Clomittaret 2012

NiQ
Seemi Niin, ku mä oon jo puolet siitä purkistä (maksoi 66,jotain euroa) syönyt niin sen loppupurkin arvo on enää se 33e :LOL:

skorppari :hug:

Ambro kuulostaa niiin tutulta tuo kokoaikainen kropan tutkiskelu :D

hydrangea nippailut kuulostaa aika jees! :) Toivotaan hyvä vaste niille uusille ihmelääkkeille! :)
 
Seemi, jos ke oli ovis, niin silloin dpo 0 ja tänään siis dpo 2? Laitoin sut piinailijoihin. :) Kerro, jos haluat muuttaa dpo:ta.

another, siirsin sut taustalle. Palailehan takaisin kun siltä tuntuu. :) Ihanaa joulunodotusta!

skorppari, pahoittelut. :hug:

NiQ, onkohan mut pistetty jonkinlaiseksi koekaniiniksi, kun en ole kuullut kenenkään käyttävän anazoleja. :) Taitavat tuolla yksityisellä olla vähän kokeilunhaluisempia. No ihan sama mulle, mitä lääkkeitä on, kunhan vaan nyt toimisivat!

Ambrosia, mä en kyllä osaa sanoa, kuinka ton irroituspiikin kanssa dpo:t tai mitkä-lie-päivät menee. Kerro kun pääset johonkin tulokseen, niin lisään sutkin piinailijoihin. :) Siellä onkin jo mukavasti porukkaa.
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Täällähän tämä, kiitos kysymästä. Testit edelleen negaa, joten ei sekään temppu "tee testi ja menkat alkaa heti" toiminutkaan! Ensimmäistä kertaa käy näin, ettei ne ala vaikka kroppa on luovuttanut raskaustoiveet. Digi tuolla vielä kummittelee, ensi viikolla sen vuoro ja sitten toimenpiteisiin. Nyt vuodolla ei ole kiire mutta häiritsee nämä tissioireet.
Muutan reilun viikon kuluttua toisen lapsen kanssa tähän lähistölle. Ihan omituista. Kymmenen vuotta melkein asuttukin yhdessä.
 
Moi

Ei siellä ollu mitään:'(
Itkuks meni taas. Limakalvo oli ohut ja vain paljon pieniä munarakkuloita.
Suurin jotain 10mm ja sit oli 9mm ja 8 mm jne.
Gyne sano että ei enää clomeja (mm. limakalvon vuoks), että seuraavaks anazolit (Hydrangea musta tulee sun lääkebuddy).
Itkettää ettei taaskaan päästä jännittään ja yrittään.
Ja muhun sattu sanoo miehelle että mun kroppa ei viäkään toimi:'(
Tuntuu kuin tuottasin sille pettymyksen vaikka tiiän ettei se aattele niin mutta musta
tuntuu siltä:(

Koska mun kierto oli ekalla clomikierroksella 34 päivää, niin gyne sano että voisin mennä viä viikon päästä (kp 19) ultrassa kattoon oisko joku lähteny kasvaan. Mutta piti sitä todella epätodennäkösenä limakalvon ja munarakkuloiden perusteella.
Mutta jos ovis sit kuitenkin sattus tuleen niin sitä ei saatas gynen sanojen mukaan käyttää hyväks ilman ultraa eli aattelin pakko kai sinne on mennä varmuuden vuoks.
Vaikka todennäkösesti vaan saan viikon aikana turhaan heräteltyä toivoo
ja sit saa taas pettyä ja itkee uudestaan. Joo tiiän, en oo kauheen positiivinen:(

NiQ 1.kierrossa söin 1 tbl kp3-7 ja sillon kasvo kaks follia, 2. kierrossa söin taas 1tbl kp3-7 ja sillon ei kasvanu yhtään. Annosta nostettiin ja söin nyt 3. kierrossa joka toinen päivä 2 tbl ja joka toinen päivä 1 tbl, eli 2+1+2+1+2 kp3-7, eikä mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Luna: Sulla siis kp12 ja suurin 10 mm? Saanko udella kuinka paksu, tai siis ohut, sun limakalvo oli?
Mulla on nyt siis kp 11 ja suurin oli rakkula oli 11mm ja limis 6mm SILTI yritetään ja pistetään irrotuspiikki. Tänään siis lääkäri sanoi noin.
_Vaikka_ toissapäivänä kp9 lääkäri sanoi, että tää kierto oli tässä.
Eli jos siel sulla ois ens ultraan kuitenki kasvanu vähä =)

Mut kp11: 1 x 11mm rakkula ja 6mm limakalvo, aika epätodennäköistä? Vai mitä sanoo konkarit?!?!?

Mut mulla oli just toi sama tunne toissapäivänä, kun lääkäri sanoi, ettei tässä kierrossa toivoa. Itkupotkuraivariha siitä tuli. Olis nyt päässyt edes yrittämään!!!! Mut nyt olo on ku taivaissa =D
 
Niin ja Niq: Voisha sitä maksaa vaikka kymmenet clomit, jotta raskautuis. :O

Mut ärsytti vaan, että miksei niitä pillereitä vois myydä pienemmis pakkauksis =D Ku kokeiluiks ne nyt jäi (kiitti ihana limakalvoni), vaikka en raskautuiskaan nyt. =/
 
Neppu Joo kp12 ja isoin 10mm mutta tosi monta samaa koko luokkaa olevaa, eli ei voi
sanoo että se 10mm ois ollu johtofolli. Limakalvo oli jotain 4.3mm tai jossain kohasta
kun mittas niin oli vain 3.7mm.
Mun mielestä toi sun 6mm kuulostaa hyvältä, mutta viitearvoja en tiiä.
 
NiQ
Neppu Yliopiston apteekkihan myy Clomeja 5kpl pakkauksissa, mutta täällä päin ei ainakaan sellasta ole. Mä en mitenkään konkari oo, mutta ihan kun muistaisin jostain kuulleeni että oviksen aikaan ihanteellnen limakalvon paksuus olisi 8-12mm... Mulla oli ultrassa muistaakseni 12 tai 13mm, joten mä taas mietin että onko se jo liian paksu. Gyne kyllä hihkui sen nähdessään että oikein ihana limakalvo tms :D
 
Luna: No voi harmi ku oli noinkin ohut :( Mut yhä toivotaan täältä, että joku niistä muniksista vielä kasvais (ja limiski) !!!!!

Niq: Oispa tienny tuolloin. Mut eipä se oikeesti mittää haittaa (siis noi clomit kaapis).
Jos vaik lahjottaisit mulle ja Lunalle vähän sitä limiksen paksuutta? :LOL:
 
Mäkin aikoinaan ostin yliopiston apteekista noita viiden satseja clomeja.

Voi harmi luna noita huonoja uutisia. Sitä niin toivois kaikille, että olis edes se yritysmahdollisuus. Kun lopputulos on kuitenkin sitten vielä isommissa käsissä. Mä jännään nyt sitä, nouseeko mulla tässä kierrossa lämmöt. Viimeksi kun eivät nousseet kalliista lääkearsenaalista huolimatta.

Olikos se skorppari, jolle piti lähetellä haleja uuteen kiertoon joutumisesta.
 


lauantai 24.11.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Amalia89.......... kp56/28..............ya11/10..................6.clomi+primo
10kaks...............kp36/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp28/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp25/28............ya9/10...............6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.......kp24/28-32.......ya 5/09.....................tutkimustauko
Ambrosia85........kp19/26-32.......ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp19/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
NiQ....................kp19/26-48.......yk8...................clomit+metut+terot
Sarppa-71..........kp18/28-30........ya 04/2011..........................tauko
Pettunia.............kp15/28-35.......ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
luna_82.............kp13/~34...........ya 03/2012.......................3. clomi
Neppu_..............kp14/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp6/26-44...........yk10..................1. anazol (+terot)
skorppari82........kp3/??...............yv2.................................4.femar


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä, another


Piinailijat
Slartibart dpo 11
NiQ dpo 3
Seemi dpo 3
Ambrosia85 dpo 3
Pettunia dpo 1


Ghostbusters



PLUSSANNEET

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja another

 
Viimeksi muokattu:
luna, voi kun ikävää. :hug: Olisit kyllä ansainnut parempia uutisia. Mustakin on aina niin ikävä tuottaa miehelle pettymyksiä, kun sekin niin kovasti pikkuista toivoo. Hyvä juttu, että uudet lääkkeet on jo mietittynä. Jännää saada kohtalotoveri.

Ambrosia, dpo:t päivitetty.

Slartibart, siellä näyttäisi olevan jo mukavat kp:t ja dpo:t. Onko minkäänlaisia tuntemuksia? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Hydrangea millanen annostus sulla on? Kun mulle se gyne sano että mä varmaan tarvitsisin pienintä
annosta isomman annoksen, mutta kuitenkin on alotettava sillä pienimmällä annoksella, koska
ei voida kuitenkaan tietää miten vaikuttaa. Eli vähän varotteli jo että eka kierrosta voi tulla "turha".
Niin ja miten haluut että tota listaa päivitetään? Silleen että kumpi kerkee, vai ilmottelet kun haluut taukoo
sen päivittämisestä vai vuoroviikoin vai miten, mulle käy miten vain:)

Se mua hämäs kun kyselin gyneltä että onko toi yleistä että kerran clomit toimii ja sitten ei. Se sano että on.
Mutta sit se kuitenkin lohdutteli mua että tää ovulaatiohäiriövaiva on helpoin vaiva hoitaa ja että kun se oikee lääke löytyy niin asiat paranee. Eli toisaalta on yleistä että riippuu kuukaudesta toimiiko vai ei mutta kuitenkin
voi olla että löytys lääke/annostus mikä antais saman vasteen joka kuu? Hämmentävää:) No toivottavasti uus lääke ois se "oikee" mulle. Seuraavaks ois sit kai pistokset.

Gyne sano myös että en voi ite tehä mitään, että ei saa syyllistää itteensä että ei oo siitä kii mitä tekee tai
jättää tekemättä. Se mun gyne on kyllä niin kiva:/
Silti oli eilen pakko googletella ruokia ja luontaistuotteita joilla vois olla vaikutusta pco:hon tai hormoneihin tai ovulaatioon. Pitäs kyllä luottaa lääkärin puheisiin ja se on maininnu vain foolihapon.
Sit kerran sano että muutaman kilon voisin hankkia lisää, oon kyllä koittanukkin mutta mulla on jotenkin geeneissä kai kun ei helposti kiloja tuu lisää (oon nyt 168cm/53kg, ennen pillereitten lopettamista painoin 57kg). Plus mulla on kolesteroliarvot vähän ylhäällä (sukuvaiva), joten ei oikein voi pekonilla koittaa lihottaa:D
Ja pcolaisille ei suositella sokereitakaan.

Mutta kiitos kaikille teille lohduttavista sanoista, ootte ihania! Vaikken nyt juurikaan voi jännittää omasta
puolestani niin voinpa onneks teiän puolesta:)
 
Luna toivotaan, että sieltä vielä johtofolli pyrähtäisi kasvuun! Toi on niiin ärsyttävää, kun samalla lääkkeellä ja annostuksella ei tuukaan samaa lopputulosta. Ite söin ensin clomeja 1 tabletin päivässä -> ei tulosta, seuraavassa kierrossa 2 tbl päivässä ->toivottu tulos. Mutta sitä seuraavassa kierrossa samalla annostuksella ei kasvanutkaan mikään (ei folli eikä limis). No sitten mulla vaihdettiin femariin: eka kierto 1tbl femaria -> toivottu tulos, toka kierto samalla annostuksella -> ei mitään. Tupla-annoksella sitten taas toivottu tulos. Nyt samalla annoksella tämä kierto, mutta veikkaanpa että ei taas toimikaan, kun joka toinen kierto näkyy menevän harakoille. AIVAN SAIRAAN INHOTTAVAA, kun aina luulee, että nyt löyty hyvä lääke ja annostus, ja sit taas seuraavassa kierrossa se ei toimikaan :(
 
luna_82, noi sun lääkärin jutut kuulostaa ihan mun lääkärin jutuilta, niin aloin miettiin että ollaankohan samalla lääkärillä hoidettavana. :rolleyes: Munkin lääkäri sanoi, että PCOS on lapsettomuuteen johtavista syistä yleisin, mutta helpoiten hoidettavissa. Mä käytän nyt anazoleja 1 tbl/päivä. Toivotaan, että anazolit olisi meille molemmille se oikea lääke ja heti pienemmästä annoksesta olisi iloa. Onko teillä muuten mies jo tutkittu? Meillä on ja lääkäri ylisti tulokset maasta taivaisiin. :) Joten siltä osin luottavaisin mielin mennään. Nyt kun vaan saatais mut ovuloimaan. Päivitellään vaikka niin, että kumpi kerkee eka. Viikonloppuisin laitan varmaan seuraavan päivän jo iltaisin ja arkisin viimeistään siinä kasin maissa aamulla. :)
 
Hydrangea sama juttu, ei vaan jaksa :(

Siitä päästäänkin siihen et mut voi poistaa listalta. Tarkoitus oli jättäytyä pois vasta sitten ensi viikolla kun se taukokierto alkaa, mutta otetaan nyt pieni varaslähtö. Yritän kovasti ottaa nämä taukokierrot levon kannalta ja olla ajattelematta tätä yrittämistä 24/7, ei tässä muuten kestä järjissään. Tammikuussa onkin sitten se inssin suunnittelu, eli clomeja en välttämättä enää ehdikään käyttää, joten mun päiväni clomittarena alkaa olla takana päin. Olen viihtynyt nämä kuukaudet täällä tosi hyvin ja on ollut aivan mahtavaa miten aina joku jaksaa kommentoida ja auttaa parhaansa mukaan! Täällä on helppo olla onnellinen toisten plussista ja niitä teille toivonkin :) Suuren suuret kiitokset ja tsempit teille kaikille, olette aivan mahtavaa porukkaa! :flower:
 
Hydrangea mullakin on mies tutkittu ja kans erinomaiset tulokset:)

Amalia89 Onnea jatkoon! Ymmärrän päätökses vaikka kiva ois kuulumisias kuullakin!
Mites inseminaatioissa, syödäänkö silloinkin jotain clomin kaltasta vai miten se menee muuten?
 
Kiitos Luna! Niin ja hyvä pointti, nyt kun okein mietin asiaa niin mä en itseasiassa tiedä et miten se inssi sit ihan käytännössä menee ja mitä kaikkea siihen kuuluu. Niin voihan se sit olla et mä palailen vielä tännekin joskus, mut nyt otan vähän etäisyyttä kaikkiin vauvapalstoihin :)
 
luna_82, hieno juttu. :)

Amalia89, kaikkea hyvää jatkoon. Mielelläni olisin täällä kanssasi keskusteluja jatkanut. Palaahan takaisin, jos joskus vielä siltä tuntuu. Eiköhän sitä inssiäkin varten tarvitsisi niitä munasoluja jollain lääkkeillä kasvatella. Toivottavasti se seuraava vaihtoehto toimii paremmin. :)
 

Yhteistyössä