Clomeja ei kuulemma saa nyt apteekeista

Vauvapalstalta luin, että apteekeissa ei ole nyt Clomeja tarjolla kun ovat vetäneet erän takaisin.

"Se on tehtaan pyyntö. Clomeissa jotka on jouduttu palauttamaan tehtaalle on väärä päivämäärä liian lyhyt siis 04/08 ja joidenkin uusien tutkimusten mukaan tuo päivämäärä oikeasti onkin 04/11 ja tehtaalla joudutaan uusimaan kaikkiin vanhoihin paketteihin uudet päivämäärät."

Mikä kärsä tätä palstaa vaivaa kun tekstiä ei saa kursivoitua???? :$

Minä sain viime viikolla purkin juuri noita clomeja, missä päiväystä vain 4/08 asti. Mukana oli tiedote, että oikeasti päiväys on 4/09 asti. Ja mainitsi apteekin täti että juuri tämä nyt meneillään oleva viikko niitä on heikosti saatavilla. Harmillista!

Ukkovalta, mikä eräkoodi siinä purkissa on? Jos se on 3177601 kyseessä on just tollanen purkki missä oikeesti päiväys vasta myöhemmin. Mulla on toi apteekista saatu tiedote.

Muoks. Hassua kun ei apteekissa mitään mainittu, jos on tota erää. Tossa tiedotteessa vielä lukee että "tiedottakaa asiakasta pidentyneestä kestoajasta", ja jotain ettei niillä ole palautusoikeutta niillä väärillä päiväyksillä.

Tiedote on päivätty 8.2.2008. Voithan soittaa ja varmistaa asiaa Leirakselta. Halutessasi voin kyllä koettaa skannata tuon tiedotteen sulle sähköpostitse jos haluat nähdä ja saada luottamusta tarvittaessa käyttämään vielä huhtikuussa pillereitä! Mutta soittamallakin varmaan selviää.

Joo, mä kävin apri viikkoa sitten ostamassa clomit ja kun kotiin pääsin ja aloin tutkailee lääkepurkkia huomasin päiväyksen. Soitto vain apteekkiin ja sanoivat et veisin purkin takaisin ja sain rahat. Samalla selvittivat lääkkeen saatavuutta , eikä ollut siis mitään tietoa milloin maahantuojalta tuota saavat. Lupasivat kyllä ilmoittaa...

Kävin tänään juuri kysymässä noita clomeja, eikä ainakaan Turun yliopistollisessa apteekissa ollut tällä hetkellä. Muissa isoissa apteekeissa en ehtinyt käydä. Täytyy nyt toivoa, että ensi viikoksi olisi tulossa, muuten menee kyllä ensi kierto ihan pipareiksi. :kieh:

Yhteistyössä