Clomittaret 2012

Heippa.

Aattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia. Meillehän syntyi minun pahan pco:n hoitona käytetyn clomifenin avustamana alkuunsaadu kaksospojat elokuussa rv23 jotka valitettavasti menehtyivät 3 ja 8vrk ikäisinä. Nyt jälkitarkastukset tehty, ja sain kuulla yllättävät uutiset... mun monirakkulaiset munasarjat näyttää ihan normaalilta ja oon saanu synnytyksen jälkeen jo kolme (!) luomuovista. kierrot on toki normaalia pidemmät, nyt tuli ovis oletettavasti kp 23-24, mutta kroppa edes yrittää toimia! jotain positiivistakin. jos ovikset loppuu ja kierrot pitenee ennen ku raskaudun alotetaan clomit toooosi pienellä annoksella tueks,toivotaan ettei siihen jouduta.

T: Vauvaton kera kahden enkelin joille löytyi tarkoitus -> tehdä tietä tuleville sisaruksille <3 :'(
 
Ambro: Mäkään en oo edes haamua koskaan nähnyt. Mutta tein itse tänä aamuna testin (testasin siis joko pregnyl on hävinny, ja oli) ja siinä ei näkynyt ei niin mitään. Ja tosta sun kuvista päätellen, siellä TODELLA näkyy. Musta tuntuu, että voit nauraa ja itkeä _ilosta_ =)
Huomenna sit ilmottelet, onko vahvistunu ja päästään onnittelee!
Mitä testiä sä käytit (ja kuinka tarkkaa)?

Mäkin tänä puhelimella kävin jo tsiigailee, että mitä piinalijoiden testit näyttäny. ;)

Vauvaton: Oon pahoillani enkelipojistanne! :hug: Toivottavasti sun kroppas jaksaa toimia normaalina ja saat pian käärön syliisi!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, voisin liittyä joukkoonne, jos sallitte :)

Olen 31-vuotias yhden lapsen äiti, ja toinen olisi toiveissa. Tyttö syntyi 02/11 reilun vuoden yrityksen jälkeen kolmannesta clomi-kierrosta (1 tbl 3.-7.pv). Kuukautiset alkoivat 8kk synnytyksen jälkeen viime lokakuussa ja siitä lähtien ei ole ollut ehkäisyä käytössä, mutta varsinainen yrittäminen alkoi keväällä. Laitan kuitenkin aloituskuukaudeksi marraskuun koska siitä lähtien vauvalla on ollut mahdollisuus tulla.

Kuukautiset tulee taas ihan miten sattuu. Kesällä oli pari ylipitkää kiertoa (41 ja 35 päivää), ja nyt viime kierrot ovat olleet 23, 22, 20 ja 18 päivää, joista viimeiset kaksi clomien kanssa (1 tbl 3.-7.kp). Ennen ekaa raskauttakin kierrot olivat lyhyitä (24-26pv), ja pari tosi surkeatakin (16-18 pv), mutta silloin tuli edes silloin tällöin normaalejakin kiertoja, toisin kuin nyt. Nyt ekassa clomikierrossa sain ovisplussan kp10 (elämäni ensimmäinen testattu ovisplussa), mutta menkat tosiaan alkoivat kp21, ja epäilen että ovis jäi silti tulematta, tai sitten se oli "huonolaatuinen". Viime kierrossa kp9 ultrassa näkyi 3cm munarakkula, eli oikeastaan kysta, clomit ei siis tunnu tällä annoksella toimivan. Nyt on menossa välikierto ja ensi kierrossa tuplaclomit: jos ne ei auta niin sitten siirrytään kai femariin (ihan outo lääke mulle). Mulla ei ole pco-ongelmia kuten varmaan suurimmalla osalla täällä, mutta yhtälailla vaikeaa. Toki kiinnostaa onko kenelläkään mitään tämän kaltaista häikkää?

Tässä vielä mun "rivini": Heipa…..kp11/18-?………ya11/11……tauko (clomit)

Yritän päästä teidän juttuihin mukaan, mutta sen verran voin jo nyt kommentoida, että Ambrosialla on ihan selvä plussa, samanlainen kuin mulla oli dpo15, josta syntyi siis toi meidän tyttö :) Ja Vauvattomalle isot halit :hug:
 
Kyseessä apteekin oma testi.. en tiedä vielä testaanko huomenna, mutta lauantaina viimeistään. Kävin ostamassa apteekin tyhjäks r-testeistä (no ei ny sentään).. 2 apteekin omaa ja 1 digi jonka teen maanantaina (jos enää tarvista tehdä)..

Hyvinkin on hämmentynyt olo nyt..
missä on mun aamupahoinvointi, oksentelu ja vessassa ramppaaminen??
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Hei,

Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä keskustelua ja toivoin, että onnistuisimme clomien kanssa eikä minun tarvitsisi liittyä tänne :(

Eli jos huolitte minut mukaan, niin liittyisin mielelläni tähän ryhmään, jotta saisin vähän tsemppausta ja kannustusta siihen, että ei olla yksin tämän lapsettomuuden kanssa.. Eli vähän tietoja itsestäni: olen 27 vuotias, naimisissa ja minulla on todettu aika paha pco monta vuotta sitten. Kiertoni on todella epäsäänöllinen (35-70pvää) ja syön nyt toista kuuria clomifenia ja kierto (30-32pvää) on loppusuoralla, mutta harmikseni jouduin lämmöistä toteamaan, että munasolu ei hymynaamasta huolimatta koskaan irronnutkaan :( Minulla on lääkärinpuhelinaika ensi viikon maanantaina, jossa sovimme jatkosta. Olettaen clomifen annostus x2 ei riitä, vaan saan oheen jotain lisäapua.. Lääkärin mielestä meillä on hyvät mahdollisuudet saada joskus vauva, mutta silti ympärillä syntyvät vauvat ja raskausuutiset tuntuvat tosi rankoilta. Pahinta siinä on se, että ei pysty aidosti olemaan onnellinen muiden puolesta vaikka haluaisi..Paras ystäväni saa pian vauvan ja valittaa koko ajan raskaudesta, synnytyksestä ja lapsista yleisesti. Hän tietää, että meille on kerrottu jo vuosia sitten, että raskaaksi tuleminen voi olla hankalaa ja sen, että syön jotain lääkkeitä jotta raskautuisin. Yritän hymyillä, kannustaa ja olla onnellinen toisen puolesta, mutta välillä itku on kurkussa oman tilanteen takia.. Noh, ehkä itsekin saan toivottavasti joskus valittaa hänelle samoista asioista :)

Tässä tiedot listaan:

Titiuu85.......... kp27/30-32..............ya06/12................ 2.clomi

Toivon jokaiselle tämän ryhmän jäsenelle plussaonnea ja paljon onnea Ambrosia85! Haalea, mutta ihan selkeä viiva! Toivotaan, että se vahvistuu pian!
 
vauvaton, osanottoni suureen suruunne ja voimia uuteen yritykseen. :hug:

Voi Ambrosia, ihanaa! :heart: En oo ikinä kuullu, että apteekin omaan olisi tullut vääriä viivoja. :) Vahvistumisia viivalle ja varovaiset onnittelut! :flower: :)

Heipa ja titiuu85, tervetuloa joukkoomme! :wave: Täältä sitä vertaistukea saa. Pikaista vierailua ja sen myötä pikaista plussaa! :)

ON: Maanantaista lähtien oon tikuttanut ja vielä ma-ti viiva oli hyvin hailukkaa. Eilen huomasin viivan hitusen vahvistuneen ja tänään tuli jo lähes yhtä vahvat viivat! Hymynaamalla vielä varmistelin, mutta ei vielä hymyillyt. Ehkä se ovis onkin hieman aiemmin tuloillaan. Lääkäri veikkaili vasta ma-su tienoota. Jännityksellä jään odottamaan. Tehtiin miehen kanssa sotasuunnitelmaa ja ajateltiin, että voitais hieman jo ennakoida. Sitten vielä lisäksi pupuilua lääkärin ohjeen mukaan ovisplussapäivänä ja sitä seuraavana. :) Toivottavasti tulisi ihan järkyttävät oviskivut, niin voisin olla varma, että jotain siellä tapahtuu.
 
OIOI Ambro, kunpa nyt vahvistuisi! :)

vauvaton, onpa hienoa, että sulla myös positiivista kerrottavaa, että kroppa on alkanut toimimaan omillaan, onnea uuteen yritykseen. :hug:

Tervetuloa Heipa ja titiuu!

Mulla ei ole vielä ovisplussaa, mutta mielestäni viiva oli jo aika tumma tänään päivällä. Jos plussa tulee tänään illalla tai huomenna aamulla niin koitan saada huomisella inssiajan, muuten kotikonstein..
 


perjantai 7.12.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


10kaks...............kp49/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp41/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Ambrosia85........kp32/26-32........ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp32/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
Sarppa-71..........kp31/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp28/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp28/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp28/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
luna_82.............kp26/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp25/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp19/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp19/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp16/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp15/28-32..........yv8................................1.clomi
Heipa….............kp12/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp8/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp3/26-48............yk9..............2. clomit+metut+terot
Alma*..............kp?/?....................yv2............................3. clomi x2

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another


Piinailijat
Slartibart dpo 24
Seemi dpo 16
Ambrosia85 dpo 16
Pettunia dpo 14
Neppu dpo 10
luna_82 dpo 6
hanzku_91 dpo 5
Hydrangea dpo -1
skorppari82 dpo -1


Ghostbusters



PLUSSANNEET

joulukuu:

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko
JeNski91....22.11....Kp29/27-28 .....?.........2.clomi kierto km jälkeen
PikkuJellona..27.11..kp30/28..ya 10/2010..6. clomi+pregnyl+1. inssi
Pamsku..........27.11.....?.......................?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

 
Viimeksi muokattu:
Hydra; mä haamuilen vielä.. katsotaan tilannetta uusiks viikonloppuna / alkuviikosta.
Voi olla et huomenna jo soittelen naistenklinikalle ja kyselen aikaa verikokeeseen (jos uskallan) tai sitten ihan suosiolla odotan sitä soittoa maanantaille.
Kuitenkin niiin skeptisesti vielä suhtaudun tähän. Ei mikään verikokeissa käynti tee asiaa kuitenkaan yhtään todellisemmaksi tai pysyvämmäksi..

Mutta tosiaan, ennenkuin mua siirretään mihinkään niin odotetaan vaikka digin tulosta (ma)

Kiitos, olette ihania :heart:
 
vauvaton multakin osanotto tuohon tosi surulliseen asiaan jonka olet joutunut kokeen:(:( on hienoa
että nyt luomusti ovuloit! ja toivottavasti clomeja et enää tarvi ja plussa tulee pian!

Tervetuloa heipa ja titiuu!

ON: mulla on tosi ristiriitanen olo kun toisaalta haluisin että aika menis nopeesti että saisin tietää miten tässä
kierrossa käy, mutta toisaalta tää toivonsekainen aika on kivempaa kuin jos lopputulos on negatiivinen. Mulla on
tullu pieni pelko että entä jos ovista ei tapahtunu vaikka tuli digiin hymynaama ja samana aamuna pistettiin pregnyl. Epäilys johtuu ehkä siitä että sillon samana päivänä oli työpaikan pikkujoulut ja tuli nautittua alkoholia vähän enemmän kuin oli tarkoitus ja pelkään että jos se jotenkin "kumos" oviksen. En mä tiiä. Jotenkin nolottaa jos tommosella typeryydellä pilasin harvoin annetun mahdollisuuden:/

Mutta niin kaikille hyvää itsenäisyyspäivää:)
 
Onnea onnea onnea Ambro. Ihana plussa. Tosiaan kannattaa lauantaille ootella seuraavan testin kanssa. Ehtii hcg kunnolla nousta tämänpäiväiseen verrattuna.

Minä testasin tänään puhtaan negan. Aattelin jättää teille hyvästit jo tänään, mutta enpä sittenkään. Kattelin lääkärin ohjeita ja totesin virallisen testipäivän olevan vasta sunnuntaina. Sinne asti pitäisi lugejakin pistellä. Kun ei vuotoakaan vielä näy, niin ootellaan nyt sitten. Alapää on niin kuiva ja arka, että testituloksen muuttumiseen en kyllä itse usko enää ollenkaan.

Peukut pystyssä muille piinailijoille.
 
oi Ambro! :heart: mulla meni ihan ohi noi sun kuvat. IHANAA!!! nyt vaan rauhassa. ei noin aikasin oireita yleensä tulekaan jos on viel niin vähän hormonia et tulee vaan haamut ja vaikka väitetään et kaksosraskauksissa on myös tuplat oireet, niin mä voin todella hyvin koko 23 viikkoa! oksensin tasan 3 kertaa ja kaikki johtu jostain tietystä hajusta. ainoo mikä tuotti ongelmia oli käsien puutuminen ja jalkojen turvotus, nekin vasta vko 16 jälkeen... ja tietty kasvavan mahan aiheuttamat tuntemukset. mut kaikki oli pientä kun oli niin onnellinen :heart:
 
NiQ
Apua kun täällä on tapahtunut paljon! Ei pysy perässä :)

Ambrosialle suurensuuret onnittelut :heart: Ihana ja ihan selkeä plussa! Eläkä huolehdi mistään pahoinvoinneista, oot vaan onnellinen jos ei mitään tule :) Monellahan se pahoinvointi alkaakin vasta tyylin rv6. Itsellä esikoisen aikaan ei onneksi tullut yhtään mitään oireita oikeastaan koko aikana (paitsi alaselän nivelet kipeytyi). Onnea, tauti olostasi :hug:

vauvaton Olen tosi pahoillani enkeli-vauvoistasi :hug: Toivotaan, että te saatte pian ansaitsemanne onnen ja vauvan syliin saakka :heart:

Tervetuloa heipa ja titiuu :flower:

Hydrangea Mulle voisit päivittää huomiselle kp3 yk9 ja 2.clomi+metut+terot. Eilen alkoikin vasta kunnon vuoto, joten lasken sen siis ykköspäiväksi. Viikonloppuna sitten vaan uudet clomit naamaan ja kävin ostamassa jo uuden paketin ovistestejäkin :) Toivotaan sullekin pikaista o-plussaa! :)

Pettunialle pahoittelut negasta :( Ne on kyllä aina niin syvältä... :hug:
 
Heissan,

Minäkin haluan liittyä joukkoonne jos sopinee. =) Taustalla olen jo pitkään lukenut juttujanne. Elikkäs olen 29-vuotias kolmen luomulapsen äiti. Ja iltatähteä on yritelty jo 2 vuotta. Nyt menossa kolmas clomi-kierto tuplattuna. Tässä kierossa toiveet on taas korkealla, folli suuri ja prog taso oli hyvä. Jännäillään! Tää on tosiaan piinaavaa.
 
Ambro mua niin jännittää huominen sun puolesta:D Toivon sulle kärsivällisyyttä koska voin vaan kuvitella miten ite en jaksais yhtään oottaa uusien viivojen näkemistä:)

Pettunia :( Halaus! Toivon että sunnuntaiks tulokset muuttus.
Itellä luget tekee kyllä tosi epämiellyttäviä kutinoita ym:S

Alma tervetuloa!:) Pistä noita listatietoja niin mä tai Hydrangea lisäillään niitä.

NiQ tyhmää että uuden kierron täytyi alkaa:( Voimia!
 
Hienoa, skorppari! Täällä jo eilen innostuttiin petihommiin, mutta täytyy kanssa vielä tänään ja vaikka huomenna varmistella. Ainakin sitten ollaan kaikkemme yritetty ja loppu onkin vaan tuurista kiinni. Jouluylläri olis tietty kiva. Mukavaa päästä piinaileen jonkun kanssa samaa tahtia. :)
 

Yhteistyössä