Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Mitkä ovat ensivaikutelmasi Clearblue ryhmästä ja Clearblue tuotteista?

Tuotepaketti kyllä ylitti odotukset! Tuotteet laadukkaita, vaikka yllätyin kuinka kauan ovistestit " miettii" ennenku antavat vastauksen, luulin alukis et siinä on joku vika kun ei tullu tulosta, ono tulihan sieltä lopulta, piti vain malttaa odottaa. Ja oottavan aikahan on pitkä :D Ja oottamista oottavan vielä pidempi :LOL:
 
Ensivaikutelmat ovat hyvin positiiviset! ;) on mukavaa löytää samassa tilanteessa olevia juttuseuralaisia... Ihan kivastihan tämä on liikkeelle lähtenyt ja varmaan juttua riittää kun projekti etenee... :)
Tuotepaketti yllätti myös todella positiivisesti, ylitti kyllä odotukseni! Ihan mahtava paketti, ja toivottavasti ei kaikkia tarvitse käyttää vaan se toivottu raskaus saadaan alulle ja kestämään loppuun asti.... ;)
 
Tuotepaketti todella ylitti odotukset!! Kiva oli saada paljon testejä :) Reilun viikon päästä pääsen vasta testailemaan, joten ootellaan!! Ryhmä tuntuu oikein mukavalta, kaikki naiset samassa tilanteessa, haaveena vauva :heart:
 
Tuotepaketti ylitti täälläkin odotukset! Testailemaan tosin pääsen vasta 5 päivän päästä. Ja niinku jo muutkin ovat sanoneet että ryhmä vaikuttaa mukavalta ja helpottaa puhumista kun kaikki naiset samassa tilanteessa samoilla testeillä :D
 
Tuotepaketti todellakin ylitti odotukset! Oli erittäin positiivinen yllätys. Ainakin ovulaatiotesti oli erittäin helppokäyttöinen. Aiemmin jo kirjoittelinkin, että olen ollut hieman skeptinen sen suhteen, tuoko Clearbluen testit niin paljon lisäarvoa että kannattaa maksaa enemmän, mutta nyt olen sitä mieltä että ehdottomasti tuo! Harmittaa melkein, että olen aiemmin ostanut muiden valmistajien raskaustestejä, joissa olen sitten ollut näkeväni haamuviivoja, vaikkei niitä siellä ole ollut. Olisi säästynyt monelta pettymykseltä.

Evangelina, sinä sen sanoit, odottamista odottavan aika on toooooodella pitkä! :D Helpottaa, kun pääsee vaihtamaan kokemuksia samassa tilanteessa olevien kanssa, eipä näistä lapsihaaveista kovin monelle vastaantulijalle viitsi kertoa.
 
Komppaan muita, kiva ryhmä ja ihanaa saada jakaa mietteitä muille. Itse kun en ystäville tästä puhu niin saa edes jossain höpötellä. :) On myös kiva, kun ollaan vissiin kaikki aika aktiivisia kirjoittelemaan.
Testipakettien määrä ylitti kyllä odotukset! Kiitos siitä! Ovistestit vaikutti helppokäyttöisiltä, kohta pääsee tositoimiin. Ei jaksais odottaa.
 
Muita ryhmäläisiä komppaan täällä, ihan todella mahtava oli tuo testipaketti! Yhdessä kierrossa ehdin hymynaamaa tätä ennen tikuttaa, ja kyllä se tuo tuohon ovulaation arpomiseen ihan erilaisen varmuuden. Vielä kun joku kehittäisi kotitestin progesteroniin, niin saisi varmuuden ovulaation tapahtumisesta :D ryhmä vaikuttaa todella kivalta, hienoa että on erilaisia tarinoita ja elämäntilanteita, vaikka päämäärä onkin kaikilla sama - ja kaikki on positiivisella mielellä vaikka hermoja tässä hommassa välillä koetellaankin!
 
Ihanan kattava tuotepaketti on kotona! :) Testit vaikuttavat erittäin laadukkailta. Ohjeet ovat selkeitä ja yksityiskohtaisia, joten testaaminen on varmasti helppoa. En ole vielä päässyt käytännössä testejä testaamaan, sillä kiertoni oli juuri ohittanut päivät, jolloin ovulaatiotestin olisi voinut aloittaa. Odotan siis seuraavaa kiertoa. :)
 
Hyvän paljon on ovulaatiotikkuja niin ei tartte niiden kanssa pihtailla, voi vaikka jännäpäivinä kaks kertaa päivässä testata=) testit vielä korkkaamatta itsellä, sitä odotellessa. Kiva että tälläinen ryhmä on perustettu!
 
Jubu Mun käsittääkseni ei voi, et patteri ei riitä tai jottain. Mikä on mun mielestä kyl ihan hanurista, sillä testit olis ekologisempia, jos testikapulassa riittas vaikka vuodeksi patteri, sit vois vain ostaa testitikkuja lisää tarpeen mukaan. Sen myötämys testit olis halvempia. Kuitenki n keskimäärin vuoden sisällä tulee suurinosa raskaaksi. Ja jos testit olis halvempis ( edes vähän) niin ihmiset ostas niitä enemmän. Ja jos testikspuloita ei tarvis valmistaa niin montaa, niin tulis CB:lle halavemmaksi + luonto kiittäs. Ihan vinkkinä vaan Cleaeblue, kaikki voittas :D
 
Heip. Mä avasin nyt sitten jo toisen paketin, kun on vaan jatkuneet tyhjät renkulat mun testeissä... Okei, eilen testasin sekä aamu, päivä, että iltapissasta, koska oireitakin oli jo. Mutta kaikki tyhjää.... Tänä aamuna myös tyhjä ja se oli sen ekan paketin viimeinen. Mutta edelleen oireita ja iltapissasta testasin sitten uuden paketin ekan testipuikon sillä samalla ekan paketin kapulalla ja hieno hymynaama tuli!! :)
 
Ovulaatiotestit ovat mielestäni ihan parhaita, helpottaa kummasti, kun ei tarvitse arvailla tulosta. Ohjeet olivat harvinaisen selvät ja helppolukuiset. Ryhmässä on ihanasti puheliasta sakkia - kiva seurata kevään mittaan, miten meidän jokaisen tietysti erillinen ja oma, mutta tavallaan yhteinen projekti etenee :)
 
Minäkin olin todella positiivisesti yllättynyt testien määrästä, mulla varmaan menee kaks ovistesti pakettia per kk kun kierrot on sen verran vaihtelevan pituisia. Kiva siis että ei tarvii pihtailla testien kanssa. Tosi toimiin testit ei vielä ole päässeet mutta josko ens viikolla alkaisin tikutteleen, innolla odotan hymynaamaa :).

Ryhmä vaikuttaa mukavalta, kiva vaihdella kuulumisia muiden vauvakuumeisten kanssa.
 
Paketissa oli ihanan paljon varsinkin ovistestejä. Mulla on ovikset aina vähän hukassa tai ei tule ollenkaan. Siksi kiva, että niitä tuli reilusti :) Yhden ovistestin jo kokeilin vaikka ei ole se aika kuusta. Oli helppo käyttää ja mukava kun paketissa on enemmän tikkuja kuin muiden valmistajien. :)

Palsta on kiva, kun saa lukea muiden kokemuksia ja mietteitä.
 
Pääsin eilen testaamaan raskaustestiä ensimmäistä kertaa! :) Menkat olis pitäny alkaa maanantaina, mutta eivät alkaneetkaan... Tein raskaustestin keskiviikkona aamulla ja tulos: Raskaana, 1-2 viikkoa! Testi oli ihanan helppo tehdä ja tulkita. Vaikka tuntupa pitkältä odottaa 3 minuuttia tulosta! Ei meinaa uskoa tulosta. Nyt sitten odottelua 12. raskausviikkoon. Yritetään ottaa vielä rauhassa kun keskenmenot tuntuu olevan sen verran yleisiä. Jännät viikot edessä!
 

Yhteistyössä