clomifenistä kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva clomitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva clomitar

Vieras
syön kp3-7 1tabletin annostuksella clomifeniä.
milloin ovulaatio?
tunteeko/tunnistaako limoista tms sen?
vai pitääkö käyttää ovulaatiotikkuja avuksi?
jos, niin mikä kp aloitan tikutuksen?

tänään siis ensimmäinen clomitabletti otettu.
jännittää =)

Eli 9-10päivää viimeisestä tabletista? =)
tunsitko oviksen vai tikutitko sen?

Mulla kierto yleensä 34 mutta on ollut eripituisiakin. Eli mulla vois olla kp18-20 ovis? Tai sitten 16-17 niinkuin sulla jos se tulee n10päivää viimeisestä tabletin otosta.

Olis kiva kuulla muiltakin????

Uih! Sitä se lääkäri nimen omaan tarkoitti että toiset ovat raskautuneet ensimmäisestä kierrosta siksi ei määrää seurantaa ettei "stressaa" turhasta. Ja toka kierto jos tulee niin sitten seurantaan.

Minäkin salaa toivon kaksosia ;) Mies ei kypsy kaksosille. Heh =)
Mutta toki riittää se yksikin.. esikoinen siis :)
Ja onnea sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja aloitteleva clomitar:
Ei ole ensimmäiseen kiertoon varattu. Soitan sitten kun toinen kierto on alkanut ja silloin pitäisi olla kp13 seurantaultra.

mää oon kans syöny clomeja ja suosittelen kyllä seurantaa ihan jo ekalla kierrolla, saattaahan sieltä tulla jopa kolmoset! Ite kävin eka yksityisellä normaalilla gynellä ja se sano mulle kans ettei ekalla tarvii seurantaa, mut silti jotenkinepäilin ja mentiin lapsettomuus klinikan asiakkaiksi ja seuranta tehtiin ja kaks follekkeilia näkyi ja kaksoset tuli :heart: :heart:

ite söin samaan aikaan myös terolutteja jotka tasan kiertoa ku mulla heitteli ihan miten sattuu. toisella clomikierrolla jossa annostus oli 2tablettia/päivässä kierron 3-7 päivinä + lisäclomit kierron 9-13 päivinä 1tabletti/päivässä, koska muuten ei mulla ovulaatiota saatu aikaan. Ja mää huomasin limoista et ovuloin.

Minä sain clomifen 1 tb/pv kierron 5-9pv. Lääkäri laski, että viimeisestä clomista 14 vrk (+5vrk) eteenpäin olisi tärppiaika, jota ennen kannattaa jo ahkerasti harjoitella. Labrakokeet on 19 vrk viimeisestä clomista, jotta selviää progesteroni eli kypsyikö munasoluja. Niin lääkäri laski oletetun kuukautisten alkamispäivänkin (+5 vrk)..
Nyt siis eka clomikierto eli noviisi vielä.

Onnea matkaan :)

Meillä 2v. poika, sai alkunsa ekasta clomifen kierrosta.
Kesän aikana söin 3kierto clomifenia, ei tulosta. Viimeisen clomikierron jälkeen menkat ollu kateissa ja en ole raskaana. Välillä tuhruttaa. Joulukuussa lähtee viimeinen clomikierto käyntiin ja sit ens vuonna uudestaan lääkäriin jos ei tärppiä.

Itse tuntenu mahdollisen ovulaation kierron 17 tienoilla. Nipistelly selkää ja reisiä myöden.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Minä sain clomifen 1 tb/pv kierron 5-9pv. Lääkäri laski, että viimeisestä clomista 14 vrk (+5vrk) eteenpäin olisi tärppiaika, jota ennen kannattaa jo ahkerasti harjoitella. Labrakokeet on 19 vrk viimeisestä clomista, jotta selviää progesteroni eli kypsyikö munasoluja. Niin lääkäri laski oletetun kuukautisten alkamispäivänkin (+5 vrk)..
Nyt siis eka clomikierto eli noviisi vielä.

Siis alkoiko sulla clomikierrossa menkat jo 19päivää viimeisestä clomista?
elikkä kp28?

Yhteistyössä