clomit

Mulla kanssa pco ja aloitettiin metformin jo ennen clomeja, mutta toisesta clomikierrosta tärppäsi! Tuolla lapsettomuus- puolella on oma pino clomeja syöville eli nimeltään "ovulaation induktio", siitä oli mulla ainakin kivasti apua, kun aloitteli clomien syöntiä ja oli ihan ihmeissään sivuoireista yms. joten sieltä sai vertaistukea!
 
Olipa kiva lukea positiivisia kokemuksia noista clomeista ja vieläpä että noin monella saatu plussa niiden ansiosta. Oli huojentavaa löytää täältäkin puhetta aiheesta, se nimittäin itsellänikin kovasti mielessä kun menkkojen jälkeen kp 5-9 aloitan ensimmäistä kertaa syömään Clomifeneja. Nyt siis syön teroluteja 10 pvn kuurin, jotta saataisiin ensin ne menkat tulemaan... :headwall:

Mutta täytyypäs käydä joku päivä joutessani lukemassa tuolta malttamattoman neuvomalta palstalta lisätietoa.
 
Sirpula: Sulla on siis sama tilanne kuin mulla. Söin kanssa teroluteja viime kierron lopussa ja eilen meni sitten jo viimeinen clomi. Minustakin on ollut huojentavaa kuulla, että noin monella on tärpännyt aika piankin. :heart:

En ole uskaltanut tuonne lapsettomuuspuolelle vielä mennä. Meillä on kuitenkin yritystä vasta puoli vuotta takana. :ashamed:
 
Pantalaimon: Meillä on nyt yritystä takana 10 kuukautta ja äsken uskaltauduin ensimmäisen kerran kurkkaamaan lapsettomuuspuolelle. En kyllä ainakaan näin pikaisesti siellä vilkuiltuani löytänyt ylläolevaa palstaa jossa clomeista olisi enemmänkin juttua, mutta käyn paremmalla ajalla katsomassa tarkemmin.

Tuliko sulle muuten sivuoireita noista clomeista? Jos tuli, niin mitä?
 
Tämä taitaa olla pino, jossa ovulaatiota metsästetään. :D ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/t988292

Mulla on ollut alavatsakipuja sunnuntaista lähtien. Lauantaina siis otin ensimmäisen tabletin. Molemmilla puolilla tuntuu, välillä enemmmän, välillä vähemmän. Nyt kun olen flunssaa potenut, niin yskiessä sattuu ikävästi. Joskus joutuu jopa kaksinkerroin taipumaan. Mutta ei siis muuten ole noin pahoja kipuja. Muita oireita ei ole ollut, tai en ainakaan tältä flunssalta ole huomannut. :D :snotty: Ilmeisesti niitä ehtii kuitenkin vielä tulla...
 
Varoitan teitä, jotka clomit vasta aloitatte (minulla alkoi juuri toinen clomikuuri): tekivät minulle loppukiertoon NIIN selvät raskausoireet = sivuoireet, että olin plussasta satavarma! Tiputus maanpinnalle vauvahuuruista oli tämän puolentoista vuoden kuumeilun aikaisista pahin.
 
Pco tääläkin. 5 kiertoo oon syöny clomeja (nyt tauolla), kp 3-7, kierto kierrolta nostettiin annosta 1 tabl/pvä, sit 2tabl/pvä ja viimein 3tabl/pvä, jolloin vasta saatiin ovis aikaiseksi. 3 oviskiertoa on nyt siis ollu, ei vielä tärppiä (veikkaan että syy ohuessa limakalvossa).
 
Jep, mulla oli kans viime kierto eka clomikierto. Ja voihan hitsi niitä oireita!!! Olin kans ihan varma että nyt tärppäs mutta olivat sitten vaan niitä sivuoireita. Ja korkeelta tiputtiin! Kirman varoitus on siis todella aiheellinen :attn:
 

Yhteistyössä