Clearbluen digitaalinen raskaustesti

HEI!
Kävin eilen hakemassa clearbluen kehutun raskaustestin, kun noista muista ovistestien viivoista en ota selvää. Ensimmäistä kertaa testiä tehdessä, siihen tuli virheilmoitus, kastoin tikkua liian syvälle virtsaan. Uskon, että johtui siitä. Nyt testi näyttää vain sitä virheilmoitusta, vaikka olen vaihtanut siihen uusia tikkujakin, eli sillä ei voi enää testata. Kävin apteekissa siitä sanomassa, ja soittivat jollekkin edustajallekkin, mutta eivät osaa sanoa mistä johtuu, epäilevät että digimittari olisi kastunut, vaikka ihan varma olen siitä ettei oo.
Kastoin vain tikkua vähän liian syvälle virtsa-astiaan, siinä se ei kyllä päässyt kastumaan. Eli sinne meni melkein 40 euroo hukkaa...
Pikkusen ottaa päästä, oviskin meni varmaan sivu suun nyt näitten kahden päivän aikaan kun en tosiaan noista viivoista ota selvää...
Passiin olis pitänyt mennä... mutta voi olla että siirtyy.. |O
 
Voihan kökkö, varmasti harmittaa!!! Mulla on itselläni nyt tässä kierrossa ekan kerran käytössä tuo samainen testi ja vähän jänskättää miten se toimii. Toivottavasti paremmin...

Mutta mulle tuli mieleen, että pitäiskö sun laittaa ihan maahantuojalle/valmistajalle palautetta tuosta asiasta? Nehän joskus saattaa korvata niitä, saatat saada vaikka ilmaisia testejä korvaukseks! Koska jos sä olet varma ettei se mittari ole kastunut, niin onhan se voinut olla viallinen tai kastua apteekissa tai kuljetuksissa tai jotain...
 

Yhteistyössä