Clomifen hoidosta plussanneet, montako tuli?

Vähän kökkö otsikko, mutta siis haluaisin jonkunlaista suuntaa siitä, kuinka monella clomien avulla raskautuneella on ollut tuloksena kaksosraskaus?

Itselläni nyt eka clomikierto, perjantaina ultraan katsomaan onko munia =)
Vähän pelottaa tuo kaksosraskauden riski...

Hirmuset kuumat aallot on sivuoireena minulla, ihan yhtäkkiä saattaa alkaa puskea hikeä ja sit on kohta taas kylmä...
 
Huisi hippu
jos sulla on vaikeuksia raskautua, mitä ilmeisesti on, niin miksi ois haittaa vaikka tulis kaks kerralla? eipähän tarvi ihan heti uutta yritystä käynnistää. vai onko sulla jo ennestään lapsia?
 
Yksi vauva meille tuli clomit+pregnyl+inssi menetelmällä... :) Juu ja mä jopa noiden clomien aikana sanoin miehelle, et mä alan jopa ymmärtään vaihdevuotista anoppiakin paremmin! :LOL: Ja se on paljon se! Mutta kyllä ne kaikenlaiset oireet kestää, kun voi saada niinkin hienon palkinnon kuin vauva tai kaksi! ;)
 
Huisi hippu: Lähipiirissä on kaksosia muutamia, ja heidän vauva-aikaa seuranneena toivoisin mieluummin ihan yhden kerrallaan... sen verran rankalta on näyttänyt.
Toki mieluummin vaikka kaksi kerralla kuin ei yhtään, mutta hyvin mieluusti silti vain yksi kerrallaan.

Nanne-79: Joo, vaihdevuosinen anoppi täälläkin, ymmärränpä ainakin miltä hänestä tuntuu :LOL:
 
meillä tuli ekasta 6kk clomikierrosta poika

toisista 10kk clomikierroista nega kaikista...

nyt toinen iui clomeja10tbl ja puregonia ja pregnyl..saa nähä kuin käy

ett ei ne clomit kaikilla toimi ja aikas harvinaista muutenki näillä on monisikiöraskaus
 

Yhteistyössä