clearblue plus testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselevä

Vieras
tuleeko siihen aina viiva? siis sain eilen testiajalla ensin kapea viivan (tuli näkyviin minuutissa) joka sitten paksuni samanlaiseksi kuin kontrolliviiva, mutta se oli toooosi haalea! (hyvä että sen jotenkin erotti siitä) noin tunnin päästä siinä oli taas kapea sininen viiva ikäänkuin se väri olisi paennut vaan sinne reunaan ja muu osa testiviivasta näytti harmaalta, eli mitä ihmettä????? oliko se nyt plussa vai ei????

Mulla apteekin oma teki ihan saman. Se oli lopulta aivan punanen mutta tosiaan puolet normaalin viivan paksuudesta. Se oli sit nega :( Mut seuraavalla kierrolla tärppäs :)

koskahan tuon digitaalisen uskaltaa tehdä? kun musta toi plussatesti on 10 herkkyys ja digitaalinen 25.. kun tuo oli niin haalea ja tosiaan kun siinä oli se pahamaineinen ohut sininen viiva (vaikkakin tuli jo testiajalla)

Jos sulla on menkat myöhässä niin sittenhän voit käyttää mitä testiä tahansa, digitestin pystyi muistaakseni tehdä neljä päivää ennen oletettuja menkkoja.

[QUOTE="vieras";22999796]Jos sulla on menkat myöhässä niin sittenhän voit käyttää mitä testiä tahansa, digitestin pystyi muistaakseni tehdä neljä päivää ennen oletettuja menkkoja.[/QUOTE]

No vaikka kuinka olis myöhässä, jossei hcg arvo nouse kovin nopeasti, voi digi näyttää väärin..Suosittelen kokonaan toista testiä tai digiä vaikka viikonlopuks tms..Mä en käsitä mikä älynväläys se oli ostaa toi +/- testi kun mäkin sen tiesin et se saattaa niitä ohuita viivoja väläytellä...

en mä koskaan ole testiajalla saanu siihe plussatestiin mitään muutaku negan, testiajan jällkeen kylläki siihe on melkein aina tullu se ohut viiva! mutta nyt se tuli siihen minuutissa siitä ku olin tikkuun kussut.. ja siitä se alkoi "leviämään" saman paksuseks ku se kontrolliviiva..

Mulle on aina se marketin halvin testi näyttäny ihan oikean tuloksen, kannattaa ihan ilolla laittaa se vajaa 4 euroa siihen kahteen tikkuun. Saat varman tuloksen helposti.