Clomien käyttäjät,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Mikä kp teillä on ollut ovis? Mulla nyt kp22, eikä ovista oo ollut. Seurantaultraa ei ole, kun olen käyttänyt clomeja aikaisemmin onnistuneesti. Verikokeessa pitää tällä viikolla tosin käydä. Mutta voiko siis ovis vielä tulla vai menikö tää kierto ihan hukkaan??

Mulla oli ovis aina noin kp17 tietämillä ja se oli lääkärin mielestä jo aika myöhäinen ajankohta.

Aika myöhäseksi sun ovis venähtäisi, veikkaan ettei ole tulossa..tätä varten pitäisi olla juuri seurantaultrat, että näkee kasvaako munasolu (vai kenties useampi) ja lääkäri osaa arvioida suurinpiirtein ovulaatiopäivän.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mulla oli ovis aina noin kp17 tietämillä ja se oli lääkärin mielestä jo aika myöhäinen ajankohta.

Aika myöhäseksi sun ovis venähtäisi, veikkaan ettei ole tulossa..tätä varten pitäisi olla juuri seurantaultrat, että näkee kasvaako munasolu (vai kenties useampi) ja lääkäri osaa arvioida suurinpiirtein ovulaatiopäivän.

Mullakaan ei ollu, kun oli hieman hankala järjestää niitä töiden ja pitkän välimatkan takia.

Siinä kierrossa kun tuli tärppi niin ovis oli lääkärin mukaan ollut kp 14 :D

Inssissä ovis oli kp 19.

Noiden jälkeen oon syöny clomeja 4 kiertoa joista ei tärppiä ja oviksista ei hajuakaan, menkat viivästyi pitkiksi et ei varmaan ovista ollenkaan :/

Yhteistyössä