ClearBluen Digitaalinen raskaustesti joka näyttää muka viikotkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
voiko se muka pitää paikkansa?
Koska jos itse nyt katson noita viikkoja kuinka kauan on hedelmöittymisestä "muka" niin olisin saanut tietää 6päivää hedelmöittymisestä raskauteni kun sain ekan plussan testiin!
Eihän noin aikaisin voi näkyä edes testissä?

Väitetäänkö testissä että se näyttäisi raskauden heti? Tuskin.. Mutta sen kaksi viikkoa hedelmöityksen jälkeen (kun norm. kuukautisten kuuluisi alkaa) niin raskaushormoonia on niin paljon että näkyy.. Jos epäsäännöllinen kierto kyseinen testi hyvä, mutta kyllä minä osasin itsekin raskauden keston päätellä kun kuitenkin suht säännöllinen kierto ja menkat tulee ajallaan..

ei kun testi kertoo n.viikot kuinka kauan on hedelmöittymisestä!
Minulla näytti 1-2vko hedelmöittymisestä tuo clearblue ja viikko sitten tein ekan plustestin(apteekin omalla),elikkä n.viikko hedelmöittymisestä olen saanut plussan jos uskon Digitaaliseen tuohon 2vko;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuo testi näytti kans tuon 1-2 vk vaikka hedelmöittymisaika olis omien laskujen mukaan tapahtunut jo aijemmin.

oletko kuinka pitkällä ?

Minun pitäisi Kuukautisten mukaan olla 5+2
mutta tuon testin mukaan sitten se on 4+2 tai 3+2
jotenkin tuntuu hieman oudolle että näyttäisi viikotkin koska itselläni ei kyllä täsmäisi edes toi heldemöittyminen tuon testin mukaan, jos lasken kiertoani ja muutenkin esim.Mahdollisia yhdyntöjä joista raskautunu.

Yhteistyössä