Clearbluen viikkonäytöllisestä raskaustestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Mitähän mun Pitäis nyt Oikeen uskoa? Tein eilen aamulla Clearbluen viikkonäytöllisen raskaustestin aamuvirtsasta ja siihen tuli lukemaan "Raskaana 1-2", muut testit näyttäny todella hailakkaa viivaa että just ja just näkee. Tänään sit ollu menkkajuilimisia mahassa ja kivut katos ja tiputtelee vaaleanpunaista verta, siteeseen ei tule kovinkaan paljoa mutta sitten kun paperilla pyyhkäsee niin paperiin jää pikkasen enemmän, ehkä n. Ruokalusikallisen verran. Rinnat on edelleen kipeinä. Rv olis tänään 4+5 ja neljäs lapsi olis kyseessä.

No noi viikko testit reagoi aika herkästi ja jos oot hailakkaa viivaa saanut muihin niin uskon että ensi viikolla voit saada jo raskaana 2-3 rauhassa vaan :) tiedän, ei ole helppoa.
Mitä tuohon tiputteluun tulee niin saattaa olla ihan harmitonta....Itsellä 3/4 raskaudesta on tuollaista tiputtelua. Mutta tässäkin vasta aika näyttää. Odota ja seuraili lisääntyykö vuoto.
toivottavasti tästä oli mitään hyötyä! :)
Onnea raskauteen <3

Jos olet aivan varma raskausviikoista (tikuttanut oviksen tms.) niin kuulostaa kemialliselta/keskenmenolta. Mutta jos et tiedä ovista 100 varmasti niin voi olla ihan harmitonta vuotoa.

Eli ovulaatiosta on reilu 2 viikkoa. Viikkojen pitäisi pikkuhiljaa nousta siihen raskaana 2-3 jos kaikki hyvin. Kannattanee testailla ensi viikolla uudestaan jos haluaa mielenrauhaa.

Kyllä tuo sitten voisi mennä tuohon 1-2 viikkoa. ... mutta niinkuin sanoin niin odota ja testaa uudelleen.
Noi viikkotestit on pahoja juurikin kun sitten alkaa liikaa noita viikkoja laskemaan ja miettimään :)

Ajattelin että jos Keskiviikkoaamuna testaan sitten uudelleen ja katsotaan mitä se antaa tulokseksi, jotenki pelkään vaan pahinta että Tää onkin mennyt kesken :(

Joskus aikoinaan kun sain keskenmenon niin mulla tiputteli verta ja oli aika kovia menkkamaisia kipuja, nyt ei oo oikein niitä juilimisia ollenkaan, välillä saattaa käydä hetken mutta ne ei ole kipeitä ja siteellä pärjäisi vaikka koko päivän.

Kovasti zemppiä epätietoisuuteen! Toivotaan että on kyse ihan harmittomasta vuodosta.... Ilmoittele kuitenkin mitä testit näyttää sitten kun niitä teet!

Voi ei! Pahoittelut :(
Tiedän ettei mikään mitä sanon helpota mutta haluan sanoa että ymmärrän surusi! Sain itse keskenmenon vappuna ja voin sanoa että Se oli elämäni kamalin ja mieleenpainuvin vappu! Olin silloin jo viikolla 12+ ja np-ultrassa todettiin pikkuisemme menehtyneen 9viikolla...
Jaksamisia kovasti!

Yhteistyössä