clomeista..

onko kellään ollut vastaavaa..eli clomeja olen syönyt yhden kierron (3.-7 pvä) ja tänään piti alkaa menkat..ei näy,ei kuulu..testasin aamulla negaa.. mitähän tässä pitäs ajatella?viimeks 99 vuonna käyttäny clomeja, ja silloin menkat kyl tuli normaalisti.. :headwall: ideoita kellään? =)

clomitar
Onko sulla pco taustalla? Mulla pco, pitkät ja epäsään. kierrot ja niillä kierroilla kun clomit eivät ole tehonneet, eivät myöskään ole lyhentäneet kiertoakaan, koska keltarauhasarvot eivät ole nousseet tarpeeksi ovuloimattomilla kierroilla. Mutta, tsemiä, tiedän että odottavan aika on pitkä ja on todella turhauttavaa kun vuot ei ala ja testit negaa. Itsellä 2 "clomilasta" ja kolmosen yritys alkoi clomeilla tässä kuussa.

ei ole pco:ta vaan ainoastaan "laiskat" munasolut lääkärin mielestä..epäsäännölliset menkat ollu aina (paitsi e-pillerien aikaan)..tulin luomusti raskaaksi viime keväänä,mutta se päätyi keskenmenoon.menkat kestäny aina 5 pv ja viime vuosina tullu yleensä joka toinen kk..joskus yllättäen jopa joka kk!eipä tosiaan auta muuta,ku odottaa..kerrankin,ku olin ajattelematta mahdollisia raskausoireita..ja oikeastaan olin "valmistautunut" menkkojen alkuun..mutta kiitti teille vastauksista! =)

Yhteistyössä