Clomit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaryJo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaryJo

Vieras
Yritimme ensimmäistä raskautta vajaat 2 vuotta. Sain clomit kun progesteroniarvo oli hyvin matala. Raskaus alkoi clomeilla (3. kierrosta). Siispä mietiskelen nyt mahdankohan tulla uudelleen raskaaksi ilman clomeja vai joudunkohan taas turvautuun niihin.. Voiko progesteroni arvot korjaantua raskauden jälkeen itsestään..?

Kaipaisin siis hieman kokemuksia siitä onko joku/kuinka moni tullut luomusti raskaaksi clomiraskauden jälkeen ja kuinka nopeasti? Tai siis varmasti joku on tullut ja ymmärrän että ollaan kaikki yksilöitä, mutta olisi kiva kuulla miten muilla :)

Toista lasta kovasti toivottaisiin. Ekat menkkani synnytyksen jälkeen alkoivat kun vauva oli 7 kk, lopetin imetyksen vauvan ollessa 6kk. Nyt "odottelen" toisia menkkojani, joiden olisi pitänyt alkaa jo lauantaina vanhan kierron mukaan... Useampana päivänä on jo ollut tuntemuksia (alavatsaa ja -selkää polttelee, nivusta jomottaa) että menkat alkaa ihan kohta. Monesti jo tuntunut että nyt tuli kyllä housuun punasta, mut sitten vessassa käydessä ei olekkaan mitään...

Siispä, kokemuksia kehiin! Kiitos jo etukäteen kaikille jotka viittii vastata :)

Hei vaan
Mullakin on vauva joka sai alkunsa clomeilla (monta syytä) mutta en siis ovuloi läheskään joka kuukausi ja kierto oli aivan hullua. Nyt vauvani reilut 4kk eikä menkkoja vielä, mutta imetän joten ei ole edes mahiksia sen puoleen. Haluaisimme toisen vauvelin muttei taida tulla mitään ilman clomeja taaskaan. Menen lääkärin juttusille ensi viikolla missä tutkitaan uuden raskautumisen mahdollisuudet, ja siis jos taas tarvitsen clomeja..
... Siis mulla ei ole kokemusta siitä mistä itseasiassa kysyt, joten taidan tässä jutella vaan ihan niitä näitä ;)

Mutta onnea sulle vaan, mulla on peukut pystyssä!!

Kiitos mamalle !
Me aateltiin yrittää jonku aikaa ennen kuin menen lääkärin juttusille, mutta jos ei ala tulosta tuleen niin otan lääkäriin yhteyttä.

Onnea myös mamalle!

Hei!
Eka vauvamme (-96)sai alkunsa clomeilla toisesta kierrosta. Oli yritetty luomusti 1,5 vuotta. En kai sitten ovuloinut ollenkaan monen e-pillerivuoden jälkeen. Mittailin lämpöjä, eikä käyrissä ollut päätä eikä häntää. Miehen hedelmöityskyky todettiin myös alentuneeksi. Olimme sitten onnesta mykkyrällä, kun tärppäsi niinkin pian clomeilla. Aloimme yrittää toista lasta luomusti esikoisen ollessa 1,5v. Puolen vuoden päästä tärppäsi. Poika syntyi(-99) En syönyt välissä pillereitä. Kuopuksemme on iltatähti (-05), joka sai myös alkunsa luomusti monen pillerivuoden jälkeen. Jätin mercilonit vaikean migreenin vuoksi ja ajattelimme, että jos vielä lapsia suodaan, niin saa tulla. Kahdet kuukautiset ehti tulla pillerien lopettamisen jälkeen ja olin raskaana. Että voi siinä käydä näinkin onnellisesti, vaikka alku näyttäisi hankalalta.

Kiva kuulla että noinkin positiivisesti voi käydä :) Pidän siis peukkuja että toinen raskaus alkaisi pian! Ei vaan millään tahtoisi odottaa, malttamaton kun olen ;)

Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia.

hei taas, kirjottelin jo tossa aijemmin... kävin lääkärillä joka sanoi antavansa mulle uudet clomit ensi vuoden alussa että voin alkaa koittaa uutta vauvelia, ilman niitä mulla kuulemma tuskin tulee onnistumaan, vaikka ekat menkatkin tässä ovat juuri menossa. sanoi mulle että koittakaa vaikka nyt tärppiä (luomusti) tässä kierrossa kunhan menkat loppuu, mutta tosiaan ei antanut paljoa toivoa, siksi siis clomit taas näyttävät tulevan peliin. olen kyllä kuullut monesta joilla on onnistunut ihan ilmankin, mutten sitten tiedä heidän taustojaan yksityiskohtaisesti...

hienoa että saat clomit taas niin voi olla luottavaisemmin mielin tärpistä :)

mullahan oli 4 päivää tuota ihmeellistä vaaleenpunasta/rusehtavaa valkovuotoo (alkoi 10.11.) ja sit 5. päivänä alkoi verinen vuoto, joka jatkuu edelleen.. mitenkähän tässä pitäis laskee tota kiertoa.......???? kerkesin jo testata onko nuo valemenkat ennen veristä vuotoa --> raskaustesti näytti negaa.. tilasin ovulaatiotestejä että voin testailla ovuloinko taaskaan, jos en niin marssin itekkin lääkärin puheille :)

toivotaan parasta!!