Kuinka nopeasti ootta tulleet raskaaksi?? ja onko joku joka ei oo tullu noilla clomeilla ja mikä on syy vai onko tietoa?? kiitos vastauksista
Toivottavasti. meillä on yks lapsi entuudesta mutta toista ollaan yritetty muutama vuosi jo...toivottavasti tärppää nopeeta... Onnea odotukseen :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sera83:Mä raskauduin ensi yrittämällä tolla yhdistelmällä ja useamman vuoden yritykset oli takana. Kävin täällä sillon lueskelemassa muiden kokemuksia niistä, kun ne lääkkeet sain ja positiivisella mielellä jäin odottelemaan tuloksia. useimmat oli 1-3 kierrolla raskautuneet lääkkeiden aloituksesta. Toivottavasti niistä on myös sulle apua. sera+kanssamatkustaja rv26
Sanoppa muuta :'( :hug: Kylla me vielä ...toivoa pitää pitää ylla =) ~plussatuulia lähetellen~Alkuperäinen kirjoittaja LT82:Sinne odottajiin kun pääsiskin palstailee... :'( kun ei niin ei :'(
ei tuu ovulaatiota nii se auttaa siihen =) rupeen syömään enskuus noita clomeja ja toivottavati tärppää. lääkäri kyl määräs et saa syödä vasta sillon kolmantena kuukautena mut alotanm itte kuukautta aikasemminAlkuperäinen kirjoittaja Dona:Clomi+Tero yhdistelmä? Onko teillä siis todettu oikeasti joku syy. Vai riittääkö se, että ei vaan ole tullut raskaaksi vaikka yrityskuukausia on takana vaikka kuinka ja monta?
Olen tähän saakka suhtautunut asiaan "huolettomasti". Tosiasia kuitenkin on, että meillä on 2½-vuotias lapsi, jonka syntymän jälkeen ei ole ollut käytössä mitään ehkäisyä. Mulla on kierto aivan säännöllinen (28) ja vuoto niukka, joka kestää neljä päivää.
Tän asian suhteen kuitenkin olen siinä määrin hukassa, etten tiedä, mistä aloittaa... ja miten. Mies on valmis oikeastaan mihin vain.