Clomittaret 2013

Vauva haaveissa, ikävä juttu. :hug:

ON: Aiemmassa viestissä valitin oireettomuutta. Mutta jos lähdetään oikeen spekuloimaan, niin EHKÄ yksi oire voISI olla. Huomasin äsken aftan suussa. Mulla niitä oli tosi usein teininä, mutta ei ole enää pitkään aikaan näkynyt. Googlasin, että aftat voisi liittyä hormonaalisiin muutoksiin ja ehkä raskauteen. :rolleyes: Tämän lisäksi maha on hieman turvoksissa ja palelee. Noi oireet on kyllä ihan tuttuja loppukierron juttuja, kun keltarauhanen nostaa lämpöjä ja siksi paleltaa. Nännit kipeyty taas hieman oviksen jälkeen, mutta nyt ne ei oo enää kipeät.

Tänään siis dpo 8 ja 10 päivää pregnylistä.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Olen pitänyt kirjoitustaukoa kun on clomeistakin tauko menossa. Tosin taukokierrosta huolimatta taisi ovis olla. :) Digi hymyili ma 15.4. kp22 ja su ja ma oli kunnon limoja. Talletuksia tehtiin.

Mulla on lugeja kaapissa... ajattelin jos aloittaisin ne tänään ihan oma-aloitteisesti, kun mulla on ollut tiputtelua muissa kierroissa. Tuskin niistä mitään haittaakaan on, vaikka niitä ei tähän kiertoon määrätty...?! Vain mitä mieltä olette?

Nyt siis ehkä dpo 3 tai 4. Olojen mukaan ovis olis voinut olla ma, koska silloin töissä tunsin lyhyen todella kovan kivun vasemman muniksen kohdalla siis sellaisen, että ihan kun munasolu olisi irronnut.

Mulle tehtiin tässä kierrossa aukiolotutkimus ja kaikki oli kunnossa! Pyysin lisäksi lähetteen julkiselle vähän yli viikko sitten ja täytyy sanoa, että Satakunnan sairaanhoitopiirissä on ainakin nopeaa toimintaa: polilta soitettiin tänään ja ajan sain ens viikolle, kun oli tullut joku peruutusaika ja sain ihan valita muutamasta ajasta!

Anteeksi pitkä omanapainen sepustus. :ashamed:

Ambrosia: :hug: ja tervetuloa!

Hydrangea ja kaikki muut piinailijat: Tsemppiä!!

Lunalle onnea! :heart:
 
NiQ
Pikaisesti tulin vain kommentoimaan ultrakuulumisia, jotka ei kovin häävit olleet. Limis surkeat 4,3mm ja yksi 12mm folli ja pari pienempää. Puregonilla jatketaan ja uusi ultra tiistaina. Ensi kiertoon vaihtuu sitten Letrozol.
 
Halusin tulla kertoon kun mulla on ollu tänään tunteiden sekamelska aamu. Mutta kaikki siis hyvin! Pari päivää ollu hyvä olo, eli pahat olot vähentyneet. Sitten tänä aamuna lugejen mukana rusehtavaa vuotoa. Sydän hyppäs kurkkuun ja aloin itkeen kun alkoi pelottaa. Miehen kanssa puhuttiin ja lopulta varasin yksityiseltä ajan ultraan koska tuli olo että miten tää viikonloppu menee:/ Tiedän että ehkä ylireagointia, mutta en osaa kuvailla miten säikähin.
Aamulla klo 9 olin sit jo lääkärissä, joka sano että hyvä kun tulin että turhaan ei tarvitse huolehtia ja stressata. Sit ultrattiin ja siellä se pieni pötkötteli, syke näkyi ja pienet jalat ja kädet ja se jopa venkoili vähän, heilutteli itteensä silleen että pää ja vartalo-osa liikkui. Lääkäri sanoi että se näytti sen mielestä kuin se olisi heiluttanut mulle että Äiti täällä on kaikki hyvin. Itku tulee kun mietinkin miten söpö se pieni oli. Kaikki oli siis hyvin, koko, limakalvot, kohdun kaula jne. Tää aamu on ollut siis tunteiden vuoristorataa mutta oon niin iloinen että menin lääkäriin ja näin pikkuisen.

Halaus kaikille!

Hydrangea, muakin paleli, muita oireita ei ollu, voi vitsi toivon niiin
että kohta sä oot superonnellinen!!:)

NiQ 12mm kuulostaa hyvältä, toivottavasti on pyrähtäny seuraavaan ultraan mennessä:)

Stiina peukut pystyssä!
 
Viimeksi muokattu:
Enna, tsemppiä piinailuun! :) Mulla lääkäri sanoi, että vaikka varsinaista tarvetta ei lugeille olisi, niin ei niistä haittaakaan pitäisi olla. Mä kuitenkin vielä varmistaisin asian omalta lääkäriltä.

NiQ, toivottavasti seuraavassa ultrassa olisi kaikki jo paremmin. :hug:

luna, hui kamala, kun pelästyin tuota sun viestin alkua! Onneksi kuitenkin kaikki kääntyi hyvin. :hug: Sanottiinko sulle, mistä vuoto olisi voinut johtua?
 
Hydrangea joo tajusin että toi mun viesti on nyt kirjotettu niin ajatuksen virtana että alussa ois voinu heti sanoa että kaikki hyvin etten säikäytä:/ T epäili että on vaan lugejen pistosta johtuvaa että pikkasen tullu verta joka sit kuivunu. Mutta kaikki kyllä tarkisti, eli ettei kohdussa eikä emättimessä jne mitään kohtia mitkä näyttäs siltä että vuotoa ollut. Mutta voi kun tommoset pysyis poissa, kun tiiä että vuodot voi olla ihan normaaleja mutta sitä ei vaan saa ittensä asiaa uskomaan kun sitä vessapaperissa näkee. Ihan vähän sitä vain tuli, pitää nyt taas koittaa relata.
 
Viimeksi muokattu:
Mulle sanottiin et ei lugeista mitään haittaa ole . Ovat vissiin aika kalliita lääkkeitä?

Täällä vuoto käytännössä loppunut ja elämä alkaa voittaamaan. Kolme päivää kärsimystä olikin ihan riittävästi. Nyt vain se uusi plussa ja rutosti vauvaliimaa tänne kiitos :)
 
luna, hyvä, jos ei ollut mistään vakavasta kyse. :hug: Kyllä tollaiset varmasti säikäyttää ja pahasti. Hienoa, että kävit lääkärissä, niin ei tarvi viikonloppua pelätä. Äh, mä en pysty nyt keskittymään mihinkään. On tää piinailu niin piinaavaa! :D Vannoin aiemmin odottavani testausta keskiviikkoon, mutta katsotaan kuinka tässä käy... :D

Hipsunpöpsy, jaksamista. :hug:
 
Ajattelin tulla kertomaan ultra "kuulumiset", vaikka eri niissä nyt mitään erikoista kerrottavaa ole. Molemmin puolin on YKSI folli kasvavassa ja olivat molemmat 14mm kooltaa, limakalvo oli 7 mm. Oon aika pettynyt kun clomeillakin oli kuitenkin 3 follia kasvamassa ja tuskin noistakaan molemmat edes irtoo. Olin vähän ihmeissäni kun se sano, et jos ovulaatiotesti näyttää plussaa niin sit varaan inssin, mut irrotuspiikin laitaan vain jos en saa positiivista ovulaatiotestiä. Mä käsitin viimeks, et se irrotuspiikki laitetaan joka tapauksessa. No nyt jatkan kuulemma Puregonia 50ui niin kauan et kynä tulee tyhjäksi. Uskoi, että kolme kertaa saan vielä laitettua. Mulla on vähän sellainen olo, et ei tästä tälläkään kertaa tule yhtään mitään.

Hienoa luna, että siellä oli kaikki ultrassa hyvin ja pelästyit turhaan. :heart:
 
Voi ihana luna, että kaikki on kunnossa tuollaisen säikähdyksen jälkeen! :)

Upeeta, onnea neppu, että sait kyytiläisen matkaan. Onpa jännää, täällä peukut pystyssä, että tarraa kiinni ja kiikkuu mukana seuraavat 9 kk. :)

Onpa harmi Ansku, ettei vieläkään ollut isompaa follia, toivottavasti maanantaina jo parempaa tiedossa..

Pahoittelut vauva haaveissa, ettei lääkkeet purrut, toivottavasti sitten tuplilla tulee heti tulosta. :)

Hienoa Miyaka, että menkat vihdoin päätti alkaa, ei muuta kuin onnea tähän kiertoon!

Niq musta 12 millinen folli kuulostaa ihan hyvältä tuossa vaiheessa, ehtii hyvin vielä kasvaa, toivotaan, että tiistaina jo paljon isompi! :)

Hydrangea sulla onkin jo aiikas jännät päivät, ite en varmaan malttais olla testailematta jo viikonloppuna ;)

ON: mut saa siirtää piinailijoihin ja huomiselle dpo1 :)
 
Neppu, ihanaa! :) :heart: Saitteko pakkaseen mitään? Tai eihän sillä väliä, kun sä plussaat kahden viikon päästä. ;)

skorppari, huomenna on vasta dpo 9, joten en taida testata. Sunnuntaista en uskalla luvata vielä mitään. ;)

Loistavaa, kun Neppu ja skorppari pääsi piinaileen mun kanssa. :) Nyt plussatuulia meille. :)
 
NiQ
Niian Mä sain tänään Puregonia, niin lääkäri sanoi että 300IUI lukee paketissa mutta ainetta on oikeasti 425IUI. Mullekin sitä määrättiin nyt 4x100IUI. Tsemppiä sulle follin kasvatteluun! Toivottavasti saatte hyviä tuloksia!

Kiitos Luna, Hydra ja Skorppari lohduttavista sanoista. Jotenkin silti tuntuu että ei edes v*tuta kun olin jotenkin niin asennoitunut että Clomit ei enää toimi. En tiiä mistä sellaisenkin olin päähäni saanut :D

Säikähdin kans Lunan kuulumisten alkua ja sydän kurkussa luin loppuun saakka. Onneksi kuitenkin kaikki hyvin :heart: Mun käsittääkseni tuo alkuraskauden vuotelu on hyvinkin yleistä, tosin mä olisin varmaan yhtälailla huolesta soikeana jos itsellä olisi sama tilanne. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pystyt täysin siemauksin nauttimaan raskaudestasi :hug:

Hydra OLOJA! Ihanaa! :) Mä niiiiiiin toivon teille pian plussaa! :hug:

Nepulle iiiisot tsempitykset että pikkuinen tarraa tiukasti kiinni! :heart:
 
NiQ




Lauantai 20.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........72/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........36/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..36/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Anne Elliot......35/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............29/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............27/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..25/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............23/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....23/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
inessa_........23/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....22/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 21/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........16/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............16/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..15/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......14/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................12/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..12/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........10/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......10/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................10/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....9/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........8/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....8/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....6/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........6/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........4/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........3/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi



Piinailijat

Hydrangea dpo 9
*Stiina dpo 9
hanzku_91 dpo 3
Neppu dpo 2
Skorppari82 dpo 1





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
*puhkuu ja puhaltaa (ja kiskoo) Hydrangeaa, Neppua, Skorpparia, hanzkua ja Stiinaa piinailijoista plussanneisiin*

toivon että nään ens yönä enneunta taas missä tänne tulee lähiaikoina viisi plussauutista:) tai itseasiassa 30:) (nopeesti laskettuna:))

Kauniita unia teillekin:)
 
Miyaka Jeeee!! Onnea tätylistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!!

Stiina Toivottavasti oireet viitta just siihen mihin pitääkin!!! d =) b

Vauva haaveissa Ärh...typerä folli! Mut hyvä et limis paksuuntunu ettei clomit ainakaa ohentanu oo! =)

Niian Onneks siulla nyt oli sentää kunnon kokoset follit! :heart: Ja siihen hedelmöittymiseenhän ei tartteta ku se yks! :D Mut tuo Pregnyl....kyllä miulle ainaki sanottii et irrotetaa sillä piikillä jokatapauksessa sit ku folli on tarpeeks iso! o_O Mitäs jos se ei ookkaa irronnu inssissä ni moro! Mitähä se siun tohtori on oikee sekoillu! :confused:

Neppu Pietää sormet ja varpaat ristissä et mökelö pysyy kyydissä!!! d :heart: b

NiQ Tarkotitko 325IU?? =) Ei ainakaa noissa miun 300IU ampulleissa oo ku max 350! 325 saa varmasti! :D Ja tuo siun folli kuullostaa ihan ok:lta miustakin, mut toivottavasti limis ottas nyt paksuuntumispyrähdyksen!! :heart:

Niian ja NiQ: Alkaa näyttää siltä et näistä mein ultrassa käynti eroista huolimatta ollaan inssissä varmaa samana päivänä! :D
 
Hyd; kiitti kysymästä. Saatiin kaks huurunenää pakkaseen! Ihanaa kun ollaan piinislistalla. Tosin sä saat ilouutiset pikkasen nopeammin ;)

Nyt Luna pikaisesti nukkumaan, hopihopi. Etkä muuten nouse ennen kuin oot nähny enneunen! :D

hyvä Ansku, että teho alkaa näkymään!

kiitti kaikille tsempeistä!
 
Neppu, loistavaa! :) :heart:

*Stiina, koska ajattelit testata? :)

ON: Dpo 9 ja 11 päivää pregnylistä. En testannut aamulla. :D Ajattelin kysyä mieheltä, uskaltaisko jo huomenna vai odotetaanko vielä. Aiemmin on vaan testaillut itsekseni sitten kun huvittaa, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan pitää miehen ajantasalla, kun tässä kierrossa ollaan panostettu enemmän niin henkisesti kuin rahallisestikin. En tiedä onko tää mahdollinen raskausoire, vai johtuuko vaan lugeista, kun mulla ei ole aiempaa kokemusta niistä, mutta olen ollut pari päivää tosi itkuherkkä. Viimeks tänään tuli itku, kun näin kukkapenkistä jo puskevan kukkia ja tuli jotenkin niin onnellinen olo. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: luna_82
NiQ
Ansku Kovasti se mun lääkäri väitti että siellä olisi 425 yksikköä ainetta. Ja kirjoittikin mulle 4x100yksikköä pistettäväksi. Noh, piikitellään sen verran mitä ainetta riittää ja katotaan tiistaina ultrassa että riittikö :)
 

Yhteistyössä