Clomifen 50 mg sivuvaikutukset?

Pakkausselosteessa merkittynä vaikka mitä haittavaikutuksia naisille:
kohtuverenvuotoa, painonnousua, näön hämärtymistä,
iho-oireita, hiustenlähtöä, hermostuneisuutta, unettomuutta,
masentuneisuutta, maksan toiminnan muutoksia jne.

Onko kokemuksia, onko näitä "oikeasti" odotettavissa vai vain jotain harvinaisempia tapauksia?

Mä olin ihan masentunu ja tavalista hiljaisempi clomi-päivinä. Sit kun lopetin ne niin taas riitti virtaa.
Muuten mulla särki päätä ihan raivona joka päivä, huimasi ja tuli semmonen ellotus-olo. Yökötti, vaikken yökkiny.
Mutta peesaan edellistä, että mitä vaan sen toisen nyytin eteen!!

No mulle tuli kans kaikenlaisia oireita mitä tossa yllä on mainittu (univaikeuksia,mielinalan vaihteluita,pahoinvointia,huimausta...),mut itelle pahinta on ollu hiustenlähtö!Semmonen ihan kunnon kato on hiuksissa käynyt.Hiukka hirvittää et tullaanko tässä kaljuks,jos joudutaan hormoneja jatkossakin popsimaan. :/

Mulla on jo aikaa kun niitä söin mut hyvin muistan ainakin seuraavat oireet: kamala päänsärky(!), unettomuus (valvoin joka yö noin kello kahdesta neljään) ja kuumat aallot/hikoilu. Eikä fiiliksetkään olleet mitä parhaimmat (masentuneisuutta, hermostuneisuutta) mikä saattoi toki johtua ihan noista fyysisistäkin oireista..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaneli-07:
Pakkausselosteessa merkittynä vaikka mitä haittavaikutuksia naisille:
kohtuverenvuotoa, painonnousua, näön hämärtymistä,
iho-oireita, hiustenlähtöä, hermostuneisuutta, unettomuutta,
masentuneisuutta, maksan toiminnan muutoksia jne.

Onko kokemuksia, onko näitä "oikeasti" odotettavissa vai vain jotain harvinaisempia tapauksia?
Mulla ei mitään muita oireita kun vauva n.9kk kuluttua :)

Yhteistyössä