clinique ddml?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tärpätti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tärpätti

Jäsen
02.03.2010
446
12
18
onko ketään joka käyttää kyseistä voidetta? pelkästään vai onko joku muu voide tän kans käytössä?

En käytä mutta tuote on tuttu. Jos sulla on ikää yli 25 v niin et saa tuosta parasta hyötyä enää sun kasvoille. Kyseessä on tuote, joka antaa kosteutta. Ei siis ole sen hoitavampi. Ainakin yövoiteeksi joku toinen, vaikka 24h voide tämä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:
En käytä mutta tuote on tuttu. Jos sulla on ikää yli 25 v niin et saa tuosta parasta hyötyä enää sun kasvoille. Kyseessä on tuote, joka antaa kosteutta. Ei siis ole sen hoitavampi. Ainakin yövoiteeksi joku toinen, vaikka 24h voide tämä onkin.

ikää 20v. oon tätä käyttänyt 4vuotta, mietin vaan et riittääkö tää edelleen. vai olisko cliniquella joku voide mikä olis hyvä yöksi? mulla on se geeliversio kun se oli turhan rasvanen se tavanversio meikin alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:

ikää 20v. oon tätä käyttänyt 4vuotta, mietin vaan et riittääkö tää edelleen. vai olisko cliniquella joku voide mikä olis hyvä yöksi? mulla on se geeliversio kun se oli turhan rasvanen se tavanversio meikin alla.

No ikäsi puolesta toi menee vielä tosi kivasti! 4 vuotta on jo toki saman tuotteen käytössä niin pitkä aika että ihan jo mielenkiinnosta kannattaa välillä vaihtaa.. :) Ei sitten kyllästytä. Toki jos ko. voide miellyttää niin ei käytölle estettäkään ole. Toivottavasti joku korjaa jos olen ihan väärässä mutta muistaakseni Cliniquella ei ole pelkästään kosteuttavia, rauhottavia tms. yövoiteita vaan kiinteyttäväksi menee. Se ei ole vielä ihan ajankohtaista mutta voisit ehkä koittaa jotain muusta sarjasta yövoidetta. Paljon on ihania tuotteita markkinoilla.

Yhteistyössä