clomifenin vaikutus raskaustestiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinjamin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tinjamin

Jäsen
19.05.2008
179
0
16
Elikkä ajattelin laittaa tännekkin kyselyä clomifenista/clomhexalista. Vaikuttaako ne raskaustestin tuloksiin? Mulla just menkat loppuneet ja sain r-testiin haamun. Haamu ilmestyi heti kun pissi imeytyi tikkuun. Ja ovistesti on myös yhtävahvoilla viivoilla molemmat. Mietin vaan että voiko olla niin että hormoonit vaikuttais nyt noihin tuloksiin. Lääkäriaika ens viikolla ja sithän se selviää,mut onko kellään mahdollisesti mitään kokemusta asiasta?

Onnea :heart:
Clomifen ei vaikuta millään tavalla r-testiin!
Ainoastaan pregnyl saattaa antaa virheplussan jos testailee liian aikaisin.

Siis missä vaiheessa sun kierto on? Ja milloin ne clomit loppui ja onko edellisessä kierrossa ollut clomit? En ihan pääse jyvälle :xmas:

mm-72 mulla taitaa olla nyt kp8 ja vikan clomin napsin eilen. Ei ollu edellisessä kierrossa clomeja vielä,tämä mun eka nyt clomeilla. Meillä esikko sai alkunsa clomeilla ja ei toinenkaan saanu luomuilulla alkuaan joten sain sitten noi clomit,mutta nyt on niin outo tää koko juttu et en tiiä mitä pitäs ajatella. Ei saa vielä onnitella... pelko persiissä et on jokin munasarjasyöpä tms. kun sehän voi näkyä + raskaustestissä...vainoharhanen kun olen... :ashamed: AAAaaaaaaappppuuuuuuuaaaaaa..... Mä en jaksa oottaa et pääsen sinne gynelle.

voisko sit varhainen keskenmeno näkyä noissa testeissä? Kun mulla oli ihan kunnon menkat,ja hyytymiäkin tuli pitkästä aikaa muutama. Ahistavaa.. Täytyy kokeilla testata muutaman päivän päästä jos olis johonkin suuntaan viivat muuttunu.

Jaa. Olisko se ollut sitten varhainen keskenmeno?
Varmaan tiedätkin, että vaikka on raskaana voi olla kunnon menkatkin, mutta jos näin on, niin ei ole kovin hyvä juttu, että oot noi clomit napsinut...
Eiköhän se selviä :hug:
Jos yhtään lohduttaa niin ajattele, että raskaus oli sentään yrittänyt alkaa luomusti!

Yhteistyössä