Clomit

Kun ohjeessa sanotaan et otetaan kierron 3-9 päivä. Ja eka päivä on se kun menkat alkaa, tiputtelua ei lasketa. Nyt mulla alko menkat ihan ihmeellisesti vasta illalla ja sellasella ruskeella vuodolla. Kuitenkin tampoonia oon pitänyt, ettei ilman pärjää. Onks tää nyt se eka päivä vai lasketaanko toi tiputteluks? Siis kun yleensä menkat alkaa hulahtamalla ja aamulla.

Jospa joku vois autella. Eka clomi-kuuri alkas nyt. Onko se kuinka tarkkaa noi päivät?

Mie jo vastailin siulle tuolla Mitäs nyt?- palstalla.

Mie otan ihan ekasta tiputtelupäivästä. Saatta mennä koko kierto pipariski, jos rupeaa kyttäämään millon vuotoa tulee "kunnolla". Clomit kuitenkin ohentaa kohdun limakalvoa ja vuoto vähenee parin kuurin jälkeen.

Kiitos vastauksesta. Tuosta tulikin mieleen, että saitko jotain toista hormonia tuohon kohdun limakalvon ohenemiseen? Mulle kirjoitti jo valmiiksi jotain samaa, mitä käytetään vaihdevuosien hoitoon. Nyt pitäisi katsoa eka kierto, et jos vuoto vähenee kovasti niin sitten kokeilen tuota lääkettä clomien lisäks.

Lisäänpä viel...siis tänään sit oikeesti hulahti nuo menkat. Siis ihan niinkun normaalisti alkaa. Et onks tää nyt sit se eka vai toka päivä kierrosta? Vai laskenko mä ton eilisen alku päiväks. Muistelen et ovis oireet oli 2viikko sitten perjantaina, eli sen mukaan eilinen ois eka päivä vai??

typy
minä laskisin vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. itselläkin saattaa tulla joskus pari kolme pv tuhrua ja sitten vasta vuoto.. eikö clomien kanssa oo aika tarkkaa tuo päivien laskeminen?
t. clomit odottaa purkissa...

En tiedä...minulla alkoi myös oudosti illalla,mutta sai kyllä siteitä pitää ja yöllä olikin tullut jo runsaasti.Itse laskin heti kun verta tuli housuun,eli illasta asti.Minulle joskus määårätty clomeja syötäväksi kp 2-6 joten otin jo seuraavana päivänä ekan clomin.Tiedä sitten toimiiko.Nyt kp 10 eikä mitään oloja et ovulaatio lähestyisi..saa nähdä.

Yhteistyössä