Clearblue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kam

Vieras
Moi!
Minkälaisia kokemuksia teillä on clearblue-raskaustestistä?
Sain tänä aamuna tällä testillä ohuen ohuen pystyviivan, eli paljon ohkaisempi kuin vaakaviiva. Eli onkohan tämä nyt plussa vai mitä? Olen lukenut että jotkut ovat saaneet ns vääriä positiivisia tällä testillä, vai voiko niitä edes saada. Tein testin aika varhaisessa vaiheessa menkkojen tulisi alkaa neljän päivän päästä.

olen tehnyt 2kertaa clearblue-testillä ja on näyttänyt molemmissa heti tumman plussan, ei oo menny varmaan, kuin 10sek. eli mulla ainakin toiminut ja kavereilla myös.

hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on varmasti tapahtunut kun testi näyttää plussaa. olet kuitenkin tehnyt testi kovin varhaisessa vaiheessa. aikaiset keskenmenot ovat erittäin yleisiä eli kuukautiset voi alkaa silti ihan normaalisti (toivottavasti ei). moni ei edes tiedä että on ollut raskaana, jos ei ole tehnyt testiä ennen menkkojen alkua.

Moi
Tänään 32/28-30 ja sain äsken apteekin raskaustestillä selkeän positiivisen tuloksen, eli oikeassa oli tuo clearblue-testi, kiitos vastanneille!!!!!En voi millään uskoa tätä!!!

Yhteistyössä