Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ennen käyttänyt ovulaatiotestejä?

Olen käyttänyt liuskamallisia ovulaatiotestejä ennen. Liuskat on inhottavia kun koko päivä menee pissan pidättelyyn ja ei voi päivällä olla "normaalisti" ( Nämä kyseiset piti tehä 12-15 välillä.) Liuskojen tulkinta myls on älyttömän hankalaa.
 
Olen käyttänyt liuskatestejä ovulaation tarkkailuun. kerran olen tainut saada vahvemman testiviivan kuin kontrolliviiva. Tänään tein liuskallatestin ja digitestin. liuskat näytti tasavahvaa digi negaa. En siis kauheasti enää luota noihin liuskatesteihin.
 
Mäkin olen muutamana kiertona käyttänyt liuskoja, ja aina miettinyt niitä viivan tummuuksia... Meillä tullut niiden kanssa jo pari kertaa "turnausväsymystä", kun niin monena päivänä on melko tummaa, sitten haalenee ja taas tummenee... Aika arpomista... Tosin kaks raskautta alkuun saatu niilläkin... Eka tuli ihan vaan ajoittamalla muuten laskurin mukaan. Ihanat oli nyt nämä et voi erehtyä-hymytestit, noiden liuskojen jälkeen. :)
 
En ole käyttänyt ovulaatiotestejä aikaisemmin. Olen kuullut, että suurin osa niistä on vaikeaselkoisia, joten en ole testannut niitä. Odotan, että pääsen kokeilemaan Clearbluen testejä, sillä siitä olen kuullut paljon positiivista! Tulos ei pitäisi jäädä epäselväksi. :)
 
jotain liuskatestejä viime kesänä kahdessa kierrossa käytin, ja mielestäni ihan ok bongasin oviksen, ainakin menkat alko niistä laskettuna just niinku pitääkin :D

Tässä kierrossa oli eri merkkiset liuska testit ja digitesti, ja lopputulos oli hämmentävä, sillon ku digi anto hymyn, oli liuskatesti vain haaleanhaalea, eli todella vahva NEGA. ? Ööö... vähän jäi ihme fiilis et mitä tai ketä uskoa. no, ens kierrossa uus testaus ( jota ei toivottasti tietenkään tule :D )
 
miss_piggy
Pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen takia pakko käyttää ovulaatiotestejä, sillä muutoin en aina tunnista ovulaatiota. Käytössä on olleet vain liuskatestit, CB:n digiovistestejä en ole koskaan kokeillut. Nyt niitä olisi kaapissa odottamassa 20 kpl kunhan vaan ensin alkaisi menkat :)
 
Liuskaovistestejä olen käyttänyt. Kyllähän sen oviksen (tai siis ainakin LH-huipun) niilläkin bongaa, mutta on se niin turhauttavaa ja hermojaraastavaa arpoa niiden viivojen kanssa. Aamupissasta olen aina ne(kin) tehnyt. Koen nämä CB:n digitestit ratkaisevasti selkeämmiksi ja paremmiksi. Heilangan kokemus kyllä inhottava, sekoittaa tietysti meidän kaikkien ajatukset ja uskomiset. Voiko syy olla siinä, että tesktikoje, johon liuskat työnnetään, näyttää hymyn (eli siis sen kaikista korkeimman LH-huipun) vain kerran? Onko sillä kojeella muisti? ;) Mutta jokuhan oli täällä saanut hymyjä vissiin 5 putkeen, kun useamman kerran testaili.. Clearblue?
 
Mä sain ainakin monta hymyä putkeen ja jopa eri paketin tikuilla, kun loppui ekasta jo testitikut... :)
Testasin siinä just hollilla kaks kertaa päivässä (aamu ja ilta) kun halusin tietää kauan se LH-huippu kestää. Ja kestääkin sitten ilta, aamu, ilta ja aamu. Eli kolmen päivän puolella. Otin myös kuvat viivoista, joilla testi antoi hymyn ja sen aamun ja illan molemmin puolin sitä LH-huippua. Hyvin näkee viivan tummumisen ja haalenemisen, kun taso laskee.
 
Aiemmin olen käyttänyt vain liuskatestejä ja ne on tosiaan ollu hermoja raastavia, kauheaa tihrustelua niiden viivojen kanssa. Ja jotenkin en niihin viivoihin usko, yhdessä kierrossa menkat alko jo viikko ovis plussan jälkeen.
Nyt olen neljänä aamuna käyttänyt clearblueta ja hyvin selkeältä ja helpolta testi vaikuttaa, hymynaamaa tosin vielä odotellaan :)
 
Ensimmäisessä raskaudessa käytin liuskatestejä. Ne oli hiton hankalia tulkittavia! Testasin viikon putkeen ja aina se viiva näytti yhtä vahvalle mun silmään :/ Ei mitään hajua milloin se ovis sitten oli sillä viikolla, mutta raskaaksi tulin kuitenkin :)
 

Yhteistyössä