sano ettei sitä varmaksi voi tietää. Mun mielestä olisi vähän outoa jos ne vois parin päivän välein irrota. No ei sen niin väliä ole irtosko, mut ihmetty se jomotus, no nyt se on jo ohi. Lisäksi mulla on alkanut tänään runsas valkovuoto, mikä myöskin ihmetyttää ei se yleensä näin aikasin oo alkanut, mut kai mun kroppa on ihan sekasin noista piikeistä. Voiskohan se pregnyl vaivuttaa valkovuotoon? Mä niin haluisin olla täysin "oireeton" ettei mistään nipistelis yms. mulla kun alkaa tuo mielikuvitus niin laukkaamaan, vaikka hyvin tiedän ettei näillä päivilä mitään ole edes vielä tapahtunut.

Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Niin ja toivottavasti NIQ:n inssi on sujunut hyvin!!! :)
 
RuutuAkka, tervetuloa! :wave:

Neppu, mä en huomannut lugesteronin ja finnien välillä mitään yhteyttä. Mulla niitä tulee silloin tällöin säännölisen epäsäännöllisesti. :) Nyt oli pari oviksen aikaan, mutta sen jälkeen taas ei.

Niian, kiitos. :) Toivottavasti mullakaan ei menis tuota 2-3 päivää pidempään. Oon kyllä miettinyt, että ainahan sen rahan voisi turhempaankin laittaa. Jotenkin on sellainen fiilis, että nyt kun tää kierto meni suht hyvin oviksen ja lutiksen puolesta, niin en malttais olla kokeilematta samalla hoitosuunnitelmalla seuraavaa kiertoa heti perään, joten kai se yksityinen taas kutsuu. Mulla pistokset (menopur) runsaannutti valkovuotoa huomattavasti, mutta en huomannut sen enää lisääntyneen pregnylin vaikutuksesta.
 
TÄ!? Ny ma en ummarra, joten apuja kaipailen!??

Mä siis kävin ultras kp 15 ja sieltä löyty yks folliikkeli, joka oli 16mm. Gyne arvioi sen irtoavan ke tai to (kp 17 / 18) ja sano et jos en ovis tikkuu saa plussaa silloin, niin alota terot silti. Noh, nyt on tänään kp 19 ja testiin tuli plussa, tai ainaki sen siksi tulkitsen. (Tätä ennen testit ollu ihan selviä negoja, ei minkään sortin viivaa oo piirtyny millää lailla.)

Ovis oloja on ollu jo ke asti ja limaaki oon bongaillu, mutta voiko olla mahollista et se on kypsyny näin kauan? :/ Eikös siitä oo haittaakin, jos se kasvaa "ylisuureksi"?

Ja kaikille iso kiitos tervetulo toivotuksista! Hurjan paljo plussasäteille teillekkin kaikille! :heart:
 
RuutuAkka, folli kasvaa keskimäärin 2 mm/vrk, joten mun mielestä toi sun kasvuvauhti on ollut juuri oikea. Jos se kp 15 oli 16mm, niin kp 16 n. 18mm, kp 17 n. 20mm, kp 18 n. 22 ja kp 19 n. 24mm. Yleensä folli puhkeaa noin 20-24 mm kokoisena. Joten ole huoletta vaan. :) Tärppionnea! :)
 
Kiitos Niian! Ehkä laitan vielä toistaiseksi tämän kukkivan naaman koko hillittömän hormonihoidon syyksi. Enkä edes ajattele tädin kurvaamista... (empä... :ashamed:)
Täälläkin toivotaan ns. oireetonta-oloa, joista voisi kehitellä itselleen kaikenmaailman raskausoireita. Tsemppiä <3


ja Hydralle kiitos myös vastauksesta. Totta puhut. Kun viimeksi teillä oli kaikki ns. kunnossa, ja jos ovat tällä tulevalla toisellakin kerralla, niin prosentit ainakin ovat puolellanne <3


Miyaka: Voihan hiivatti! Toivottavasti saat sen tuolla yhdellä pillerillä ohi! Mä en silloin huomannut mitään apua. Mutta voiteilla loppujen lopuksi parantui.


Amborisialle yhä kovasti voimia, jotta olo helpottaisi! Vaikka eihän tuota surua vie koskaan mikään täysin pois. <3


RuutuAnkka tervetuloa! :wave: Saitkin jo hyvän vastauksen Hydralta.
 
Greippimehu.. wtf mistä mä löydän valion greippimehua vai eikö sitä enää valmisteta? Ennen tärppiä sitä löyty uusituissa purkeissa lähikaupastakin, mutta nyt en löytänyt edes prismasta?

Mitä muita greippimehuja on ? Rybbinkään greippiä ei tuolla myyty :O
 
Kiitos kaikille, hyvä kun sekaan mahtuu! Oon yrittänyt pitää itteni kiireisenä ja poissa palstalta, kun alkukierrossa ajatusten siirtäminen muihin asioihin on yleensä huomattavasti helpompaa. Nyt on femarit syöty ja vointi mitä parhain! Maanantaina sit ultraan kuulemaan ensimmäinen tuomio ;)

Mulle vois lisätä päivityksen yhteydessä:
Sarona...........7/31-40……...ya8/09......1.f+m+t...............pco,1.lapsi,27v

Kiitoos! :heart:
 
Heipähei, täällä ollaan kyllä oltu hengessä mukana viime viikkojen ajat ja olen lukenut kaikki kirjoitukset mutta olen ollut sen verta reissussa etten ole ehtinyt kommentoimaan.

Näin päällimmäisenä ambrolle kaikki myötätunto ja pahoittelut mitä vaan tätä kautta voi välittää, samoin hydralle iso halaus jos nyt tosiaan tässä kierrossa teillä ei tärpännyt. Muille myös positiivista mieltä - jospa vaikka tämä kevätaurinko tekisi ihmeitä meidän kroppaparoille :)

Täällä taas jo tikutetaan ovista vaikka viime kierrossakin tapahtui vasta joskus kp25 tienoilla.. Lääkäri kehotti viime kierrolla Terojen aloittamisen uudelleen lyhentämään kertoja mutta siihen en nyt lähtenyt. Osaatteko muuten sanoa miten jetlag vaikuttaa ovikseen, voikohan pistää kierron sekaisin? Se tästä vielä puuttuisikin.

greippimehusta - itse litkin nykyään Valion Hedelmätarha-perheeseen kuuluvaa verigreippi-greippimehua. On muuten paljon parempaa kuin se normigreippimehu, toiv. Vaikutus myös yhtä hyvä!
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla pärähti ovistestiin plussa, eli tänään olis dpo -1? Meneekö oikein taaskaan, oon niin huono näissä kun toinen kerta vasta kun ovistesti kotona näyttää plussaa. Tuon vois päivittää, mulla ollu nyt kauheesti kiireitä joten en ehdi kommentoimaan muille, mutta yritän tässä lähipäivinä ellen jo jopa illalla tulla lueskeleman muiden kuulumisia.
 
maria080, Sarona ja RuutuAkka (toivottavasti en unohtanu ketään) tervetuloa joukkoon, toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi.

Ansku Mulla on onneks ollu aina sen verran vanhempi lääkäri, että tuskimpa tulee olemaan enää maha pystyssä, mutta ne hoitajat on sitten paljon nuorempia. En halua edes kuvitell tuollaista tilannetta, enkä etenkään kokea sitä. Miksei voida siirtää toisiin tehtäviin kun raskaus alkaa näkymään. Kaikki ketkä kärsii lapsettomuudesta niin tietää sen ettei tuollainen tunnu hyvältä kun lääkäri joka istuu maha pystyssä neuvoo mitä pitää tehdä ja koska pitää tehdä. En pystyis itse varmaan olemaan itkemättä :(

Niian Mulla on ihan samanlainen olo välillä, että tuo mies varmaan sais kenet tahansa muun raskaaksi paitsi oman vaimonsa :( Mutta ei ole meistä kummastakaan mitään selvää syytä löydetty, joten mistä sen nyt tietää kenessä on vika vai onko kenessäkään :(

Mulla ei itellä yksinkertasesti näytä plussaa nuo liuskat, nyt kahdessa kierrossa oon käyttänyt puikkoja niin oon saanu ihan selkeen plussan.
Tässä kierrossa oli mieli niin alakuloinen, että ensimmäisen ovulaatiotestin tein vasta tänään ja plussa pärähti, no onneksi tein niin mielialakin taas nousi huimasti ja on taas jotain mitä jännittää ja odottaa <3

Kysymys Osaako kukaan sanoa, onko mulla ovulaatio liian myöhään? Kun kuitenkin kierto on yleensä sen 28-32 päivää. Tänään on kp 19 ja plussa tuli aamulla.
 
Täällä on taustailtu ja vietelty hiljaiseloa menkkoja ootellen. Teiän kuulumiset on kyllä tullu lueskeltua joka päivä. Pahoittelut Hydralle negasta! :hug: Toivottavast seuraava kierto tois plussan jos nyt päätätte tässä ennen julkiselle menoa yksityisellä kokeilla.

Mulle vois päivittää Vauva haaveissa... 1/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v...

Menkat siis alko tänään, jes! Terot lopetin viime ke eli ei tarvinnu onneks kauaa ootella. :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ




Sunnuntai 28.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........80/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Hydrangea.44/31-44...yk13/ya1/12..4.ax2+mp+p+1.ins+l.pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........44/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Enna_.............35/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..33/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
inessa_........31/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....30/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
hanzku_91........24/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............24/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..23/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......22/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
RuutuAkka......21/? .......ya 2012.............1.c..............pco,27v
NiQ.................20/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..20/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........18/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......18/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................18/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....17/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........16/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....16/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....14/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........14/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........12/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........10/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....8/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............8/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........8/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.laps i,27v
Vauva haaveissa... 2/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v



Piinailijat

hanzku_91 dpo 11
Neppu dpo 10
Skorppari82 dpo 9
Niian dpo 5
NiQ dpo 2
Mimmuskainen dpo 0





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Siirtelin taas vähän tuonne kadonneisiin, huudelkaa TTT ja Anne Elliot jos oottekin siellä taustalla pitkän kiertonne kanssa :)

Pahoittelut vauva haaveissa tädistä! :hug:

Mimmuskaiselle onnittelut o-plussasta! Se olisi äitienpäivänä ihana plussata! :) Melkein päästiin taas piinailukavereiksi. Mun mielestä sun ovulaatio-ajankohta kuulostaa ihan hyvältä. Eikös se normaali luteaalivaihe oli sen 12-14vrk kuitenkin...

Mites Hanzku ja Neppu, milloin aiotte testata? :popcorn: Onko oloja?

Greippimehusta en osaa sanoa, esikoisen aikaan sitä litkin pari kiertoa ja Rybbis oli kyllä ehdoton ykkönen. Nyt en uskalla/halua kiskoa greippiä, kun hetki sitten oli se lehtijuttukin, kuinka greipin joku entsyymi saattaa jopa 12-kertaistaa lääkkeiden vaikutuksen.

RuutuAkalle tervetuloa! Kyllä munkin mielestä sun ovisajankohta on ihan ok. Muistaakseni folli kasvaa sen 1,5-2mm viimeisinä päivinä joten aikataulussa kai olet hyvinkin :) ja ei kai se kaikilla välttämättä ihan samaa tahtia silti kasva.

Hydra ootko vielä testaillut? Tai onko täti pysynyt poissa? Josko se plussa piirtyykin vasta myöhemmin...? Mun kaverilla kävi juurikin niin, että sai vasta muistaakseni rv6 plussan testiin, ja ultran mukaan viikotkin piti ihan paikkansa :) Toivotaan!! :hug:

Niian Mä oon miettinyt kans, että mitä niille pienemmille folleille tapahtuu, jotka siellä johtofollin perässä kirittävät... surkastuuko ne vaan pois? tuskin ne ainakaan seuraavaan kiertoon jää odottelemaan :D Vai voiko ne jatkaa vielä kasvuaan johtofollin puhjettua? jännää!

On: inssi meni hyvin. Jos oikein osasin tulkata, niin miehen simpatkin oli aika laatukamaa (vai?) pesun jälkeen jäi 15milj/ml ja liikkuvia oli yhteensä 98% (eteenpäin liikkuvia 94%). joten siitä ei kai ainakaan pitäisi homman jäädä kiinni :) Pregnylin tosiaan pistin 39h ennen inssiä. Inssi oli klo 14 ja siinä klo 11 aikaan alkoi jomotteleen menkkamaisesti aika lujaa muutaman tunnin ajan (muutamalla edellisellä kerralla Pregnylin jälkeen pari päivää ollut todella tuskaa, kun ollut niin kova paineen tunne tuolla sisuksissa että itku meinasi tulla jo pelkästä pissalla käymisestä). Nyt ei tosiaan ollut mitään muita paineentunteita ym koko Pregnylin jälkeen. Joten haluan elätellä toiveita, että ovis olisi ollut siinä juuri ennen inssiä. Heti inssin jälkeen tuntui aika kovat menkkajomotukset ja loppuillankin vähän jomotteli. Nyt taas tänäiltana on kovastikin jomotellut. Virallinen testipäivä olisi 10.5, mutta tuskin sitä sinne saakka jaksaa odotella. Jotenkin pelottaa, että nyt on liian kovat odotukset ja tippuu liian korkealta. Ehkä tämä on sitä ekakertalaisen turhien toiveiden elättelyä :D Vähän harmittaa, kun ei ehdotty enää kotitalletuksia tekemään oviksen lähettyvillä kun molemmilla ollut pitkiä työpäiviä. Vähän oli kyllä pettymys, kun lääkäri ei ultrannut enää inssin yhteydessä, olisi ollut ihan mielenkiintoista nähdä vielä tilanne. Pitää ensi kerralla muistaa kysyä, että onko se ihan yleinen käytäntö vai oliko tuo sijaislääkäri vain niin kiireinen...
 
YAW
Huomenta =)

Täällä saatiin eilen ekan clomikierron Ovisplussa ja vielä tänä aamunakin vahvaa viivaa pukkaa :) Tosiaan kp 12 kävin sitten lopulta siellä folliultrassa ja yks 11,8mm ja 2kp 10mm follia oli vasemmalla puolen, oikea munis näytti lepäilevän ja harvemmin ees siltä puolen ovuloin. Tuntui vain että mun follit oli siltikin pieniä... ? kun toisilla pukkaa jo noilla päivillä kunnon 20mm folleja... mutta hitaanlaisesti siis ovis tuli...
Tänään on kp 18 ja jollotukset on loppuneet, oli harvinaisen kipeää ovistelua, ei ilman panadolia pärjännyt :D Tohtori sanoi, että todennäköisesti irtoaa vain yksi folli, vaikka niitä kolme tyrkyllä olikin :) Viime normikierron folliultrassa oli 1 folli molemmin puolin ja ne oli tosi pieniä, joten ihan hyvä saldo vissiin tämäkin kasvattelu, eli clomit toimii =)

Nyt sitten ootellaan keskiviikkoa jolloin aloitan luget. Toivon tosiaan että mun kiertooni tulis nyt joku järki! Oisin mega yllättynyt jostain 35 päivän kierrosta, 14 päivän sijaan :D Se ois jopa ihan huippua! :D Saas nähä.
Simppatestin tuloksia ootellaan vielä viikon verran niin ehkäpä ollaan kohta viisaampia.

Nyt vaan kädet ristiin :heart:
Tänään on vuosipäiväkin: vuosi sitten tänä päivänä alkoi menkat ja kierukka otettiin pois. Tähän vuoteen on mahtunut jo 16 yrityskertaa.... se on paljon se.
 
Ambrosia Paljon voimia sinne vielä <3 Toivottavasti olet saanut nyt nukuttua :hug:

Niian Täälä pidetään peukkuja että nyt onnistuu :heart: Mietin myös että voiko irrota "jälkikäteen" kun pe oli kivut selvästi vasemmalla ja sitte oikeallahan oli vielä myös folli joka oli vähän pienempi ja sit oisko ollu lauantaina kun oli semmosta ovis jomotusta oikealla :confused:

RuutuAnkka Tervetuloa, toivottavasti visiitti on lyhyt :wave: Kuten jo muut todenneet ovis oli varmasti oikeaan aikaan :) Tsemppiä tärppiin.

Hydra Suuren suuret pahoittelut ja halit sinne sulle <3 :hug: Onko jo näkynyt vuotoa?Tai tuntemuksia, mites lämmöt? Mulla ollut nyt lämmöt koko ajan vähintään 36,9-37,3 välillä et ainakin keltarauhanen toimii vielä ja tehokkaasti. Yleensä ollu 36,6-36,9 ja joskus saattanut käydä 37,0.

Neppu Mites menee? :heart:

Mimmuskainen Peukkuja peukkuja, jos tää ois nyt SE kierto :kiss: Kysyit onko ovulaatio liian myöhään, periaatteessa mut ennemmin sanoisin että sun lutis on lyhyt ku yleensä plussasta 2pv nii se irtoaa ja jos sun kiero ois se 29pv nii lutishan ois vaa 9pv ja sen on lyhyt. Tietääkseni se pitäs olla 10-12pv vähintään, korjatkaa jos olen väärässä. Voisko olla et sun keltarauhanen ei toimi kunnolla? Eikös sun kannattas yrittää saada lugeja ku eiks ne pidennä lutista? :)

Vauva haaveissa Hienoa et sait uuden kierron käyntiin :)

YAW Onnea ovisplussasta :) Nyt vaa peitot heiluun :heart:

NiQ Paljon paljon tsemppiä että nyt onnistuisi :) :heart:

skorppari Mitäs sinne? Onko ollu tuntemuksia :)

on. Täällä ei ole mitään raskautumis tuntemuksia, ainoastaan lämmöt olleet tavallista korkeammalla heti oviksen jälkeen eli n. 36,9-37,3. Testata en aijo vielä kun se on nii masentavaa nähä yksi viiva testissä, eikä kyllä olekkaan kun yks apteekin oma testi et jos koittas säästellä sitä niin kauan kun vaa malttaa. MUOKS. on mulla muuten ollut muutaman päivän nännit arat :D

Heipat kaikille kenelle en hoksannu kommentoida :wave:

PLUSSA AALTOA TÄÄLLÄ TOIVON TOUKOKUULLE KUN ON NIIN PALJO PIINAILIJOITA :heart:
 
Viimeksi muokattu:
NiQ Se olis kyllä huippua plussata äitienpäivänä. Ja sillonhan tuon vois testata jos ei too täti kylään tullut.
No itsekin mietin, että tuo on varmaan hyvä, koska eivät oo siihen naistenpuolella puuttuneet, mutta välillä sitten taas tuntuu, että onko se liian lyhyt. Viimeks alko kuukautiset 16 päivää ovulaatiplussasta, joten kai tuo sillon on riittävä.

hanzku_91 Mutta esim just tuo viime kierto, niin plussasta 16 päivän päästä alko menkat, joten tuossahan se on ollut sillon tarpeeks pitkä? Pitää varmaan soittaa huomenna aamulla tuonne naistenpuolelle ja kysellä tuota.

YAW onnea ovisplussasta ja toivottavasti parin viikon päästä voidaan onnitella toisestakin plussasta hieman toisenlaiseen testiin :)
 
Onnea Mimmuskainen ja YAW ovisplussista, toivottavasti nyt onni suosii! :)

Hienoa NiQ, että inssi meni hyvin, nyt peukut pystyssä että tärppää! :)

Hanzku, vooi kun nänniarkuudet olis jo oire jostain ihanasta! <3

Mä alan uskoa, että ovulaatio oli kun lämmöt hinasi hyyvin hitaasti vähän korkeemmalle, kuin alkukierrossa. Myös rinnat ollu sivuilta vähän arat, siihen tapaan kuin ovat lähes aina ennen menkkoja. Ristiriitainen olo siis, toisaalta tyytyväinen, että tod näk folli irtosi, mutta toisaalta pelko persiissä, että kohta kurvaa täti kylään. Näillä dpo:illa yleensä mulla alkaa tuhruttelu, ainakaan vielä ei oo onneksi näkynyt. :) Kylläpäs menee taas hiitaasti piinapäivät.. :-/
 
On muuten oikeasti vapauttava tunne kun saa olla yhden kierron yrittämättä. Ollaan oltu kylpylässä, ulkoiltu, salilla treenaamassa ja nautittu keväisistä ilmoista ilman kello kaulassa kyttäämistä, koska mahtaa ovis olla. En ole tikuttanut eikä ole kyllä seksikään maistunut..kiertopäivistäkään en tiä, ovat mitä ovat. Tällä fiiliksellä kun pystyis jatkamaan seuraavassa clomikierrossa..
 
Mulle vois päivittää huomiselle:
Hydrangea...2/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+pu+p+2.ins+l....pco,1.lapsi,27v

Ikääkin voi siis laittaa vuoden lisää, kun ei ole enää pitkä aika synttäreihin. Kuvittelin, että olisin päässyt juuri äitienpäivän ja synttäreideni alla varhaisultraan, mutta toisin kävi. Eilen jo siis hieman tiputteli ja kunnon vuoto kamalien kipujen kera alkoi tänään. Eilen oli tosi sopivasti yhdet lasten mehukestit. Mies oli sitä mieltä, että saisivat työntää ne voileipäkakkunsa perseenseen, että häntä ei kiinnosta mennä kuunteleen tuttipullojen lämpötiloista ja pottaharjoitteluista. :D Käytiin sitten kuitenkin, mutta tosi pikaisesti. Hieman oli ahdistava reissu, kun paikalla oli viime kesänä naimisiin mennyt pariskunta pari viikkoisen käärönsä kanssa. Oli siis vissin tärpännyt heti. Huoh. No, tänään on ollut jo vähän parempi mieli, joten eiköhän tää taas tästä. :) Onhan uusi kierto aina uusi mahdollisuus. :) Mies oli sitä mieltä, että mennään tää kierto vielä yksityisellä. Julkisen ensikäynnille mennään kyllä parin viikon päästä tietenkin, että ei jouduta jonoon uudestaan.

Tsemppiä ja paljon plussia kaikille piinailijoille! :)
 
Huh huh, tällä toisella clomikierrolla on ollut kuumia aaltoja, kuvottavaa oloa sekä vatsanippailuja reilusti enemmän kuin ekalla, liekö tuo annoksen tuplaaminen syy näihin oireisiin... kunpa vielä saisi sen munarakkulankin näiden "kärsimysten" palkinnoksi :)
 
Huh huh, tällä toisella clomikierrolla on ollut kuumia aaltoja, kuvottavaa oloa sekä vatsanippailuja reilusti enemmän kuin ekalla, liekö tuo annoksen tuplaaminen syy näihin oireisiin... kunpa vielä saisi sen munarakkulankin näiden "kärsimysten" palkinnoksi :)
Mulla oli kuumia aaltoja. Etenki yöt oli ihan tuskaa! Normaalisti oon tosi viluunen, mutta en clomien aikana ja viikko sen jälkeen! :D

Hydrangealle iso hali. Toivotaan että teidänki vuoro tulee pian! :hug:

Mä sain eilen, kp. 20 vielä vahvemman plussan ovitestiin. Tänään oli sit haalenemaan päin. (kp21.)
Terojen alotus mietityttää kauheesti näillä pitkillä kierroilla, mutta päädyin eilen ne kuitenki alottamaan. Mä en millää jaksa siirtyä napsiin niitä sitä kp. 15-24, koska silloin menee pari kiertoa ihan hukkaan ku ei mulla ikinä siihen mennes ovista oo ollukkaa :) Eipä nämä pitkät kierrot hirveesti vaivaa, jos ovis kuitenki tulee:)

Mulle saa päivittää huomiselle

RuutuAkka......22/33-36 .......ya 2012.............1.c+t.............pco,27v
 
NiQ




Maanantai 29.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........81/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........45/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Enna_.............36/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..34/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
inessa_........32/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....31/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
hanzku_91........25/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............25/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..24/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......23/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
RuutuAkka......22/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v
NiQ.................21/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..21/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........19/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......19/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................19/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....18/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........17/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....17/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....15/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........15/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........13/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........11/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....9/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............9/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........9/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.laps i,27v
Vauva haaveissa... 3/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea.2/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+mp+p+2.ins+l.pco,1.lapsi,27v


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v



Piinailijat

hanzku_91 dpo 12
Neppu dpo 11
Skorppari82 dpo 10
Niian dpo 6
NiQ dpo 3
Mimmuskainen dpo 1





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Heippa.

Mulle voisi päivittää huomiselle:

inessa_........2/31-?............yv6.......1.c+t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v.

Eli JIPPII, ensimmäinen clomi-kierto alkaa, eka tabletti tiistaina :). Jänskättää ja pelottaa samaan aikaan..

Ja pitääkin muistaa mennä huomenna etsimään prismasta niitä Preg Checkin ovistestejä, kiitokset vinkkaajille. :)
 

Yhteistyössä