clearbluella haamuista haamuin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma testi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarma testi

Vieras
kertokaa kokemuksia aivan haamuista clearbluella, mulla on kierto ihan sekaisin enkä ole ihan varma milloin pitäisi alkaa, testasin toissapäivänä tosi haamun, voisi kuvitella sen viivan ja tänään sitten myös melkein samanlaisen, ei paljoa vahvistunut ja vieläkin oli mun mielestä niiiiiiiin haalea että voisi olla viivan paikka. onko kyseisessä testissä edes "viivanpaikkaa". testi on siis se millä voisi tehdä 3pv ennen.

Mä olin lopettanut pillerit kesäkuussa, seuraava kierto oli aika standardi 30 päivää. Sen jälkeen seuraavassa kuussa sain kaksi negaa kp33 ja 37 ja vasta sitten kaksi haamua/roskishaamua kp44 ja kp47 (eli testiajan sisään ei tullut oikeastaan minkäänlaista viivaa, myöhemmin n. tunnin päästä tikussa oli selkeä haamu). Viimeinkin plussasin kp50! Nyt menossa rv 34 :)

Eikös niissä testeissä sanota että haamukin tarkoittaa plussaa? :) Roskishaamut tosin ovat asia erikseen, mutta jos säädetyssä ajassa tuo haamu tulee, niin kyllä se plussa silloin on.

kertokaa vielä muutkin kokemuksianne clearbluesta, tosi epätodellinen olo on ja viiva oli tosiaan niin hailakka että kaverin mies kun pyydettiin kattoon nin sano että sen mielestä oli vaan viivan paikka.. mutta mä kyllä näin sen viivan... ehkä..

Reilu vuosi sitten Clearblue näytti negaa kietopäivänä 32 (ei edes haamua), mutta yllättäen olin sitten kuitenkin raskaana, kun parin viikon päästä testasin apteekin testilla. Ja lokakuussa syntyneen vauvan laskettuaika vastasi tuota aiempaa ajankohtaa. Joten ko. testistä on tullut ainakin mulle huono vaikutelma.

Mä sain tosi aikaisin haamun halpa-testin liuskalla. Sitten kp28 testasin clearbluella ja aika haalea viiva sillä tuli. Nytkin oon vielä tooooosi alussa ja testaan varsin vielä ens viikolla sillä clearbluella jos sais vahvemman viivan aikaan. Kun tuli tuplapakkaus niitä ostettua..

Yhteistyössä