Clomifenin aloitus ilman vuotoa?

Heips!

Aikaisemmin tällä palstalla kirjoittelinkin, että Terolut-kuurin avulla ei tullut vuotoa. Eilen kävin ultrassa, ja niinkuin lääkäri jo aikaisemmin epäili, kohdun limakalvo oli liian ohut (vain 4,5 mm). Tarkoituksena oli, että Terolutin jälkeen olisin alkanut ottaa Clomifenia kierron 3.-7. päivä.
Nyt sitten lääkäri sanoi, että ei auta alkaa odottelemaan menkkoja, vaan pitäisi alkaa ottaa Clomifenia ilman vuotoa.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Miten vaikuttaa, jos ilman vuotoa syö Clomi-kuurin yms.?

Päätin vastata kun kukaan ei ole vastannut sinulle. Eli itse menin lääkäriin kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan ja hän totesi minulla olevan PCO:n ja määräsi siltä istumalta Clomifen-kuurin. Niinpä siis aloitin Clomit ilman kuukautisia. Minulle määrätiin clomit 4-7 kp ja kyllähän minä sain kuukautiset alkamaan Clomeilla. Nyt söin sitten toisen kuurin clomeja ja bongasin tänään "täyden sarven" ovulaatiotestissä...Jihuu! En löytänyt sitä ensimmäisellä kuurilla.

Moi Velvet Kiss

Kiitti kun vastailit. Alunperin ajattelin, että taisi olla hölmö kysymys mutta sitten, että jospa se ei nyt sitten niin tavatonta olekaan alottaa Clomeja ilman vuotoa.
Söin sitten tuossa maaliskuussa ekan Clomi-kuurin kp 3-7, ja nyt sitten sunnuntaina tuli menkat, eli sen puoleen toimivat.
Kävin ultrassa kp 12, tuloksena oli kaksi 20 mm follia. Mutta siis siinä kierrossa ei tärpännyt, jotenpa tänään alottelin uutta kuuria Clomeja.
Mulla on kanssa taustalla PCO, ja miehellä "miten sattuu uivat" juniorit. Lääkärin kanssa on puhuttu, että josko popsisin näitä clomeja kesän yli ja sitten elokuussa inssi, jos ei sitä ennen tärppää....
Onnea teille yritykseen =) !!!

Yhteistyössä