Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko jo päässyt kokeilemaan Clearblue-raskaustestiä?

Pääsin kokeilemaan raskaustestiä pian testien saavuttua. Käyttö oli helppoa, ja olen kyllä käyttänyt testiä aiemminkin. Esikoista (4/11) kuumeillessakin piti raskaus "varmistaa" digitestillä, kun ekassa testissä toinen viiva oli niin haalea.
Nyt toista lasta kuumeillessa dpo11 tuskin olisin havainnut tavallisessa testissä toista viivaa, mutta digitesti totesi selvästi "raskaana 1-2"! Mutta piti se vielä tehdä toinenkin testi, kun kuukautiset olivat usean päivän myöhässä,ja tulokseksi tuli "raskaana 2-3".
Suosittelen lämpimästi digitaalista raskaustestiä, niin ei tarvitse tiirailla mahdollisia haamuviivoja eri valoissa! Digillä saa heti selvän vastauksen.
 
Kyllä, testiä ollaan päästy jo testaamaan. Testi oli erittäin helppokäyttöinen , vaikkakin minulla se vahvisti raskauden vasta kaksi viikkoa kuukautisten poisjäämisen jälkeen. Ensimmäisen kerran testasin viikon päästä, toisen kerran puolentoista ja viimeisen kahden viikon päästä. Raskaushormonin määrä ilmeisesti toki vaihtelee, joten ehkä minulla sitä ei vaan alussa kehittynyt tarpeeksi, että testi olisi sen näyttänyt. Ns. halpistesteihin verratuna, Clearbluen testi oli luotettava ja tuloksessa ei ollut tulkinnanvaraa.
 
Kyllä. Pääsin testaamaan heti ensimmäisessä testikierrossa ja "raskaana 2-3" se silloin näytti. Olin testannut vajaa viikko aikaisemmin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä apteekista ostetulla liuskalla, johon ei ilmestynyt edes haamua. Clearblue näytti hyvin yksiselitteisesti tuloksen, eikä tarvinnut jäädä tulkitsemaan viivojen vahvuuksia. Suosittelen!! :)
 
Minä olen myös testannut pari kertaa. Ekoilla kerroilla tulos oli selkeä negatiivinen ja silloin en ollut raskaana. Tärppikierrossa dpo11 testi näytti "Raskaana 1-2" ja viikkoa myöhemmin "Raskaana 2-3" :D Tykkään testistä tosi paljon, kun siinä ei jää arvailujen varaa ja lisäksi näytti oikeaa tulosta jo noin aikaisin
 
Dea
Olen päässyt kokeilemaan. Tein varmuuden vuoksi 3 raskaustestiä peräkkäisinä päivinä ja kaikki näytti samaa, raskaana 2-3. Testi on kyllä siinä mielessä hyvä, että tuloksesta ei voi erehtyä. Joskus, kun on tehnyt sellaisen testin, jossa tulos näkyy viivoina, on sitä sitten tullut tutkittua, että jospa siihen sittenkin ilmestyisi vielä se toinen viiva ja etsinyt "haamuja"
 

Yhteistyössä