Clomeilla Plussanneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KasteHelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KasteHelmi

Vieras
Te jota olette saaneet toivotun plussan Clomen ansiosta, niin kertokaas millä annostuksella saitte plussan? Kauanko söitte Clomeja? jos annostus isompi kuin 1tbl/vrk, otitteko lääkkeet yhtäaikaa vai esim aamulla ja illalla?

Itsellä nyt 4 kuuri clomeja syötynä, eikä vieläkään plussaa, ensi kierrossa otan 3/vrk, sovimme gynen kanssa niin.

Oliko teillä minkälaisia oireia raskaudesta ennen plussaa?
Minulla pitäisi menkkojen alkaa torstaina, mutta taas sitä jänätään josko sittenkin olisi tärpännyt. Oireet menkoista/raskaudesta on vaihdellut clomen aikaan laidasta laitaan, edellisessä kierrossa ei mitään oireita, nyt on väsymys, nipistely kohdun kohdalta, ruokahalun kasvaminen(etenkin iltaisin tekisi mieli koko ajan mässytellä), hajuaisti on muuttunut herkemmäksi...

Kiitoksia jo etukäteen teille kaikille!

Moi! Mulla annoksena 50mgx1/pvä, kierron 3.-7. pvä. Ekassa kierrossa tuli lääkkeen oton jälkeen tosi paha olo. No, otan nykyään iltaisin ennen nukkumaan käymistä, niin ei tartte kärvistellä huonon olon kanssa.
Mulla tärppäs ekasta kierrosta, meni kylläkin kesken. Nyt on välissä ollut kaks kiertoo, joista en oo tullut raskaaksi. Olen nyt pian viikon odotellut menkkoja ja testailen piakkoin oisko nyt käynyt tärppi.
Mutta ne annostukset on niin yksilöllisiä, joillain riittää 1 tbl, toiset tarvii enemmän. Mullakin nippailee alavatsaan ja nälkä kokoajan, myös väsymys on nostanut päätään, toivon todella että nämä merkit oisivat niitä mitä oli viime kerralla. Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Heippa!

Söin clomeja vuonna 2004 4 kiertoa, tuloksetta. Annos oli ensin 1 tabletti 3.-7-päivä ja sitten tais olla yks kierto kaks tabua. Vuoden kuluttua yritettiin clomeilla uudemman kerran 2 tabua päivässä ja tällöin mukana myös pregnyl pistos, joka varmistaa munasolun irtoamisen. Munasoluhan ei välttämättä irtoa, vaikka clomit olisivat muniksen kasvattaneetkin. Lisäksi oli lugesteroneja. Ekasta kierrosta tärppäsi, en ollut uskoa, koska olin ajatellut kun ei toiminut aiemmin, ei toimi nytkään.

Nyt olen jo 16. viikolla raskaana ja ennen plussaa ei ollut kyllä mitään oireita, joista olis voinu päätellä, että olisin ollut raskaana. Päin vastoin; useat ennen menkkoja olleet oireet puuttuivat. Oli vaan kummallisen krapulainen olo. Kun tein testin niin vahva plussa pläjähti. Toivon sinulle plussaa ja älä luovuta vaikkei heti tärppää. Me yritimme yli kaksi vuotta! Nyt olemme hirmuonnellisia!

Oletko muuten sama kastehelmi joka oli tahkoojissa? Luin palstaa ahkrasti koko viime ja edellisvuoden.

Mulla alotettiin suoraan 2 tabletilla päivässä, sitä en valitettavasti muista otinko ne kerralla vai toisen aamulla ja toisen illalla. Aikalailla oireita tuli noista tableteista, kuumia aaltoja ainakin paljon.

Tärppäsi ekasta clomi-kierrosta, nyt menossa rv 24 ja sikiön kannalta kaikki on mennyt hyvin.

Ei ollu mitään oireita ennen plussaa, lähinnä tein testin siksi, kun en halunnut enää antaa mielessäni herätä turhia toiveita ja taas pettyä.. halusin tietää että nega se on taas. Ei se ollut, vaan selvä plussa. Toivon tosi paljon että sulla tärppäisi myös pian, mieluiten nyt tästä kierrosta.

Yhteistyössä