clomien käyttäjiä, apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelppivä

Vieras
Eilen ei ollut ketään halukasta vastailemaan niin kokeillaan josko nyt...
Eli nyt pitäisi vuodon alkaa huomenna, ylihuomenna (tänään tiputellut, lasketaanko jo vuotopäiväksi?!)
Clomeja pitäisi käyttää 3.-7. päivä kiertoa, milloinkohan kannattaa alkaa sitä ovulaatiota tikuttamaan? Oon ihan uuno näissä hormonisysteemeissä kun ensimmäinen lapsi tuli e-pillereistä huolimatta ja nyt ei sitten millään...

Laske ekasta kunnon vuotopäivästä.
Jos sun kierto on joku 28 päivää niin alota tikutus kp 11 tienoilla.

Meillä tärppäs vihdoinkin 3 vuoden yrityksen jälkeen ekasta clomikierrosta. Poika 2v5kk :heart:

Mä käytin Clomeja yli 10v sitten, eikä silloin tainnut ovistestejä edes olla keksitty. En muista ainakaan. Joten en siinä asiassa osaa auttaa :/ Mutta laske vaan tämäkin päivä vuotopäiväksi. Meillä oli aika lailla sama juttu, että esikoista ei edes yritetty -> tulin raskaaksi (ehkäisynä niinkin luotettava menetelmä kuin keskeytetty yhdyntä :D ) ja kakkosta yritettiin vuosi -> tutkimuksia reilu vuosi -> Clomit auttoivat raskautumiseen. Kuopuskin on sitten semmoinen ylläripoika :heart:

no mulla kierto heittää 33-45 välillä ja apuna onkin lugesteronit. Enpä oo tajunnu koko lapsettomien palstaa, yritin hakua käyttää mutta eihän se toimi. Kiitos kuitenkin teille kaikille vastauksista :)

Mulla kans kierrot pitkiä. Kerran jäi yhdestä clomikierrosta menkat omille teilleen.
Nyt luomukierto joka yli 50 päivää.

Mutta tervetuloa tuonne lapsettomien puolelle. Toivotaan et teilläkin tärppää pian.
Itestä tuntuu, et pyörin siellä vielä moooooonta vuotta. Kakkonen ei tunnu tärppäävän ikinä.
Tosin ikionnellinen ainokaisestakin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mulla kans kierrot pitkiä. Kerran jäi yhdestä clomikierrosta menkat omille teilleen.
Nyt luomukierto joka yli 50 päivää.

Mutta tervetuloa tuonne lapsettomien puolelle. Toivotaan et teilläkin tärppää pian.
Itestä tuntuu, et pyörin siellä vielä moooooonta vuotta. Kakkonen ei tunnu tärppäävän ikinä.
Tosin ikionnellinen ainokaisestakin :heart:

no minäpä tulen sinne. :)

Yhteistyössä