Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 14:29 Ilona kirjoitti:itse olen ajatellut asian näin:
Lääkkeet menettävät tehoaan vanhetessaan, eli vanhentuneilla clomeillakaan ei välttämättä ole enää itsessään riittävää tehoa. Mutta en sitten tiedä pahaantuvatko. En itse kyllä lähtisi kokeilemaan onneani vanhoilla jos sinullakin on uusi resepti pian tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 21:48 valpuri kirjoitti:Hei!
Itse söin 05/06 "käytettävä ennen 10/05"-clomit. Soitin sitä ennen Leirakselle, josta minulle sanottiin, ettei lääkkeiden pitoisuuksien ole todettu menneen miksikään (=laskeneen) puolenkaan vuoden "yliajan" jälkeen. Joku "takeet tähän ja tähän päivämäärään asti" -aikaraja lääkkeisiin tietenkin kuitenkin täytyy laittaa, vaikka siis todennäköistä (ei systemaattisesti tutkittua)on, etteivät ne mene miksikään vielä pitkään aikaan "parasta ennen" jälkeen. Myös lääkärini ennen toista kuuriani totesi, että minun kannattaa ehdottomasti syödä "vanhat" clomit pois, kun sellaisiin olin laittanut rahani jo aiemmin kiinni. Ja yhtä hyvin "vanhat" clomit toimivat nyt toisella clomikerralla kuin edelliselläkin (raskaudet 1.clomikierrosta).
Toisinsanoen ko. lääkkeessä ymmärtääkseni ajan myötä pitoisuudet (tehot) korkeintaan laskevat (vs. mahdollinen raskastumisaika). En nyt enää muista viestistäsi, kuinka "vanhoja" clomisi ovat vs. oma tilanteeni, mutta tässä siis minun kokemukseni asiasta... Voithan kohdallasi tarkistaa asian vaikka soittamalla lääkärillesi ennen kuin päätät hävittää olemassa olevat tabletit?
Kaikkea hyvää! :flower: