Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ennen käyttänyt ovulaatiotestejä?

Oletko ennen käyttänyt ovulaatiotestejä?

  • kyllä

    Ääniä: 12 70,6%
  • en

    Ääniä: 6 35,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    17
Ennen esikoista tuli kokeiltua testejä, mutta turhauduin niihin aika nopeasti. En tuntunut saavan sitä samanvahvuista viivaa kuin kontrolliviiva, ja se jos mikä aiheutti stressiä kun piti niitä yrittää tulkita :headwall:
Joten odotan paljon näiltä digitaalisilta testeiltä, saapa varmuuden koska ovuloi ja ei tarvi vertailla viivojen vahvuutta :)
 
Olen kokeillut liuskatestejä muutaman kerran toista lasta yrittäessä. Useimmiten olen lopulta bongannut sen ovulaation niillä, mutta onhan se melkoista tiirailua että joko testiviiva olisi vahvempi kuin kontrolliviiva..
 
Olen liuskatestejä kokeillut useamman kuukauden ajan, mutta mielestäni ne ovat todella vaikeita tulkita, joten sen takia en niistä perusta. Clearbluen testit sen sijaan eivät jätä mitään arvailujen varaan ja on todella helppokäyttöisiä! Ihanaa oli bongata ekat hymynaamat =)
 
Mä olen käyttänyt liuskatestejä aiemmin, ja ne eivät kyllä ole kovin helppoja tulkita. Olen saanut niistä vahvoja viivoja ja kontrolliviivaa vahvempiakin, mutta aina sitä ihmettelee, onko tuo viiva nyt tarpeeksi vahva, että testi on positiivinen... Odotan Clearbluen testeiltä paljon, kun moni on niitä täällä kehunut. Ensi kierrossa pääsen sitten itsekin testailemaan hymynaamaa :)
 
Ekassa kierrossa kokeilin uteliaisuuttani tikkuja. Aloitin ohjeen mukaan testaamaan ja enpä missään vaiheessa saanut hailukkaampaa viivaa vahvempaa... tässä vaiheessa ajattelin että antaa olla kun ovat noin vaikeita tulkita. Tai ehkä sitä ovista ei sitten edes tapahtunut?!? : / Odottelen myös tosi innolla että pääseen näitä CB:n testejä kokeilemaan, ovat varmasti paljon parempia ja selkeämpiä! =)
 
Olen kokeillut kymmeniä liuskatestejä, niiden arvuuttelu on ihan kamalaa puuhaa! Mielenkiinnolla odotan miten tämän suhteen käy, tekisi mieli käyttää vielä liuskoja rinnalla ja katsoa miten ne näyttävät kun cb:lla plussa ;)
 
Olen käyttänyt aiemmin liuskatestejä. Ne ovat minustakin hankalia käyttää, koska viivojen vahvuuksien tulkitseminen on haasteellista.

Nyt pääsin jo kokeilemaan Clearbluen ovulaatiotestiä ja sen käyttäminen olikin oikein helppoa, koska se ilmoitti vastauksen selkeästi ja viivoja ei tarvinnut alkaa tihrustelemaan :)
 

Yhteistyössä