clomien käyttäjät hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miihis

Vieras
elikäs nyt olisi ensimmäin clomifenkierto menossa. lääkäri määräsi ne kierron päiville 3-7. bongasin vahvan ovulaation kp 14. ovulaatiosta on nyt aikaa kahdeksan päivää ja eilen(dpo7) huomasin vessassa käydessäni,kun paperiin tuli muutamalla kerralla vähän rusehtavaa pyyhkiessä,ei kuitenkaan joka kerralla. vuodoksi sitä ei voi sanoa. alamahaa juili ihmeellisesti,ei menkkaisesti. kummia vihlasuja alamahaan ja emättimeen. rinnat arat(varsikin nännit),hölkätä ei pysty,sattuu liikaa. myös reisissä ja nivusissa ihme vihlaisuja eli mietin tässä voisiko tämä olla jotain kiinnittymiskipuilua ja vuotoa vai onko clomit aiheuttanut jollain vastaavanlaista?? tasan viikon päästä menkat ehkä alkaa,toivon mukaan ei.....
pillerit on olleet pois käytöstä jo elokuusta 2008,mutta sen jälkeen yli vuoden käytettiin kumia ehkäisynä ja sen jälkeen tuli ajatus että lapsi saa tulla. viime kesänä tulin raskaaksi, mutta sain keskenmenon tai sitten se oli kohdun ulkopuolinen raskaus,ei tiedetä,tarkkaa viikkoakaan,koska pientä vuotoa oli lähes koko ajan. ei tarvittu kaavintaa ei mitään. seurattiin vain että raskaushormoni laskee..
kuume olisi ihan hirmuinen,oikein sattuu,kun ketään ei kuulu.. ://
tein tänään jo testinki,aivan varmasti liian aikasinkin joo,mutta kun oon niin malttamaton.. ja negatiivinenhän se oli..

Mutta jos vasta toissapäivänä on ollut kiinnitymisvuotoa, testin tekeminen on aivan liian aikaisin, odota edes 3 päivää lisää. En halua kuulostaa negatiiviselta, mutta olen itse todennut että nämä kiinnittymisvuodot ei aina tarkoita raskautta, nimimerkki 2 kiin.vuotoa ollut lähiaikoina, eikä yhtäkään plussaa :(

tiesin sen kyllä että testaaminen on ihan liian aikaista.. mutta kun en malttanut olla testaamattakaan..
ei tässä odotukset kovin korkealla ole,ei vain aikaisemmin ole tällasta tapahtunut..
petytty on niin kovin,kovin monta kertaa.. :(

Hei! Itse olen käyttänyt clomeja 2 kierron verran ja juuri toisesta kierrosta sain plussan. Itsellä "plussa" oirehti n. 8 päivän kuluttua oviksesta ruskealla tuhrulla, jota kesti n. 3 päivää... Eli vallan hyvin voi olla kyse kiinnittymisestä. Itse olin jo silloin paniikissa, että alkaa menkat niin pian oviksen jälkeen, että ei mitään mahkuja tulla raskaaksi, mutta kun sitten niitä menkkoja ei kuulunutkaan. Tosin sekin elämäni toinen raskaus päättyi keskenmenoon, että eipä siitä sitten iloa ollut tai ainakin se oli kovin lyhytaikaista. Nyt odottelen ekoja menkkoja kaavinnan jälkeen ja taas clomit apuna...

Itselläni kanssa oli clomit käytössä ennen raskautumista. Ensimmäisellä kierrolla + ja nyt 3kk pötkylä viuhtoo tuossa lattialla :) Omasta mielestäni tunsin omituista kipua alavatsassa oletetun kinnittymisen ajankohtana.

omituiset,erilaiset oireet osoittautuivat siksi,miksi niitä kuvittelin.
tänään,kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.. ajattelin lähteä ostamaan uuden clomisatsin,mutta tein varmuudeksi raskaustestin.. ja plussahan siihen tuli!!! <3 <3 <3
ei mikään onneton haamu,vähän haalea kylläkin,koska tein testin päivällä,en aamupissasta.
en olisi uskonut,että ensimmäisestä clomikierrosta tärppää!!

Yhteistyössä