clomit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neea

Vieras
neuvokaa tietämätöntä!
missä tilanteessa teille on määrätty clomit? vai oletteko itse niitä kysyneet? onko clomeista hyötyä jos on endometrioosia? itselläni on epäsäännöllinen kierto ja en ole vielä kertaakaan ovistikuilla kokeillessani saanut näkyviin ovulaatioa. minulle ei kukaan lääkäreistä ole sanallakaan maininnut mitään clomeista.. eli minkälaisissa tilanteissa niitä yleensä määrätään?

Itse sain heti yksityiseltä clomifen-kuurin.Kaksi lasta on saanut alkunsa "heti" ja kolmas ei vuoden yrityksen jälkeenkään kuulu.Menin keväällä yksityiselle kun julkisella puolella olisin varmasti jonon hännillä kun on kaksi biologista lasta jo..Menkat ollu kierukan poiston jälkeen niukat ja sain lugesteron-keltarauhashormonia clomifenien seuraksi.Ja heti ensimm.käynnillä.

Itselläni ja kahdella ystävälläni on määrätty Clomifenia PCO:sta johtuvan ovuloimattomuuden vuoksi. Minulla ei tehonnut, ja siirryttiin keinohedelmöityshoitoihin. Ystävilläni molemmilla tärppäsi aika pian Clomeilla. Clomien tehtävähän on käsittääkseni kypsyttää munarakkulaa niin että ovulaatio voi tapahtua.

Yhteistyössä