clomifen ja sivuvaikutukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tämä on vähän tyhmä kysymys, mutta kestääkö sivuvaikutukset, kuten esim. näköhäiriöt, vain sen ajan kun syö clomeja (sen n.4 päivää) vai koko sen kierron ajan? Jännittää hieman kun pitäisi tässä kierrossa ottaa clomit käyttöön ja luin just pakkausselosteesta kaikista mahdollisista sivuoireista... Ei olisi pitänyt :/

Muuten onko se hyvinkin yleistä, että clomitkaan eivät auta? Tai että pilleri päivässä ei ole vielä riittävän suuri annos? Jotenkin olin luullut/toivonut, että tämä olisi nyt "varma" ratkaisu.

Mulla tuli kovat vatsakivut, yöhikoilut ja käsien tärinää. Yöhikoilu lääkityksen aikana, vatsakivut ja käsien vapina kierron puolivälillä. Oireet hävisivät kyllä.
Minulla 4 clomikiertoa, kaksi ekaa 1tbl/pv ei tehoa ja kaksi vikaa 2tbl/pv eikä tehoa munasoluihin.
Toivotaan että sulla paremmin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 14:59 vieras kirjoitti:
Tämä on vähän tyhmä kysymys, mutta kestääkö sivuvaikutukset, kuten esim. näköhäiriöt, vain sen ajan kun syö clomeja (sen n.4 päivää) vai koko sen kierron ajan? Jännittää hieman kun pitäisi tässä kierrossa ottaa clomit käyttöön ja luin just pakkausselosteesta kaikista mahdollisista sivuoireista... Ei olisi pitänyt :/

Muuten onko se hyvinkin yleistä, että clomitkaan eivät auta? Tai että pilleri päivässä ei ole vielä riittävän suuri annos? Jotenkin olin luullut/toivonut, että tämä olisi nyt "varma" ratkaisu.

Heissan..

sivuvaikutuksia on mulla ainaki ollu kokoajan jotain..
just lääkkeitten syöntipäivinä (kierron5-9) ja sitten puolenvälintiennoilla ne on huomattavasti voimakkaanpana,,
ja senkin huomasin silloin taannoin, kun jouduin ekan lapsen kohdalla syömään niitä sen n.8kuukautta<- tuona aikana lisättiin annostus 1stä 2teen tbl/pvä... että mitä useamman kuukauden niitä söi, niin voimakkaampana tuli sivuoireeet...

Näköhäiriöthän pitäisi olla niitä harvinaisempia oireita, mutta itse lukeudun niihin jolla niitä on.. Eihän ne mukavia ole mitkään... hikoiluttaa, vapisuttaa, vatsaa viiltelee ja turvottaa, pinna kiristyy ja sitä rataa... Mutta se helpottaa, kun tietää mistä ne johtuu..

Just ekan satsin olen saanut popsittua, ja oireet lisiny päivittäin..
Toivotan onnea yritykseen ja tiedänpä tyyppejä joilla ei ole juuri mitään sivuoiretta, joten rohkeasti vaan porukkaan :) !

Niin ja tuo annostus asia on todella henkilökohtainen, riippuu paljon lähtökohdista ja onnenkantamasta :)

Yhteistyössä